Evenementen op Megaland - Pinkpop terrein

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
In mijn opinie is 3 grote locaties waar je concerten kan houden voor een land als Nederland meer dan genoeg. Het zijn er nu wel 10. Andere discussie misschien. JC Arena trouwens nog vergeten in mijn lijstje van daarnet.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Nog een locatie erbij. Even opsommen wat we allemaal hebben om de groten der aarde te ontvangen.
-Ziggo Dome
-AFAS
-Gelredome
-Goffertpark
-Malieveld
-Stadspark Groningen
-Ahoy
-De Kuip
-Landgraaf
En dan in het PP topic discussies voeren over de programmering 😂
Live Nation/Mojo zullen weer mooi alles verdelen over het land. Benieuwd of de Arena in 2024 weer zoveel concerten / acts gaat krijgen als dit jaar.Wat Megaland betreft denk ik dat we sporadisch iets krijgen.Gelukkig hebben we Nord Rhein Westfalen als buur waar genoeg grote acts neerstrijken en sneller bereikbaar dan pakweg de randstad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en PJ

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.402
Nog een locatie erbij. Even opsommen wat we allemaal hebben om de groten der aarde te ontvangen.
-Ziggo Dome
-AFAS
-Gelredome
-Goffertpark
-Malieveld
-Stadspark Groningen
-Ahoy
-De Kuip
-Landgraaf
En dan in het PP topic discussies voeren over de programmering 😂
Jij snapt het. En wie houdt van deze versnippering? MOJO, Livenation en Ticketmaster want…meer geld vangen.

Zou elk normaal mens hieraan meedoen? Ja hoor want we willen allemaal meer geld verdienen☺️

Zolang wij ervoor betalen gebeurt het.

In België is de versnippering iets minder vandaar het programma van Rock Werchter 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Ed sheeran hier een optie voor volgend jaar. Exclusieve festivalshow komende zomer op Hurricane en voor de rest dus eigen shows???
Zie ook RW topic
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ed sheeran hier een optie voor volgend jaar. Exclusieve festivalshow komende zomer op Hurricane en voor de rest dus eigen shows???
Staat ook op een festival in Noorwegen lees ik net. Zo exclusief is die show dan blijkbaar niet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
De geruchten voor AC/DC en hun aanstaande tour nemen grotere vormen aan. Ik zie ze hier wel staan. Of toch weer Goffertpark of Arena?
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Op RW topic lees ik dat het Werchter terrein volgend jaar 3 losse concerten gaat krijgen. De eerste is dus Springsteen. Benieuwd wie er nog meer volgen en of deze dan ook een mogelijkheid gaan zijn voor het PP terrein??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
naast 90's Forever Festival op 06-07 komt op 07-07 weer een Rock Tribute dag... op Megaland (ik neem aan weer Legends of Rock Tribute Festival Tour?)
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
2-7.jpeg


rock-valley.nl/

Eerste editie Rock Valley Outdoor Tributefestival op Megaland, Landgraaf

ROCK VALLEY OUTDOOR is het grootse open air tributefestival van Europa en pakt bij de eerste editie meteen goed uit. Verdeeld over 2 podia treden er op zondag 7 juli in totaal 11 tribute bands van wereldformaat op. Tegen het magische decor van deze legendarische locatie brengen zij een muzikaal eerbetoon aan:

RAMMSTEIN
ROLLING STONES
METALLICA
BRUCE SPRINGSTEEN
FOO FIGHTERS
PEARL JAM
MUSE
CCR
BOB MARLEY
JOHNNY CASH
THE POLICE

Meer info en ticketverkoop: www.rock-valley.nl
Start voorverkoop: donderdag 28 maart 2024 19.00 uur
Early Birds: € 29,50 / Regular tickets: € 34,50 / Groepstickets: € 172.50 (6 voor de prijs van 5)
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
Ik ben dan op Werchter, dus het is sowieso geen optie. Maar ben altijd wel benieuwd naar dit soort bands/festivals, of het de moeite waard is en hoe de kwaliteit van de bands is. Iemand ervaring mee?

En coverbands in het algemeen zullen vast wat populairder zijn geworden door dat tv programma, maar de Pinkpop weide is toch veel te groot hiervoor? Of zouden ze het e.e.a. aanpassen?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Snijden ze zichzelf niet een beetje in hun vingers door dit tegelijkertijd met RW te laten plaatsvinden?
Veel fans van de bovenstaande bands zullen daar dan zijn.

Voor de rest heb ik het zelf niet zo op tribute bands, maar ben benieuwd of dit veel mensen gaat aan trekken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
2-7.jpeg


rock-valley.nl/

Eerste editie Rock Valley Outdoor Tributefestival op Megaland, Landgraaf

ROCK VALLEY OUTDOOR is het grootse open air tributefestival van Europa en pakt bij de eerste editie meteen goed uit. Verdeeld over 2 podia treden er op zondag 7 juli in totaal 11 tribute bands van wereldformaat op. Tegen het magische decor van deze legendarische locatie brengen zij een muzikaal eerbetoon aan:

RAMMSTEIN
ROLLING STONES
METALLICA
BRUCE SPRINGSTEEN
FOO FIGHTERS
PEARL JAM
MUSE
CCR
BOB MARLEY
JOHNNY CASH
THE POLICE

Meer info en ticketverkoop: www.rock-valley.nl
Start voorverkoop: donderdag 28 maart 2024 19.00 uur
Early Birds: € 29,50 / Regular tickets: € 34,50 / Groepstickets: € 172.50 (6 voor de prijs van 5)
Ik zie weer een nieuwe coverband voor Bruce opduiken.
Dat maakt nu een totaal van 4 coverbands
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Snijden ze zichzelf niet een beetje in hun vingers door dit tegelijkertijd met RW te laten plaatsvinden?
Veel fans van de bovenstaande bands zullen daar dan zijn.

Voor de rest heb ik het zelf niet zo op tribute bands, maar ben benieuwd of dit veel mensen gaat aan trekken.
Nee joh, het "coverband" publiek zijn vooral boomers die niks met vernieuwing hebben en veel te nostalgisch in hun tijd zijn blijven hangen. Dit is ook geen concert, maar meer een dagje weg. De Werchterganger probeert nog wel iets van hedendaagse muziek op te vangen, de coverband publiek heeft die intentie totaal niet.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Tribute festivals kun je in elk dorp ook al zien, dus vraag me af of dit nu echt veel mensen naar Landgraaf laat trekken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Nee joh, het "coverband" publiek zijn vooral boomers die niks met vernieuwing hebben en veel te nostalgisch in hun tijd zijn blijven hangen. Dit is ook geen concert, maar meer een dagje weg. De Werchterganger probeert nog wel iets van hedendaagse muziek op te vangen, de coverband publiek heeft die intentie totaal niet.
En daarbij zijn het het ook nog eens niet "de beste" coverbands, lees gangbare, maar een samenraapsel van bekend een onbekende bands
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Snijden ze zichzelf niet een beetje in hun vingers door dit tegelijkertijd met RW te laten plaatsvinden?
Veel fans van de bovenstaande bands zullen daar dan zijn.

Voor de rest heb ik het zelf niet zo op tribute bands, maar ben benieuwd of dit veel mensen gaat aan trekken.
Hier komt gewoon Parkstad 'volk' op af. Het lijkt me echt de hel op aarde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken