Down The Rabbit Hole 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ik denk dat Aerosmith uitgesloten is. Lijkt me erg duur en niet passen op dtrh. Meer iets voor Bospop of Pinkpop.

Kings of Leon zullen er ook niet zijn omdat ze op Pinkpop staan. Hetzelfde geldt voor Alt-J vanwege Lowlands.

Killers blijf ik wel op hopen; die zouden zomaar kunnen. Verder de al vaker genoemde opties: Bon Iver, Pixies, Franz Ferdinand:

Fleet Foxes en Phoenix verwacht ik ook wel, maar niet als headliner.

Vind vandaag wel een mooie dag voor de eerste namen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Justice en James Blake uiteraard ook mogelijk. Frank Ocean, Aphex Twin, Grace Jones, Run The Jewels, Flying Lotus, Metronomy.

Solange is ook optie. Warpaint. Misschien Pet Shop Boys. Zomaar wat mogelijkheden van acts die in de buurt zijn.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Aerosmith verwacht ik ook op Pinkpop.

Het begint nu inderdaad erg lang te duren voordat ze iets bekend maken. Hopelijk droppen ze het deze week nog.

Is Disclosure een kanshebber denken jullie?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Zou het vandaag (of deze week) dan eindelijk eens gaan gebeuren? Het is zo krankzinnig stil rondom DTRH. Ook op hun social mediakanalen gebeurt helemaal niets....

Disclosure denk ik overigens niet. Heb überhaupt nog geen aankondiging van deze act gezien dit voorjaar.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Deze week of volgende week zou ik inderdaad zeggen. Lijkt me raar als ze nog langer op zich later wachten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ik dacht dat Tame Impala op hiatus zouden gaan, maar nee hoor. Ze touren weer! Ze staan op 29 juli op Panorama. Grote kanshebber voor DTRH?

Voor de rest ook nog wel een hoop goeie namen te vinden daar:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Ik dacht dat Tame Impala op hiatus zouden gaan, maar nee hoor. Ze touren weer!
Was al even bekend dat ze 2 à 3 festivals gingen doen dit jaar en dan even hiatus inlassen waaronder dat festival in Australië en Panorama. Voor de rest ziet het er echt een super leuke affiche uit ^^
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Tame Impala zou geweldig zijn, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd níet. Vorig jaar was de mogelijkheid geweest om hen te boeken, dat is helaas niet gelukt.

Verder inderdaad een hele hoop toffe namen op dat affiche!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Xavier Rudd bevestigt zichzelf als eerste naam voor DTRH. Persoonlijk heb ik er he-le-maal niets mee, maar het is een begin zullen we maar zeggen. Dan zullen spoedig namen volgen.

De eerder als mogelijke opties genoemde Die Antwoord en Wilco zijn in ieder geval al uitgesloten voor DTRH, omdat ze alle festivaldagen elders spelen. In het geval van Wilco wel jammer, die had ik best weer eens willen zien.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Xavier Rudd bevestigt zichzelf als eerste naam voor DTRH. Persoonlijk heb ik er he-le-maal niets mee, maar het is een begin zullen we maar zeggen. Dan zullen spoedig namen volgen.

Dat is toch die hippie? One hit wonder Follow the Sun.

Beetje mwoah toch?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Xavier Rudd bevestigt zichzelf als eerste naam voor DTRH. Persoonlijk heb ik er he-le-maal niets mee, maar het is een begin zullen we maar zeggen. Dan zullen spoedig namen volgen.

Dat is toch die hippie? One hit wonder Follow the Sun.

Beetje mwoah toch?

Vreselijk mwoah wat mij betreft...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
En daar dan de eerste bevestiging (volgens iemand op Graz, ziet er wel echt uit):

Massive Attack
Oscar And The wolf
Anderson.Paak
Bazart
Benjamin Clementine
Bonobo
Spinvis
Warpaint
Xavier Rudd
Cabbage
Julia Jacklin
Moss
Roosevelt
Slaves

Paar zeer toffe namen, wel hoog recent lowlandsgehalte.... Maar prima dingen tussen met Warpaint, Moss, Roosevelt, Bonobo, Anderson.Paak.

Oscar ATW (headliner?) en Bazart vind ik tegenvallers.

Massive Attack wel een toffe headliner!
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Zag ook deze foto voorbij komen. Ziet er wel legit uit:


Oscar and the Wolf was toch al aangekondigd op Lowlands? In de alpha tent werd dat omgeroepen.

EDIT: ah ik zie nu net pas dat dit al gepost is... Misschien morgen een aankondiging?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Massive Attack zou ik een bijzonder nette headliner vinden, rest doet me niet veel en Oscar & the Wolf als potentieel headliner is wel erg makkelijk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Massive Attack is uitstekende headliner, Oscar ATW als headliner zou ik uitgesproken tegenvaller vinden.

Verder leuke/aardige namen. Niet al te verrassend en wel passend bij het festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken