Graspop 2017

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik verwacht eigenlijk van niet. Als ze het met de FB pagina van GMM delen, mag je er toch wel vanuit gaan dat ze naar Graspop komen. Bovendien stonden ze er in 2012 toch ook, dus kans lijkt me wel groot dat ze op GMM17 staan.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
We gaan het zien, het zou me ook niks verbazen als het gewoon iemand van graspop is die leuk denkt te zijn..
Maar het zou ook kunnen dat ze guns 'n roses nog niet aan mogen kondigen, dat het daarom allemaal zo lang duurt. Dan is het ook de band die op hellfest staat van na de verkiezingen.
Als dat zo is verwacht ik wel morgen of ergens deze week een bevestiging ^^
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Graspop heeft de facebook en twitter post weer verwijderd...
Wat zou dat betekenen? Dat ze het niet hadden mogen zeggen van Guns 'n Roses? OF dat ze bang da mensen het als een hint zien terwijl het dat iegenlijk helemaal niet was en ze mensen geen valse hoop willen geven? Op instagram staat de post nog wel.. Interessant
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Oh op de instagram post staat alleen nog de foto, niet meer de guns 'n roses tekst erbij...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Vreemd dat ze dat alweer verwijderd hebben. Ofwel mogen ze inderdaad nog niet aankondigen (hints geven telt daar dan wss ook wel onder) ofwel is de deal gewoon nog niet volledig rond... Maar sowieso niet zo'n schitterende marketing vind ik.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
[/IMG]

Daarnaast zou de post ook nog kunnen duiden op aerosmith, met de koe.. Of is dat wel erg ver gezocht? :p
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
Gewoon te vroeg gepost vrees ik.
Zijn rond met Graspop, alhoewel ik ze op TW Classic graag had gezien :)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
[quote quo]te=115266]Gewoon te vroeg gepost vrees ik.
Zijn rond met Graspop, alhoewel ik ze op TW Classic graag had gezien
1f642.svg


[/quote
Kan me niet voorstellen dat Live nation zo een act, nu ze terug samen zijn, zou verspillen aan een festivaldag. Ze kunnen er veel meer uithalen als GNR een evenement doen zoals TW Classic of een dagje Dessel weg van Graspop.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
jefferke wrote:

te=115266]Gewoon te vroeg gepost vrees ik.
Zijn rond met Graspop, alhoewel ik ze op TW Classic graag had gezien

[/quote
Kan me niet voorstellen dat Live nation zo een act, nu ze terug samen zijn, zou verspillen aan een festivaldag. Ze kunnen er veel meer uithalen als GNR een evenement doen zoals TW Classic of een dagje Dessel weg van Graspop.
Daarmee datk TW Classic dacht.
Maar is er eigenlijk ooi sprake geweest van dagconcerten in Dessel?
AC/DC vorig jaar was puur omdat het organisatorisch niet kon in Werchter, anders stonden die in 2015 gewoon op de wei in Werchter...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik heb het vermoeden dat deze week Hellfest en GMM met de zelfde 3 headliners gaan komen.
Guns N Roses, Linkin Park en Aerosmith
gokje....
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Rob Zombie lijkt me toch ook een quasi-zekerheid voor een hoge spot. Ze touren en is al van 2014 geleden dat ze op GMM stonden. Qua positie: Headliner van Main Stage 2 mss? Ik zie ze het wel doen bij een gebrek aan andere headliners.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Rob Zombie lijkt me toch ook een quasi-zekerheid voor een hoge spot. Ze touren en is al van 2014 geleden dat ze op GMM stonden. Qua positie: Headliner van Main Stage 2 mss? Ik zie ze het wel doen bij een gebrek aan andere headliners.

2 jaar geleden stond Rob Zombie ook headliner van main 2 volgens mij, dus lijkt me inderdaad een reele kans
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik heb het vermoeden dat deze week Hellfest en GMM met de zelfde 3 headliners gaan komen.

Guns N Roses, Linkin Park en Aerosmith

gokje….

Dat verwacht ik ook, zou ook geen andere Graspop headliners kunnen bedenken die gaan touren.
En ik denk Avenged Sevenfold en Rob Zombie als headliner van main 2.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden dat deze week Hellfest en GMM met de zelfde 3 headliners gaan komen.

Guns N Roses, Linkin Park en Aerosmith


gokje….


Dat verwacht ik ook, zou ook geen andere Graspop headliners kunnen bedenken die gaan touren.
En ik denk Avenged Sevenfold en Rob Zombie als headliner van main 2.

Als A7x tourt dan staan ze waarschijnlijk als headliner op main 1, daar hebben ze al eerder gestaan
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Rock Torhout wrote:
Zag het ook net passeren. Nu verwacht natuurlijk iedereen Guns ’n Roses … stel je voor dat ze dan toch niet komen, dat zou pas lame zijn :’)


Zou ook goed een apart concert kunnen zijn net zoals bij AC/DC toch?
Over 220 dagen zit je gewoon in het Graspopweekend.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
[/IMG]

Daarnaast zou de post ook nog kunnen duiden op aerosmith, met de koe.. Of is dat wel erg ver gezocht? :p

Ik vind dat ook waarschijnlijk. Waarom anders een koe in het 'rijmpje' van G'nR?

Vrijwel zeker dus: G 'n R, Aerosmith en A7X.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vind dat ook waarschijnlijk. Waarom anders een koe in het ‘rijmpje’ van G’nR?

Vrijwel zeker dus: G ’n R, Aerosmith en A7X.

Ik begin langzaam te twijfelen of A7X al in mei/juni tourt.

Ik denk dat je A7X moet vervangen door Linkin Park voor GMM.
Met de komst naar Download ook...
(twijfel zelfs of LP misschien wel de headliner van FortaRock gaat zijn, mits ze niet op Pinkpop komen in NL)
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Land Graaf wrote:
Ik vind dat ook waarschijnlijk. Waarom anders een koe in het ‘rijmpje’ van G’nR?

Vrijwel zeker dus: G ’n R, Aerosmith en A7X.


Ik begin langzaam te twijfelen of A7X al in mei/juni tourt.

Ik denk dat je A7X moet vervangen door Linkin Park voor GMM.
Met de komst naar Download ook…
(twijfel zelfs of LP misschien wel de headliner van FortaRock gaat zijn, mits ze niet op Pinkpop komen in NL)

Ik ben bang dat je misschien wel gelijk hebt, er is nog helemaal niks bekend over A7x.. Maar aan de andere kant, het kan nog komen.
Maar als LP komt kunnen ze misschien wel weer een deal maken zoals bij download 2014, dat ze hybrid theory doen ^^
Maar ik moet zeggen, het laatste album van Linkin Park vind ik wel vet, wat mij betreft zijn ze welkom (hoop alleen dat ze de twee albums daarvoor niet teveel van spelen)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken