Down The Rabbit Hole 2016

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.469
1.618
Beck verwacht ik gewoon op BKS omdat Friendly Fire zijn boekingen doet hier.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hoop ik ook. Maar willen deze festivals zich profileren en onderscheiden moeten ze naar DTRH.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zie in ieder geval kansen genoeg voor het social media team om 'leuke' woordgrappen te bedenken als dat gebeurt...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Na de prijsverhogingen van Werchter en de eerste namen (RHCP, Editors en Rammstein) en de prijsverhogingen heeft DTRH mijn aandacht weer te pakken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Maar Werchter verliest toch sowieso zijn meerwaarde als je er een paar jaar bent geweest/je meer in muziek gaat verdiepen? Die prijs is helemaal fair, en die headliners zijn allemaal inwisselbaar en mega voorspelbaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Maar Werchter verliest toch sowieso zijn meerwaarde als je er een paar jaar bent geweest/je meer in muziek gaat verdiepen? Die prijs is helemaal fair, en die headliners zijn allemaal inwisselbaar en mega voorspelbaar.

Een paar jaar geweest boeit me tot nu toe niet zo, vermaak me er goed met een aantal vrienden en altijd erg gezellig op het festival/camping. En er gaan nu eenmaal vaak meer mensen mee doordat er wat bekendere namen staan.
Misschien dit jaar maar eens de lijn trekken dat het iets te duur wordt voor wat ik er wil zien. Die prijs is in principe wel fair, kijkend naar de concurrentie in de EU en Amerika.
De headliners boeide me afgelopen jaar ook al niks, maar blijft een heel prettig festival. Dat is waarschijnlijk ook wel de reden waarom je mij vrijwel zeker nooit op Dour zal zien. Vindt er een prettig publiek en mensen zijn.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Sst je mag alleen positief zijn over werchter en pinkpop Matthijs
Maar dingen afkraken is veel leuker :(

MRMantel wrote:
Maar Werchter verliest toch sowieso zijn meerwaarde als je er een paar jaar bent geweest/je meer in muziek gaat verdiepen? Die prijs is helemaal fair, en die headliners zijn allemaal inwisselbaar en mega voorspelbaar.

Een paar jaar geweest boeit me tot nu toe niet zo, vermaak me er goed met een aantal vrienden en altijd erg gezellig op het festival/camping. En er gaan nu eenmaal vaak meer mensen mee doordat er wat bekendere namen staan.
Misschien dit jaar maar eens de lijn trekken dat het iets te duur wordt voor wat ik er wil zien. Die prijs is in principe wel fair, kijkend naar de concurrentie in de EU en Amerika.
De headliners boeide me afgelopen jaar ook al niks, maar blijft een heel prettig festival. Dat is waarschijnlijk ook wel de reden waarom je mij vrijwel zeker nooit op Dour zal zien. Vindt er een prettig publiek en mensen zijn.

Achja exact de rede waarom ik het ook nog steeds leuk vind om naar Lowlands te gaan (helaas afgelopen jaar dan niet). Dour heeft dan weer wel meer te bieden qua muziek, maar ach dat trekt me inderdaad ook niet meer aan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Morgen begint de ‪#‎DTRH16‬ duik...
Morgen waarschijnlijk de eerste namen.

Edit: Oh nouja, dat stond dus boven hun nieuwste Facebook post. Maar dat hebben ze alweer weg gehaald..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Morgen begint de ‪#‎DTRH16‬ duik…

Morgen waarschijnlijk de eerste namen.

Edit: Oh nouja, dat stond dus boven hun nieuwste Facebook post. Maar dat hebben ze alweer weg gehaald..

Staat nog steeds op Instagram, dus zal wel kloppen.

Ik verwacht Pixies - PJ Harvey - Tame Impala. 3 sterke headliners waarmee ze niet in het vaarwater van de andere MOJO-festivals zitten, en die voor BKS al zo goed als uitgesloten zijn. PJ Harvey zie ik niet op BKS headlinen gezien die schaalvergroting waarop ze mikken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
DTRH gaat evengoed voor schaalvergroting, maar zou inderdaad goed kunnen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
DTRH gaat evengoed voor schaalvergroting, maar zou inderdaad goed kunnen.

Schaalvergroting is ook relatief als je van Damien Rice, Iggy Pop en TWOD als headliners komt. Er staan in ieder geval flink wat grote namen in de buurt en niet alles kan naar BKS gaan (zeker als zij nog een spot aan Editors geven).

Ik volg het in ieder geval op de voet. Als ik zie wat Werchter voorlopig aanbiedt voor 240 euro, dan steek ik dat geld liever in combis voor BKS én DTRH.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik volg het in ieder geval op de voet. Als ik zie wat Werchter voorlopig aanbiedt voor 240 euro, dan steek ik dat geld liever in combis voor BKS én DTRH.

Zo denk ik er ook over

Ben heel benieuwd wat er morgen uitkomt!
Ik verwacht dat Jamie XX misschien ook morgen wordt aangekondigd, als die niet naar Pitch gaat.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kan iemand me uitleggen wat er zo goed aan Jamie XX is?

Check 'In Colour' en ook vooral ff 'Were new here'.
Die man is een prima producer, op zijn eigen werk en zijn aandeel bij The XX.
Moeten we nou werkgelijkwaar elke artiest afkraken?

Wat wordt de volgende Bon Iver, David Bowie of Damien Rice?

Jamie XX is live trouwens niet heel spannend.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Jamie XX is live trouwens niet heel spannend

Ik heb exact het tegenovergestelde. Ik vond In Colour maar een extreem matig album. Een paar aardige tracks(Girl & Loud Places), maar verder niks bijzonders. Deze review dekt de lading wel aardig voor mij. Live vind ik hem daarentegen een best wel interessante plaatkeuze hebben, zeker de moeite waard om eens te checken.

Overigens zijn de singles van voor het album wel bijna allemaal raak voor mij, vandaar ook de tegenvaller.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken