ES Mad Cool 2017

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.806
Wij vliegen ook donderdagochtend, rond half 2 in Madrid.

Hey grappig wij ook, Air Europa toevallig?



maar de terugweg om 4-5u ’s nachts is me nog een raadsel..

Op de officiele website verkopen ze tickets voor een bus die tussen 4 en 6 rijdt van het festivalterrein naar het centrum, anders is een taxi nog wel een redelijke optie als je met een gezelschap bent.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jos. wrote:
Wij vliegen ook donderdagochtend, rond half 2 in Madrid.

Hey grappig wij ook, Air Europa toevallig?

Jos. wrote:
maar de terugweg om 4-5u ’s nachts is me nog een raadsel..

Op de officiele website verkopen ze tickets voor een bus die tussen 4 en 6 rijdt van het festivalterrein naar het centrum, anders is een taxi nog wel een redelijke optie als je met een gezelschap bent.

Yes, de Air Europa vlucht! Tot op Schiphol :)

Had die nachtbus gezien inderdaad, maar die gaat uitsluitend naar Atocha toch? Dat is alsnog redelijk ver van waar wij zitten. Taxi it is dus, I guess.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wij vliegen ook donderdagochtend, rond half 2 in Madrid. Er gaat een directe metrolijn vanaf onze Airbnb in La Latina naar het festivalterrein, maar de terugweg om 4-5u ’s nachts is me nog een raadsel..

Zolang je maar niet een taxi gaat fixen net buiten het festival. Bij NOS Alive kon je daar ook goed langer dan een uur in de rij staan.
Probeer van te voren via je Airbnb een taxi te fixen die je enkele straatjes naast het festival oppikt. NOS was goed te doen met de metro maar het beste alternatief lijkt mij dan toch wel die taxi.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Ben ook present!

Gisteren naar de press pre-party in Joy Elsavar geweest, leuke sfeer en lieve organisatie. Daarna door naar Ho99o9 in Sala Caracol geweest, mocht het boeiend zijn: http://www.allthingsloud.com/gallery-ho99o9-sala-caracol-madrid/

ZIN IN!! Ondanks de heuze onweersbuien vandaag.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.806
Eerste festivaldag zit er op. De dag begon met vrij hevige regenval en onweer, niet echt waarvoor ik naar Madrid kom maar door what.

Eerst een paar nummertjes George Ezra meegekeken om daarna naar The Lumineers te gaan. Toen we daar aankwamen moesten bijna nog alle instrumenten neergezet worden. (Door de regen?) Door deze vertraging hebben ze uiteindelijk maar 5 nummers gespeeld, super jammer aangezien het best wel goed was. Daarna door naar mijn favoriet en een van de redenen om hier te komen: Foals. Ik heb weer genoten van het concert, we stonden eerst vrij ver achteraan, maar aangezien in de loop der klaar gingen staan bij de Foo Fighters ben ik uiteindelijk toch in de moshpit vooraan geraakt. Echt hele.aal top.
Dan de grote act van de avond, de Foo Gogh. Ik heb echt nog steeds last van me keel want ik heb zo lekker mee lopen schreeuwen met alle nummers. Rond 2/3 van de set werd het me wel een beetje te langdradig met minder energieke nummer en te veel geratel van Dave Grohl. Maar desondanks een zeeeeeer goed optreden.
Na FF zijn we even rustig gaan zitten op de grond om Kurt Vile the luisteren en daarna te vertrekken naar Catfish and the Bottlemen. Dit was echt zo leuk. In het voorval stonden alleen maar (in dit geval gezellige) Britten die zin hadden in een feestje.
Na nog het laatste deel van Trentemoller te kijken en een deel van Boys Noize zijn we maar naar ons hotel gegaan, aangezien we allemaal niet veel hadden geslapen de afgelopen week.

Overigens wel wat irritatie puntjes opgelopen, dit gaat dan vooral over het halen van drank, irritant publiek en toch het te kort komende Engels van een redelijk deel van de staff (of mijn tekortkomen de Spaans, kan ook)

Kortom: super dag, alleen het weer niet (please laat het vandaag droog zijn)

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.806
Er is voordat Green Day begon dus iemand uit een hijskraan gevallen tijdens een kunstact. Inmiddels is hij overleden.

https://youtu.be/GAK_BPeEa9Y

Hoe de fuck kan dit gebeuren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken