Metallica

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Miljaar. 100 Euro voor het middenplein en de dichtstbijzijnde tribunes.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Beide dagen?? Heb je t al meerdere keren geprobeerd?? Had bij green day dar ik paar keer moest proberen totdat ik de kaarten kreeg
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Balen 4 vd 5 tickets zijn binnen. Komen er eentje tekort. Binnen een kwartier vrijwel alles uitverkocht.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Ik moet het doen met tribune plaatsen maar we zijn er toch bij.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Gewikt en gewogen maar gewoon niet genoeg interesse. Ik heb Metallica al meerdere keren gezien en het was altijd erg leuk maar nu niet. Ik pik ze wel op Pinkpop of Fortarock mee in 18/19
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Sta op de reserveringslijst. Iemand hiermee alsnog een ticket meegescoord?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Iemand die hier wat meer over weet;
Elk aangekocht ticket via de officiële ticketkanalen geeft bovendien recht op een fysiek of digitaal standaard exemplaar van het album 'Hardwired... To Self-destruct'.

Staat in een artikel op HLN.be.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Iemand die hier wat meer over weet;
Elk aangekocht ticket via de officiële ticketkanalen geeft bovendien recht op een fysiek of digitaal standaard exemplaar van het album ‘Hardwired… To Self-destruct’.

Staat in een artikel op HLN.be.

Bij elk ticket dat gekocht wordt is een gratis exemplaar (digitaal of fysiek) van het album Hardwired…To Self-Destruct inbegrepen. Informatie over het verkrijgen van het album zal in de bevestigingsmail van de tickets vermeld worden. Voor het fysieke album zullen alleen verzendkosten in rekening gebracht worden.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
659
520
Joe wrote:
Iemand die hier wat meer over weet;
Elk aangekocht ticket via de officiële ticketkanalen geeft bovendien recht op een fysiek of digitaal standaard exemplaar van het album ‘Hardwired… To Self-destruct’.

Staat in een artikel op HLN.be.


Bij elk ticket dat gekocht wordt is een gratis exemplaar (digitaal of fysiek) van het album Hardwired…To Self-Destruct inbegrepen. Informatie over het verkrijgen van het album zal in de bevestigingsmail van de tickets vermeld worden. Voor het fysieke album zullen alleen verzendkosten in rekening gebracht worden.

In mijn bevestigingsmail staat inderdaad dat je de cd erbij krijgt. Komende dagen volgt een nieuwe mail van ticketmaster met verdere info hiervoor.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Is iemand bekend met tickets kopen voor Sportpaleis (Tele Ticket Service )? Ik heb inmiddels kunnen betalen, maar de tickets heb ik nog niet ontvangen. Op de website lees ik dat dit tot 4 weken voor het evenement kan duren ..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.995
567
Is iemand bekend met tickets kopen voor Sportpaleis (Tele Ticket Service )? Ik heb inmiddels kunnen betalen, maar de tickets heb ik nog niet ontvangen. Op de website lees ik dat dit tot 4 weken voor het evenement kan duren ..
Klopt, vorig jaar in maart kaarten gekocht voor Placebo (19/11 in Sportpaleis) en ontving op 24/10 de tickets via de e-mail.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Joe wrote:
Iemand die hier wat meer over weet;
Elk aangekocht ticket via de officiële ticketkanalen geeft bovendien recht op een fysiek of digitaal standaard exemplaar van het album ‘Hardwired… To Self-destruct’.

Staat in een artikel op HLN.be.


Bij elk ticket dat gekocht wordt is een gratis exemplaar (digitaal of fysiek) van het album Hardwired…To Self-Destruct inbegrepen. Informatie over het verkrijgen van het album zal in de bevestigingsmail van de tickets vermeld worden. Voor het fysieke album zullen alleen verzendkosten in rekening gebracht worden.
Aah thanks. Had dat nog niet zien staan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
RM wrote:
Is iemand bekend met tickets kopen voor Sportpaleis (Tele Ticket Service )? Ik heb inmiddels kunnen betalen, maar de tickets heb ik nog niet ontvangen. Op de website lees ik dat dit tot 4 weken voor het evenement kan duren ..


Klopt, vorig jaar in maart kaarten gekocht voor Placebo (19/11 in Sportpaleis) en ontving op 24/10 de tickets via de e-mail.

Even inloggen bij teleticketservice en rechtsboven kijken bij mijn tickets. Daar staan ze bij mij al vermeld (e tickets).
Ik heb ze dinsdag al besteld via de vvk van de Metallica site.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.124
via Zegut : gerucht Metallica naar Download Frankrijk 2018 ? ? ?

Zegut zegt het nog maar een keer.... http://www.byzegut.fr/2017/07/metallica-download-festival-france-2018.html
Ik denk dat hij er bovenop zit?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken