Het lege gevoel na een festival

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Denk dat het ook te maken heeft met je anticipatie vooraf en sfeer en allerlei dingen. Kan me niet voorstellen dat ik na BKS of DTRH dit jaar dat gevoel heb eigenlijk. Misschien ook wel hoor. Kan er ook mee te maken hebben dat ik vrijwel geen muziek meer luister die op die festivals staat. Maar ik zou denken dat je het na een van je eerste festivals wel hebt meegemaakt Thomas
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Dit jaar had ik het na Primavera verrassend weinig. Al zal het ook wel schelen wat je verder nog op de planning hebt staan. Nu heb ik o.a. LL en Damien Rice nog om naar uit te kijken. Als dat voorbij is denk ik dat ik er wel weer even last van zal hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja, ik heb dit totaal niet. Ik zit altijd de dagen of weken er na in een roes en geniet ik na door dingen terug te luisteren en kijken. (Bij de écht goede dingen)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
De laatste nacht van Pukkelpop. Standaard jankend in mijn tentje.

Vorig jaar had ik echt wel een beetje last van dat lege gevoel die laatste nacht. Na een hele leuke festivalzomer kwam het besef ineens dat ik op maandag weer gewoon aan de bak moest en dat het eerste festival weer maanden zou duren. Verder heb ik er eigenlijk nooit zo'n last van gehad gelukkig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken