Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

apocalyptica

Nieuw lid
3 jul 2018
4
0
Ik heb zelf enkel maar een vrijdag ticket ... Ik kan er pas om 17U zijn
Wil sowieso de match zien, dus echt veel bands zal ik niet zien
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
Ik vind het wel logisch dat de organisatie veel doet om voetbal kijken te faciliteren, als daar veel vraag naar is. We wisten toch al vanaf het begin dat die Slope acts en gaten in het schema gebruikt gingen worden om plaats te maken voor eventuele voetbal perikelen? Het zou niet mijn keuze zijn, voetbal kijken doe ik thuis wel weer. Blijkbaar denken veel mensen daar echter anders over...
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:
Er zijn overigens nog wel wat sets gewijzigd. Bij deze de volledig correcte clashfinder: https://clashfinder.com/s/werchter2018/

Sow. Ook netjes naar de mensen met een vrijdagticket toe. :-/

Vraag me af of ze nu nog één ticket voor die dag nog last-minute gaan verkopen.

Voor alle duidelijkheid, de wijzigingen waar ik over spreek gaan over een handvol acts verspreid over alle dagen, en dan gaat het vooral om timing en in één geval de volgorde.
Faces en Todiefor zijn de enigen die echt van dag gewisseld zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
mattman wrote:

pretparkfan wrote:
Er zijn overigens nog wel wat sets gewijzigd. Bij deze de volledig correcte clashfinder: https://clashfinder.com/s/werchter2018/


Sow. Ook netjes naar de mensen met een vrijdagticket toe. :-/

Vraag me af of ze nu nog één ticket voor die dag nog last-minute gaan verkopen.

Voor alle duidelijkheid, de wijzigingen waar ik over spreek gaan over een handvol acts verspreid over alle dagen, en dan gaat het vooral om timing en in één geval de volgorde.
Faces en Todiefor zijn de enigen die echt van dag gewisseld zijn.
Wat is er precies veranderd dan?
 

Dweezzill

Playlistbediener
25 feb 2017
45
0
Sorry maar gaat geen haan naar kraaien.
In 2014 en in 2016 was dat ook zo, weet je toch op voorhand als je een ticket koopt.

De meeste festivalgangers vinden dit net een leuk “tussendoortje”.
Kijk vrijdag maar gewoon eens hoeveel mensen iets Belgisch aan hebben

Precies, ze zouden het maar eens NIET moeten doen, dan had je wat gezien. Dit is gewoon slim gezien door Altsien/LN
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
Wat is er precies veranderd dan?

Op donderdag zijn Keir en Tom Grennan blijkbaar omgewisseld, en op vrijdag is de set van IAMDDB een kwartier ingekort. Geen idee waar dat voor nodig was maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik kijk al helemaal uit naar mijn eerste editie RW! Morgen nemen we de trein zodat we in de middag al lekker een biertje kunnen open kraken nadat de tent is opgezet. Mijn spoorboekje is alsvolgt:

Donderdag:
Rival Sons - Gang of Youths - Kali Uchis - Steven Wilson - The Vaccines - BRMC - Alice in chains - Vince Staples - James Bay - QOTSA - Gorillaz

Vrijdag:
Courteneers - Isaac Gracie/Tom Walker - Wolf Alice - The Kooks - Sam Fender - Curtis Harding - The White Buffalo - Snow Patrol - Ben Howard - Franz Ferdinand - Anderson Paak - The Killers

Zaterdag:
Millionaire - The Last Internationale - Stereophonics - Stone Sour - MGMT - Jack Johnson - Jack White - Khalid - Pearl Jam

Zondag:
Albert Hammond Jr. - Naaz - Post Malone - Sigrid - Kaleo - David Byrne - The Amazons - Nine Inch Nails - Nick Cave - Arctic Monkeys

Niet alles gaat lukken maar dat is ook geen ramp, allicht ga ik vrijdagavond mijn land aanmoedigen bij de Slope als ik moe word van het heen en weer lopen. Ik zal ook regelmatig te vinden zijn bij de Apero denk ik zo
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.235
10.671
Beste RW gangers. Bij deze wil ik jullie allemaal een geweldig weekend wensen! Met deze line-up en weersvoorspelling moet dat zeker lukken. Wij stappen morgen op tijd in de auto om hopelijk al rond drie uur het eerste biertje open te kunnen trekken op The Hive. Heb er echt ontzettend veel zin in!

Ik zal niet veel online zijn komende dagen maar hoop vele van jullie vrijdag om 14.10 uur bij de meeting te treffen.

Top 5 van acts waar ik het meest naar uit kijk, al doe je veel ander moois er mee tekort:
1. Pearl Jam
2. Nick Cave
3. Jack White
4. Steven Wilson
5. Nine Inch Nails/ Stereophonics
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Ik zal niet veel online zijn komende dagen maar hoop vele van jullie vrijdag om 14.10 uur bij de meeting te treffen.
Moesten er nog mensen zijn met voorstellen voor op andere dagen en uren, drop maar. Het is niet omdat er bepaalde mensen niet zouden kunnen bij zijn omdat ze bepaalde acts wel of niet zouden willen zien, dat 't niet kan plaatsvinden hé :) Misschien dagen er wel nog steeds een aantal mensen op etc

edit: acts waar ik het meeste naar uitkijk zijn uh..: Vince Staples, Gorillaz, CHVRCHES, .Paak, London Grammar, Jorja Smith, Jack White, Pearl Jam, IDLES, David Byrne en natuurlijk.. Nick Cave! :D
 

korneel

Playlistbediener
12 mrt 2015
10
0
visdave34 wrote:
Wat is er precies veranderd dan?

Op donderdag zijn Keir en Tom Grennan blijkbaar omgewisseld, en op vrijdag is de set van IAMDDB een kwartier ingekort. Geen idee waar dat voor nodig was maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd.

Hoe kom je aan die info rond Tom Grennan? Vind dit nergens terug! :)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Hoe kom je aan die info rond Tom Grennan? Vind dit nergens terug!
1f642.svg
[/quote]

https://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzicht
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Festileaks meeting Rock Werchter Vrijdag 6 juli 14:10!

e0lqmr.jpg


Hopelijk zie ik zoveel mogelijk daar. Zal kijken of ik een festileaks meeting bordje kan maken. Anders kun je me herkennen aan mijn t-shirt met een combo van een luiaard, schildpad en slak erop (valt vast wel op ;) ). Gezellig heb ik zin in.

Acts waar ik erg naar uit kijk, in willekeurige volgorde:

Steven Wilson, Pearl Jam, Gorillaz, London Grammer, Fleet Foxes & David Byrne.

Route boekje (dik gedrukt is must, anders is waarschijnlijk/hangt van het moment af):

Do:
Rival Sons - Gang of Youths - Steven Wilson - Alice In Chains - Queens of the Stone Ag - Gorillaz

Vr:
Courteeners - Isaac Gracie - Festileak Meeting - Wolf Alice - First Aid Kit - The White Buffalo - CHRVCHES - Ben Howard - London Grammar - Ben Howard

Za:
The Last Internationale - Stereophonics/ The Breeders - Stone Sour - MGMT - Jack Johnson - Fleet Foxes - Jack White - Pearl Jam

Zo:
Albert Hammond Jr. - Naaz - Sigrid - Kaleo - David Byrne - Nine Inch Nails - Nick Cave - Fever Ray/Arctic Monkeys/muntjes opmaken en auwhoeren ergens achterop het veld

Ik zal kijken of ik van elke dag een klein postje kan doen met hoogtepunten en dieptepunten. Uitgebreid verslag komt na het weekend! Veel plezier allen en tot vrijdag!
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
visdave34 wrote:
Wat is er precies veranderd dan?

Op donderdag zijn Keir en Tom Grennan blijkbaar omgewisseld, en op vrijdag is de set van IAMDDB een kwartier ingekort. Geen idee waar dat voor nodig was maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd.

Klopt!
En de sets van Faces on TV en Todiefor zijn ingekort, om in hun nieuwe slot te passen.
 

daanjo

Playlistbediener
1 nov 2017
22
0
Vanmiddag vertrek ik voor het eerst naar werchter. Ongelooflijk veel zin in!

Ik zit op the hive. Weet iemand of ik hier ook al mijn polsbandje voor het festival terein kan halen? Zodat ik donderdag sneller het terein op kan.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Vanmiddag vertrek ik voor het eerst naar werchter. Ongelooflijk veel zin in!

Ik zit op the hive. Weet iemand of ik hier ook al mijn polsbandje voor het festival terein kan halen? Zodat ik donderdag sneller het terein op kan.
Dat kan zeker
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken