Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
@breinaard, wat is dia DOA in uw handtekening?
1f642.svg

Dynamo Open Air https://nl.wikipedia.org/wiki/Dynamo_Open_Air
Geweldig festival was dat...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Erg gaaf ja, zit eigenlijk op Rancid te hopen, maar die kans lijkt me klein aangezien ze 29 juni in Ierland staan en 1 juli in Londen.
Tussendoor op en neer vliegen zal wel niet gebeuren.
Kleine kans nog dat ze zondag de overstap naar het vastenland maken waar ze vooralsnog optreden (op 5 juli Spanje Resurrection).

Denk dat Rancid niet komt, puur omdat Green Day er ook niet staat.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Inderdaad een teleurstellende 'big surprise', sorry voor de hoop die ik bracht door dit te vermelden hahaha.

Ik zie nu trouwens dat Future Islands een plaats omhoog is geschoven qua grootte. Staan nu in hetzelfde rijtje als White Lies en Bazart, terwijl ze enkele weken terug (bv. omslagfoto 27 januari) nog een rijtje lager stonden.

Ik denk dat dit gewoon gedaan werd om alles netjes op de omslagfoto te krijgen nadat er nieuwe bands bijkwamen. Waarschijnlijk was er gewoon niet genoeg plaats om een extra lijntje te verspillen aan 1 naam (alhoewel ze dat voor Benjamin Clementine wel doen). Ik zou er niet te veel achter zoeken, Future Islands gaat niet ineens 3 spots hoger in de tent krijgen ofzo
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Kan inderdaad wel zijn. De manier waarop ze nu hun overzicht maken, laat het niet meer toe om nog heel veel namen toe te voegen, dus ik verwacht binnenkort (nu vrijdag of volgende week) dat ze op een andere manier hun namen zullen presenteren. En dan gok ik ook meteen op een podiumindeling.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.210
Kan inderdaad wel zijn. De manier waarop ze nu hun overzicht maken, laat het niet meer toe om nog heel veel namen toe te voegen, dus ik verwacht binnenkort (nu vrijdag of volgende week) dat ze op een andere manier hun namen zullen presenteren. En dan gok ik ook meteen op een podiumindeling.
Ik vind de toevoeging van een andere artiest geen rede om een andere een hoger plaatsje te geven ookal heeft dat waarschijnlijk helemaal geen invloed op het latere tijdschema.. Ik verwacht toch ook binnekort een podiumindeling, vooral benieuwd naar die donderdag eigenlijk. 5 a 6 nieuwe namen = 32/33 namen is toch al bijna de helft van het programma dus het zou kunnen ja..
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Podiumindeling kwam er vorige jaren maar pas als (bijna) alle namen bekend waren, toch? Was vorig jaar zelfs redelijk laat, als ik me niet vergis.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Podiumindeling kwam er vorige jaren maar pas als (bijna) alle namen bekend waren, toch? Was vorig jaar zelfs redelijk laat, als ik me niet vergis.

Vorig jaar waren ze juist vroeger dan andere jaren, ik dacht al toen ongeveer de helft bekend was. Ik verwacht over 2 weken toch wel de podiumindeling eigenlijk.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Vorig jaar wisten we rond halverwege februari al wie op welk podium zou staan, daarom dat ik denk dat we dat binnenkort ook vlug zullen weten.
 

Szandor

Playlistbediener
8 feb 2017
6
0
Kunnen we trouwens nog wat meer Hard Rock/Metal bands verwachten? Wie heeft info.
NIN zou super zijn, die naam zag ik op dit forum nog een paar keer voorbij komen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
NIN zou inderdaad super zijn, maar reken er niet teveel op: hebben welgeteld één concert gepland op 30 juli in de VS. Het kan uiteraard, en het feit dat ze überhaupt een optreden geven, kan als positief worden beschouwd, maar ik zie het niet gebeuren. Zelfde voor Tool, maar die hebben 2 concerten gepland in de VS. Bovendien tourt A Perfect Circle ook in de VS met een hele resem shows, dus daar bestaat een kleine, maar niet onmogelijke kans (cfr. Puscifer vorig jaar) dat ze naar Europa komen.
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Kunnen we trouwens nog wat meer Hard Rock/Metal bands verwachten? Wie heeft info.
NIN zou super zijn, die naam zag ik op dit forum nog een paar keer voorbij komen.
NIN is een band die ik ook heel graag eens live zou willen zien, maar ik denk dat de kans klein is da ze gaan komen.
 

Judith1617899578

Nieuw lid
8 feb 2017
1
0
Kunnen we bastille verwachten dit weekend? Zag dat ze dat zelfde weekend ook al ergens anders spelen en aangezien ze ook bekend staan om veel festivals te spelen heb ik wel hoop
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Nou Judith...je bent denk ik 1 van de weinigen hier lol. Ik denk dat Bastille wel een grote kans maakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken