Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
RATM heb ik geen vertrouwen in. Na een cancel van hun show helaas.

En Dua Lipa zal volgend jaar wel weer eens zin hebben in een festival tour denk ik zo.

Foo Fighters lijkt me vrij logisch. Die zouden dit jaar komen. Dan maar volgend jaar.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Taylor Swift mooi mooi. Maar ondenkbaar beetje zelfde verhaal als Beyoncé en Harry Styles. Die verkoopt zo drie keer de arena uit.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
ik ben het vertrouwen in een tour van RATM totaal verloren

oa Morello heb ik wel vertrouwen in.
Maar de la Rocha vraag ik me af of de blessure zelfs voor volgend festival seizoen hersteld is.

Hoop oprecht dat ze de tour wel terug aankondigen en verder aankondigingen doen die de bedoeling zouden zijn in 2023. Maar herstel zal toch zeker een jaar (?) nodig hebben, maar we hebben het over vanaf juli/augustus.
maar hij gaf in september 2022 al aan dat de tour niet door ging... dus jij bedoelt dan dat ze dit jaar juli/augustus een aankondiging doen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
maar hij gaf in september 2022 al aan dat de tour niet door ging... dus jij bedoelt dan dat ze dit jaar juli/augustus een aankondiging doen?
nee ik bedoel dat hij zijn blessure aan zijn achillespees opliep op 11 juli, daarnaast heeft hij eerst nog in een stoel opgetreden. Maar rond 11 augustus maakte ze bekend dat de blessure zodanig was, er zeer groot en lang herstel nodig was, waarna ook de tour gecancelled werd.
Ga ik uit van minstens een jaar herstel, vanaf agustus 2022, dan zou de la Rocha niet eerder op de been dan juli/augustus 2023. En dat is minstens...
Maar ook, zelfs wat in het 2023 september / augustus zou gebeuren is ook gecanceld, volgens mij een teken dat het niet op 1 jaar herstel gaat aankomen.
ik kan me daarom voorstellen dat hij nog veel langer er over zal doen, plus kan me zelfs voorstellen nog tot in 2024.

maar om mijn onduidelijke berichten (ik snap nu ik terug lees de verwarring) iets te dempen, uitgaande van precies 1 jaar herstel zou 2024 ruimschoots kunnen inderdaad. Al reken ik daar dus niet op. De vraag is nu wanneer pakken ze de tour op, in het voorjaar in VS en dan in de zomer EU. Of gaan we eerst de zaalshows krijgen en de festivals pas in 2025. Dus wat tourdata betreft van RATM zit ik een beetje zo van "eerst zien, dan geloven"
 

riffa

Nieuw lid
5 jul 2022
4
1
Foo Fighters - Dua Lipa - Muse

Beetje vroeg maar verwacht zelf Train op een spot als OneRepublic/The Script volgend jaar.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Verwacht Billie niet. Zou 3e jaar touren worden. Zie het Taylor Swift wel doen, mits ze ook Glastonbury doet.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
John Mayer staat in maart 2x in de Ziggo, als Mojo boeking. Zou hij 3 maanden later nog even komen buurten in Landgraaf?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Laat ik eens gek doen : Foo Fighters , Queen en Taylor Swift.
Maar net zo belangrijk vind ik de rest van programma , dat er een beetje balans erin zit.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
John Mayer staat in maart 2x in de Ziggo, als Mojo boeking. Zou hij 3 maanden later nog even komen buurten in Landgraaf?
Mwah, hij doet een solo tour. Lijkt mij niet echt geschikt als headliner en voor minder kom 'tie denk ik niet meer..
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Hoop Foo Fighters- Muse- Mumford and sons( moet toch nog een iets andere genre hebben dus dan maar dit haha)
Waar ik vooral naar Foo Fighters benieuwd ben want dat nieuwe album is toch wel lekker
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken