Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Volgens mij nooit een scherm gezien inderdaad? Lijkt me eigenlijk ook wel vreemd om dat wel te doen... (Al vind ik het wel jammer dat ik het mis, ik hoef het op Pinkpop niet te zien)
kan me zo niet herinneren dat Pinkpop dat ooit gedaan heeft?
Wel dat achteraf de uitslag op het podium genoemd werd, als er een wedstrijd was.

Ik verwacht ook niet dat Pinkpop daar iets mee doet. Gaan hooguit mensen op het veld op mobieltjes vanaf halverwege Keane op eigen schermpjes kijken.

(maakt de kans om vooraan te kruipen bij Måneskin wel groter hopelijk 😍👌🏻)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
kan me zo niet herinneren dat Pinkpop dat ooit gedaan heeft?
Wel dat achteraf de uitslag op het podium genoemd werd, als er een wedstrijd was.

Ik verwacht ook niet dat Pinkpop daar iets mee doet. Gaan hooguit mensen op het veld op mobieltjes vanaf halverwege Keane op eigen schermpjes kijken.

(maakt de kans om vooraan te kruipen bij Måneskin wel groter hopelijk 😍👌🏻)
Maneskin wil je niet vooraan zien. Althans dat is mijn ervaring 😂. Geen fijne fans.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Volgens mij nooit een scherm gezien inderdaad? Lijkt me eigenlijk ook wel vreemd om dat wel te doen... (Al vind ik het wel jammer dat ik het mis, ik hoef het op Pinkpop niet te zien)
Ik denk dat ze het achter op het veld op dat zijscherm van de tent laten zien(als er niks speelt) tegenover dat grote pinkpopterras.
Voor mij hoeft het niet maar denk dat er dan niemand last van heeft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik denk dat ze het achter op het veld op dat zijscherm van de tent laten zien(als er niks speelt) tegenover dat grote pinkpopterras.
Voor mij hoeft het niet maar denk dat er dan niemand last van heeft.
begin van de wedstrijd is Tinlicker nog bezig in de tent, denk niet dat ze daar gaan overschakelen op de EK wedstrijd
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
momenteel bij de doorverkoop op ticketmaster

3 dagenkaart voor 280 ( -10 )
vrijdagticket voor 135 ( -10 )
zaterdagticekt voor 123 ( -22 )

verder is veelal op of boven de prijs, een enkeling 5 euro onder de prijs.
zou de prijzen van de doorverkoop nog verder gaan zakken in mei?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
momenteel bij de doorverkoop op ticketmaster

3 dagenkaart voor 280 ( -10 )
vrijdagticket voor 135 ( -10 )
zaterdagticekt voor 123 ( -22 )

verder is veelal op of boven de prijs, een enkeling 5 euro onder de prijs.
zou de prijzen van de doorverkoop nog verder gaan zakken in mei?
Ik denk het .Maar met hoeveel ? Geen idee wat waren de bodemprijzen vorig jaar was toen wel een andere line-up dan dit jaar dus niet echt vergelijkbaar.Zijn er veel tickets door speculanten ingekocht?Zullen best wel nog tickets verkopen in juni / last minute beslissers en wat zijn de weersverwachtingen in het PP weekend zal ook wel nog een rol gaan spelen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Het is natuurlijk ook zo dat als weinig kaarten verkocht zijn, er ook automatisch minder doorverkocht gaan worden..
Ik hoopte dat het nog wel richting de 200 zou zakken. Op Ticketswap komt zo nu en dan € 250,00 voorbij overigens (en mensen die boven de € 300,00 vragen).
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Voor de twijfelaars tussen Royal Blood en Nathaniel check de nieuwe track eens van Nathaniel Rateliff - Heartless
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Je bent sarcastisch, toch? Best vaak te zien, alleen niet zo vaak in Limburg.
Al een aantal keer geannuleerd voor Pinkpop. Dat draagt ook bij aan het gevoel dat het redelijk exclusief is dat hij er dit keer wel bij is. Alhoewel, het is nog pas april... :devilish:
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Iemand anders opgevallen, dat er flink meer fysieke advertising gedaan wordt dit jaar ten opzicht van andere jaren? Mijn hele buurt hangt vol met Calvin Harris en Ed Sheeran 🤔
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Iemand anders opgevallen, dat er flink meer fysieke advertising gedaan wordt dit jaar ten opzicht van andere jaren? Mijn hele buurt hangt vol met Calvin Harris en Ed Sheeran 🤔
Zal aan de omgeving liggen misschien. In Maastricht, Sittard-Geleen en Roermond beduidend meer dan andere jaren. In Heerlen e.o. heb ik nog amper iets gezien.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik merk ook héél weinig buzz rondom Pinkpop. Enfin, dat heb ik bij BKS ook gedacht soms, om vervolgens een bomvol terrein te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken