Graspop 2017

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik kan me haast niet voorstellen dat System of a Down NIET op Graspop staat.
http://www.systemofadown.com/tour
Europese tour in juni/juli 2017
De 17 staan ze op Impact festival, als ze de dag er voor of er na in België kunnen zijn, dan kan het.
Maar het gat bij de data voor Rock Werchter is groter, daarbij is er vaak overlap met Mainsquare.
Daardoor lijkt het meer in voordeel Rock Werchter, dan GMM. Kwestie van afwachten...
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
[/IMG]
https://www.facebook.com/Music.All/photos/a.10152077776941301.1073741826.92154016300/10153889878626301/?type=3&theater

Waarschijnlijk is het fake, maar hoeveel hiervan zou kunnen kloppen? Avenged en Aerosmith lijken me wel waarschijnlijk? Epica, In Flames en Opeth hebben net nieuw album dus denk ik ook.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.312
Mallorn wrote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat System of a Down NIET op Graspop staat.
http://www.systemofadown.com/tour
Europese tour in juni/juli 2017


De 17 staan ze op Impact festival, als ze de dag er voor of er na in België kunnen zijn, dan kan het.
Maar het gat bij de data voor Rock Werchter is groter, daarbij is er vaak overlap met Mainsquare.
Daardoor lijkt het meer in voordeel Rock Werchter, dan GMM. Kwestie van afwachten…

SOAD zou op 18 juni op GMM kunnen staan. Maar dan treden ze in 7 dagen 6x op. Kans lijkt dus zeer klein.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Haha leuk dat de eerste keer dat ik een reactie ergens op plaats, dat er meteen een artikel over wordt geschreven :p
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Kanshebbers: Linkin Park, Aerosmith, System Of A Down, Hatebreed, Blue Oyster Cult, Black Label Society, Korn, Avenged Sevenfold, Papa Roach, Limb Bizkit, Sabaton, Mastodon (en Metallica dan op TW Classic), Airbourne, Y&T, Ymie Malmsteen, Ted Nugent, Body Count

Belgen op GMM17: Discordia, Ostrogoth, Diablo Blvd, King Hiss, Grumpf, Evil Invaders, Your Highness, Fleddy Melculy
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Denken jullie dat graspop het aan zal durven om Linkin Park als headliner te nemen? Ik weet niet hoeveel keuze aan headliners ze gaan hebben, volgens mij valt het tegen dit jaar.
Misschien dat ze Korn weer als headliner op main 2 zetten, verder verwacht ik Avenged Sevenfold en Aerosmith. Ik hoop op SOAD maar ben bang van niet, verder weet ik het niet zo goed qua grote metalnamen, dus misschien dat ze dan toch naar Linkin Park zullen uitwijken.
Ik zou het zelf prima vinden, maar kan me voorstellen dat heel veel graspopgangers dit helemaal niks vinden..
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Totaal geen metalfan, maar voor een dagje In Flames + Korn + boeiende headliner durf ik wel eens naar Dessel af te zakken
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
En ook Graspop is begonnen met teasen.
Zojuist een filmpje op facebook met Happy Halloween maar ook een "coming soon"
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
En ook Graspop is begonnen met teasen.
Zojuist een filmpje op facebook met Happy Halloween maar ook een “coming soon”

Jaa ik zag het! Denk dat ze deze week ook met namen gaan komen, misschien wachten ze eerst tot Download met namen komt, meestal is er wel wat overlap met graspop qua namen. Ben benieuwd
 

Cap Fab

Nieuw lid
2 nov 2016
2
0
Gebaseerd op wa er nu bekend is gemaakt elders, en wat er tourt in de zomer voor zover bekend, kom ik op dit qua mogelijke headliners./subs en verdere acts. benieuwd.

Headliners/subs:
Linkin Park
SOAD
Alter Bridge (new record)
Avenged Sevenfold (new record)
Korn (new record)
Sabaton
Slayer (30 jaar Reign in Blood tour misschien???)
Kreator

En verder:
Max and Igor Cavalera etc etc.
Sonata Arctica
Deftones
Sepultura
Rise Against
Hatebreed
Pierce the Veil
Prophets of Rage
In Flames
Soil
Arch Enemy
Airbourne
Beartooth
Motionless in White
Eskimo Callboy
Rancid
Heaven Shall burn
The Amity Affliction
Parkway Drive
Of Mice and Men
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Gebaseerd op wa er nu bekend is gemaakt elders, en wat er tourt in de zomer voor zover bekend, kom ik op dit qua mogelijke headliners./subs en verdere acts. benieuwd.

Headliners/subs:
Linkin Park
SOAD
Alter Bridge (new record)
Avenged Sevenfold (new record)
Korn (new record)
Sabaton
Slayer (30 jaar Reign in Blood tour misschien???)
Kreator

En verder:
Max and Igor Cavalera etc etc.
Sonata Arctica
Deftones
Sepultura
Rise Against
Hatebreed
Pierce the Veil
Prophets of Rage
In Flames
Soil
Arch Enemy
Airbourne
Beartooth
Motionless in White
Eskimo Callboy
Rancid
Heaven Shall burn
The Amity Affliction
Parkway Drive
Of Mice and Men

Een dagje System Of A Down - Korn - In Flames - Rise Against graag!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Gebaseerd op wa er nu bekend is gemaakt elders, en wat er tourt in de zomer voor zover bekend, kom ik op dit qua mogelijke headliners./subs en verdere acts. benieuwd.

Headliners/subs:
Linkin Park
SOAD
Alter Bridge (new record)
Avenged Sevenfold (new record)
Korn (new record)
Sabaton
Slayer (30 jaar Reign in Blood tour misschien???)
Kreator

En verder:
Max and Igor Cavalera etc etc.
Sonata Arctica
Deftones
Sepultura
Rise Against
Hatebreed
Pierce the Veil
Prophets of Rage
In Flames
Soil
Arch Enemy
Airbourne
Beartooth
Motionless in White
Eskimo Callboy
Rancid
Heaven Shall burn
The Amity Affliction
Parkway Drive
Of Mice and Men

Ik zou het mooi vinden! Verwacht alleen Aerosmith er wel echt bij, met de afscheidstour. Verder denk ik dat het een realistische lijst is.
 

Cap Fab

Nieuw lid
2 nov 2016
2
0
Headliners/subs:
Aerosmith
Linkin Park
SOAD
Alter Bridge (new record)
Avenged Sevenfold (new record)
Korn (new record)
Sabaton
Slayer
Kreator
Five Finger Death Punch
Rob Zombie

En verder:
Max and Igor Cavalera etc etc.
Sonata Arctica
Deftones
Sepultura
Rise Against
Hatebreed
Pierce the Veil
Prophets of Rage
In Flames
Soil
Arch Enemy
Airbourne
Beartooth
Motionless in White
Eskimo Callboy
Rancid
Heaven Shall burn
The Amity Affliction
Parkway Drive
Of Mice and Men
Fozzy
Every Time I Die
Sleeping with Sirens
Simple Plan
The Story So Far
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Helaas, rock werchter heeft soad van graspop afgetroefd.. beetje jammer, ik vind de grote metalnamen op graspop thuishoren.
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
Bericht op facebook "Take me down to the Graspop fields, where the grass is green and the cows are pretty. #graspop #gmm17 #dessel #220days"
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zag het ook net passeren. Nu verwacht natuurlijk iedereen Guns 'n Roses ... stel je voor dat ze dan toch niet komen, dat zou pas lame zijn :')
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
Zag het ook net passeren. Nu verwacht natuurlijk iedereen Guns ’n Roses … stel je voor dat ze dan toch niet komen, dat zou pas lame zijn :’)

Zou ook goed een apart concert kunnen zijn net zoals bij AC/DC toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken