Off topic talk

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Wacht even…. Als er in dit topic off topic wordt gepraat is het dan niet juist on topic?

😵‍💫
Tim And Eric Omg GIF
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.659
Ben je dan Conner tegengekomen op werchter?
Ah nee een man van 40 met buik en pint.. 😉 om maar te zeggen , daar ga je zelf met stereotypen.
Case closed denk ik dan

Kerel, ik kan er zelf weinig aan doen dat die specifieke kerels er uitzagen als wandelende stereotypen. Als het er uitziet als een marginaal en zich gedraagt als een marginaal, dan is het een marginaal. Wat kom jij er Conner bij sleuren dan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.223
Ik heb het bericht net naar ''actualiteit'' verplaatst, vandaar dat mijn comment weg is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

festirock

Support act
1 dec 2015
852
577
Kerel, ik kan er zelf weinig aan doen dat die specifieke kerels er uitzagen als wandelende stereotypen. Als het er uitziet als een marginaal en zich gedraagt als een marginaal, dan is het een marginaal. Wat kom jij er Conner bij sleuren dan?
Jij had t over mannen van 40 met een pint en een buik. Alsof dat de enige zijn die zoiets roepen in een te dronken toestand.
Btw die show was ook wel vreselijk. Wat hun roep om wasmiddel niet rechtvaardigt
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.659
Jij had t over mannen van 40 met een pint en een buik. Alsof dat de enige zijn die zoiets roepen in een te dronken toestand.
Btw die show was ook wel vreselijk. Wat hun roep om wasmiddel niet rechtvaardigt

Ja, eh..zo zagen ze er nou eenmaal uit. Veertigplussers met een bierbaby. Als het fitnessbro's van 20 met zonnebrillen waren geweest, had ik het anders gefraseerd he. 😅
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wtf. Het gaat hard tegen hard. Benieuwd hoe het er straks daadwerkelijk gaat uitzien.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231121_151620_X.jpg
    Screenshot_20231121_151620_X.jpg
    160,6 KB · Weergaven: 39

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.756
7.575
Worden jullie soms ook midden in de nacht wakker met de gedachte "Shit, ik ga de Bee Gees nooit live zien"?

Ja, ik ook.

Ik ben niet alleen!!

Ga begin december naar Night Fever, een Bee Gees tribute band. Volgens mij uit Duitsland, maar staat door heel Nederland heen. Ben heel benieuwd en heb er zin in. Natuurlijk niet het echte werk, maar wel leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben niet alleen!!

Ga begin december naar Night Fever, een Bee Gees tribute band. Volgens mij uit Duitsland, maar staat door heel Nederland heen. Ben heel benieuwd en heb er zin in. Natuurlijk niet het echte werk, maar wel leuk
Toen ik stage liep in Frankrijk in '91 had ik een greatest hit cd van de BeeGees. Mijn medestagiares waren niet gecharmeerd van de dagelijks portie Spicks & Specks, You win again, More than a Woman etcetc. Maar zo een tribute band lijkt me best wel eens leuk om naar toe te gaan
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.756
7.575
Toen ik stage liep in Frankrijk in '91 had ik een greatest hit cd van de BeeGees. Mijn medestagiares waren niet gecharmeerd van de dagelijks portie Spicks & Specks, You win again, More than a Woman etcetc. Maar zo een tribute band lijkt me best wel eens leuk om naar toe te gaan


Er is een hele reeks aan data bekend voor Nederland en een paar in België
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken