Rammstein

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.235
Timmetje wrote:
Na Eventim vandaag nodig te hebben gehad zeur ik nooit meer op Ticketmaster. Ticketmaster is slecht maar Eventim is WAARDELOOS

Gek, bij mij net omgekeerd. :p

Niet werkende CAPTCHA codes, wachtrijen op wachtrijen, niet voor meerdere rangen kunnen kiezen en onduidelijke uitleg.
Ticketmaster geeft op z'n minst altijd nog tips van tevoren en die wachtrij die is iig nog logisch.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:
Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet :p Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)

Niet zonder horten of stoten? Je moet de sociale meda eens raadplegen. Wat een afgang was dit.
Gelukig maandag al kaartjes gescoord.

Tja, bij mij liep het volledig mis met Ticketmaster op élk vlak en bij Eventim ging het redelijk vlot. Ik zal gewoon geluk gehad hebben zeker? (voor de show in Koning Boudewijnstadion overigens ;) )
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vond het ook echt waardeloos via Eventim, 3 apparaten vanaf stipt 10 uur en overal telkens opnieuw Captcha, dan weer opnieuw proberen werd er helemaal gek van.
Vraag aan een collega of ze het ook 1x wil proberen zo rond 10:20 en komt er in 1x door. Dus nu 3 zitplaatsen binnen , dus ga niet verder klagen. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, je word dus volledig willekeurig door gezet.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Zijn toch altijd enorm populair geweest.

Sportpaleizen gingen ook steeds als zoete broodjes.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is
Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo'n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
EddieVerder wrote:
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is

Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo’n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.
Die Metallica shows waren toch al even snel of zelfs nog sneller uitverkocht? Op een paar van die enorm dure plaatsen na dan.
Die zijn natuurlijk nog een pak populairder.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
sledgehammer wrote:

EddieVerder wrote:
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is


Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo’n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.

Die Metallica shows waren toch al even snel of zelfs nog sneller uitverkocht? Op een paar van die enorm dure plaatsen na dan.
Die zijn natuurlijk nog een pak populairder.
Ik heb even gekeken op Ticketmaster, en kan voor het concert van Metallica in de Arena nog gewoon (veld)kaarten kopen hoor. Rammstein is bij mijn weten al jaren veel populairder in Nederland dan Metallica.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
EddieVerder wrote:
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is

Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo’n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.

Ja ok, heb ze zelf ook al eens gezien en was mooi. Maar trucje met die roeiboot en die "slijptollen" is ook niet meer zo speciaal. Maar eerlijk is eerlijk, de show is natuurlijk wel spectakel.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Het duurde vanochtend heel even(en vooral veel te lang, was bijna te laat weg voor werk), maar ook ik heb kaarten voor Rammstein bemachtigd. Gaat godnondeju druk worden in Juni met ook al Tool, Metallica en Rock Werchter(moet die kaartjes nog kopen).
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Joe wrote:

sledgehammer wrote:

EddieVerder wrote:
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is


Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo’n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.


Die Metallica shows waren toch al even snel of zelfs nog sneller uitverkocht? Op een paar van die enorm dure plaatsen na dan.
Die zijn natuurlijk nog een pak populairder.

Ik heb even gekeken op Ticketmaster, en kan voor het concert van Metallica in de Arena nog gewoon (veld)kaarten kopen hoor. Rammstein is bij mijn weten al jaren veel populairder in Nederland dan Metallica.

Alleen als 1 veldkaart koopt. Wil je meerdere tickets tegelijk kopen, dan alleen nog zitplaatsen. Maw zo goed als uitverkocht.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
sledgehammer wrote:

Joe wrote:

sledgehammer wrote:

EddieVerder wrote:
Sowieso bizar dat er zoveel vraag voor is


Gave muziek, hebben tot dusver nog geen teleurstellend album uitgebracht, geweldige show en brengen in het voorjaar eindelijk een nieuwe cd uit. Dat betekent dus een verse setlist en een aantal nieuwe showelementen/toneelstukjes (van met name de zanger en toetsenist). Ik heb zelf vooralsnog geen kaartje gekocht, maar snap wel dat er zo’n grote vraag is en ben niet verrast dat het al is uitverkocht. De ticketprijzen vielen daarbij nog best mee, vergeleken met bijvoorbeeld de Nederlandse shows van Metallica en Bon Jovi, die heel wat meer moeite zullen hebben om respectievelijk de Arena en het Goffertpark te vullen.


Die Metallica shows waren toch al even snel of zelfs nog sneller uitverkocht? Op een paar van die enorm dure plaatsen na dan.
Die zijn natuurlijk nog een pak populairder.


Ik heb even gekeken op Ticketmaster, en kan voor het concert van Metallica in de Arena nog gewoon (veld)kaarten kopen hoor. Rammstein is bij mijn weten al jaren veel populairder in Nederland dan Metallica.

Alleen als 1 veldkaart koopt. Wil je meerdere tickets tegelijk kopen, dan alleen nog zitplaatsen. Maw zo goed als uitverkocht.
Ook in dat geval klopt de stelling van Joe nog steeds niet, namelijk dat de show van Metallica zou zijn uitverkocht (want er zijn nog steeds zitplaatsen en enkele veldkaarten) en dat Metallica zelfs sneller zou uitverkopen dan Rammstein.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
De 2 concerten in Puerto Vallarte van 31 december en 2 januari bevatten geen nieuwe nummers. Het is de oude festival setlist met Te Quiro Puta als afsluiter en Ramm4 als opener
Ivm oud en nieuw is er wel aangekondigd dat er meer pyro gebruikt gaat worden.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
De 2 concerten in Puerto Vallarte van 31 december en 2 januari bevatten geen nieuwe nummers. Het is de oude festival setlist met Te Quiro Puta als afsluiter en Ramm4 als opener
Ivm oud en nieuw is er wel aangekondigd dat er meer pyro gebruikt gaat worden.

+ Mein Teil
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Idd. Die stond er ook in. Release nieuw album april en 5 video's staan in de planning
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Als het goed is komt er vandaag nieuws over het nieuwe album of single.

Gespot op de officiële Belgische fansite

Dacht nieuws te hebben over Rammstein...Edit....helaas betreft het het een andere documentaire



https://www.facebook.com/217707708263732/posts/2482517261782754/
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Haha jammer zeg. Was voor een seconde of 2 ff heel blij.
Overigens, het zal niet lang meer duren voordat ze iets van zich laten horen. Tour begint al over twee maanden. Ze droppen altijd van tevoren wel teasers, single(s), merch / pre-sales. Ik verwacht komende week!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Maar nu dus wel.

28-03-2019 clip en single?

https://www.facebook.com/112324378799348/posts/2322689944429436/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken