Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.030
611
Voor de liefhebber:

https://open.spotify.com/user/visdave34/playlist/0U7X3mMcPNRp8Wk7MFXelG
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.010
273
Bron?

Ik verwacht vrijdag nog bon iver als sub
Van ùrock werchter himself :)

Zondag bijna uitverkocht en Vrijdag gaat ook heel snel.
Dus diegene die nog een dagticket willen voor die dagen, ik zou niet meer wachten....
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Toto wrote:
Mark Lanegan staat zelfs al in de spotify play list


Dat is mijn eigen playlist…
1f60a.svg
Hahaha oeps ?
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Rise Against heeft gisteren een tour bekend gemaakt met Deftones door Amerika in juni/juli. Niet dat ik ze beiden serieus voorbij heb zien komen, maar die zijn nu definitief afgeschreven.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Mark Lanegan, wat een topper van een boeking, sterk hoor. Die donderdag ziet er echt mooi uit: Arcade Fire, Kings of Leon, Prophets of Rage, Mark Lanegan ... en dan heb ik het nog iet over de populaire dingetjes die mij niet boeien zoals Imagine Dragons, Lorde en The Chainsmokers.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.394
6.650
Van die poster is af te lezen dat alle data met een * duke garwood meekomt en alle met een + lyenn meekomt (ken ze beide niet) . Bij werchter staat zowel een * als + . Dus die 2 namen zijn ook te verwachten?
 

LVH

Playlistbediener
26 jan 2016
17
0
Volgende namen zijn aan het touren en beschikbaar tijdens Rock Werchter:

Foals, Father John Misty, BADBADNOTGOOD, Mac Demarco en Real Estate.

Zijn deze namen volledig afgeschreven of zitter er enkele kanshebbers tussen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.436
1.933
Mark Lanegan- POR- ID - KOL - AF is dat niet iets of wat overdaad op de Main? Kan zomaar zijn dat Lanegan een Barn headliner wordt.
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Van die poster is af te lezen dat alle data met een * duke garwood meekomt en alle met een + lyenn meekomt (ken ze beide niet) . Bij werchter staat zowel een * als + . Dus die 2 namen zijn ook te verwachten?
Het kan ook zijn dat ze gewoon meespelen in de band zoals op de records die ze samen gemaakt hebben.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.417
650
Van die poster is af te lezen dat alle data met een * duke garwood meekomt en alle met een + lyenn meekomt (ken ze beide niet) . Bij werchter staat zowel een * als + . Dus die 2 namen zijn ook te verwachten?

Lijkt me sterk dat een namiddagact 2 support acts mag meebrengen. Zal inderdaad wel als deel van zijn band zijn, of een foutje op de poster.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken