Pinkpop 2024

djay

Playlistbediener
15 mrt 2019
15
9
Stomme vraag misschien maar zou peyton parrish op pinkpop kleiner stage wat zijn
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
440
214
Dat zou toch gewoon een goede boeking zijn?



Misschien herken ik het als ik het aanzet, maar puur aan de hand van de bovengenoemde titels ken ik er niks van. Dus er zullen genoeg zijn die het ook niet gaan kennen, zeker binnen Pinkpop publiek
Ik zou Acda en de Munnik ook zo slecht nog niet vinden, en ja natuurlijk zouden ze een nog betere boeking kunnen boeken maar zeker ook vele malen slechter. Overigens bløf ook niet ( persoonlijk vind ik dat wel een van de beste Nederlandstalige bands die Nederland heeft misschien wel de beste Nederlandstalige ,maar goed dat is persoonlijk, dus zeker niet voor iedereen zo).
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
400
331
Stomme vraag misschien maar zou peyton parrish op pinkpop kleiner stage wat zijn
Kende het niet maar lijkt me sterk. Zie alleen overgeproduceerde nummers waarvan veel covers en geen liveshow. Zou dan eerder een Saltatio Mortis in de tent verwachten maar zelfs dat lijkt me sterk.
 

djay

Playlistbediener
15 mrt 2019
15
9
Kende het niet maar lijkt me sterk. Zie alleen overgeproduceerde nummers waarvan veel covers en geen liveshow. Zou dan eerder een Saltatio Mortis in de tent verwachten maar zelfs dat lijkt me sterk.
Zou niet de eerste coverband zijn gezien 2009 me first and the gimme gimmes
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.181
2.425
We kraken vaak Pinkpop af op kleine zaken voor mijn gevoel. Maar laten we vooral niet vergeten dat er na Bruce en het concert van Harry een grote verkeerschaos was in Werchter en niks goed liep bij de uitstroom. Ze kunnen hier iets leren van hoe de organisatie van Megaland/ MOJO het had aangepakt .
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.122
3.858
We kraken vaak Pinkpop af op kleine zaken voor mijn gevoel. Maar laten we vooral niet vergeten dat er na Bruce en het concert van Harry een grote verkeerschaos was in Werchter en niks goed liep bij de uitstroom. Ze kunnen hier iets leren van hoe de organisatie van Megaland/ MOJO het had aangepakt .
Werchter is qua logistiek dan ook nog lastiger. Verder gisteren geen problemen gehad. Maar dat Pinkpop qua organisatie veel zaken goed op orde heeft is geen geheim hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.176
6.248
The Who erbij.
gezien het formaat festivals waar ze gestaan hebben, plus de >45.000 op Firenze Rocks 2023.
Zouden de boekers Stadspark Groningen en Bospop wel eens te klein kunnen inschatten voor The Who.
Die komen buiten het festival seizoen in Ziggo uit, binnen het festival seizoen zou ik niet heel verrassend vinden als ze op Pinkpop uit zouden komen.
Ik zou zeggen headliners 2024: Foo Fighters, 1 Classic-rock en 1 pop headliner. Moet kunnen.

Maar goed, meeningen over verdeeld...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.606
6.285
gezien het formaat festivals waar ze gestaan hebben, plus de >45.000 op Firenze Rocks 2023.
Zouden de boekers Stadspark Groningen en Bospop wel eens te klein kunnen inschatten voor The Who.
Die komen buiten het festival seizoen in Ziggo uit, binnen het festival seizoen zou ik niet heel verrassend vinden als ze op Pinkpop uit zouden komen.
Ik zou zeggen headliners 2024: Foo Fighters, 1 Classic-rock en 1 pop headliner. Moet kunnen.

Maar goed, meeningen over verdeeld...
Die kregen die Ziggo niet eens vol joh. Gaat echt niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

elo

Headliner
3 dec 2013
5.122
3.858
Ik denk oprecht dat meer dan 50% van de vaste bezoekers niet weet wie The Who is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken