Best Kept Secret 2016

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
318
MRMantel wrote:
Wat betreft headliners kunnen ze het niet winnen, dat moet aan de onderkant gebeuren.


En dat is juist het kromme, DTRH is ook nog €50,- goedkoper waardoor ik wel een aantal mensen af zie haken. Ik betrap mezelf er ook op dat DTRH me meer trekt, voorheen altijd gezegd dat BKS hét festival is.

Herkenbaar. Terwijl de line-ups wat mij betreft gelijk op gaan, en de line-up van BKS 2016 nu al beter beloofd te worden dan die van vorig jaar (hoewel ik The Libertines wel degelijk een toffe headliner vond, en Noel Gallagher op papier ook wel).

Ik ga in principe ook naar beide. DTRH voor het eerst, BKS alle keren geweest.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
318
New Order lijkt mij een ideale afsluiter voor in de Two naast Wilco en Beach House. Vorig jaar wel een goede plaat uitgebracht, maar denk dat ze niet verder zouden komen dan een uitverkochte grote zaal van de Melkweg.

Als dit gebeurt, zit het qua headliners op TWO dit jaar héél goed.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Matthijs, was jij niet een keer alleen naar BKS gegaan, of vergis ik me? Ik twijfel, LGW alleen is prima maar een buitenfestival lijkt me toch minder.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Zet anders je tentje bij ons, alleen maar leuk :) . Ben nog niet echt met de festivals bezig maar BKS ben ik toch wel.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ah dat is ook leuk! Laat sowieso maar weten als je een groepsticket wilt kopen. Verder ook niet echt met festivals bezig, maar BKS is nu wel een beetje vaste prik en PJ Harvey wil ik gewoon heel graag zien.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
397
318
Matthijs, was jij niet een keer alleen naar BKS gegaan, of vergis ik me? Ik twijfel, LGW alleen is prima maar een buitenfestival lijkt me toch minder.

Nope, nooit alleen naar een buitenfestival geweest. LGW wel deels inderdaad (hoewel uiteindelijk geen enkele volledige dag), maar o.a. op basis van die ervaring lijkt me dat prima voor LGW, maar minder voor een buitenfestival. Ik ben afgelopen jaar wel de eerste 6 uur ofzo alleen op BKS geweest en dat was prima, maar ik was toch ook wel blij dat dat niet veel langer duurde.

Ik heb nu wel een kaartje voor DTRH zonder nu al te weten met wie ik ga, maar uiteindelijk gaat er altijd wel iemand naar zo'n festival die je goed genoeg kent om er je tentje bij op te zetten. Festivals zijn wat dat betreft toch bijna zo makkelijk als hostels, denk ik, als je iig enige aansluiting hebt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als DTRH deze maand nog een tof pakketje dropt ga ik misschien ook nog eens kijken of ik nog iemand meekrijg voor DTRH. Dan kan ik dat eigenlijk niet laten lopen voor 100 euro.
Dat wordt eind deze maand toch eventjes flink afwegen what to do.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik ben dit jaar alleen heen geweest en dat was best te doen. Op het terrein vermaak je je bijna de hele dag wel met een goede lineup en op de camping moet je maar even geluk hebben met leuke buren ofzo. Al zat ik vorig jaar ook wel lekker op een rustig stukje.
Het is in ieder geval beter dan niet heen gaan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Tof! Ik heb nu dus ook in mijn eentje een kaartje voor DTRH en er gaan sowieso vrienden naar een van de twee. Maar misschien ook eens leuk om alleen naar een festival te gaan. Merk altijd dat je dan de meeste mensen ontmoet (iig als je alleen rondloopt).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Nou, ik heb op Dour steeds de eerste 3/4 uur alleen rondgelopen maar heb niet echt mensen ontmoet. Al kan dat ook aan het tijdstip liggen, of het festival, of de taalbarrière.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm zal aan die stomme Fransen liggen. Op primavera raakte ik standaard in gesprek met mensen als ik eventjes alleen rond liep.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Timvank wrote:
Afgelopen jaar speelde hij één festival. Geen idee wat hij van C&L speelde, maar hij deed Chicago (weer) uitbundig en speelde een lekker uitgebreide versie van Come On! Feel the Illinoise! Komt dan denk ik wel goed.


Dit was zijn setlist op End of the Road. Waar hij overigens speelde omdat de organisatoren hem persoonlijk wisten te raken met een fraaie uitnodiging (een paar jaar voordat hij er daadwerkelijk stond). Kan je hier iets over lezen.

Haha, leuk verhaal. Had wel een filmpje gezien waarin hij (wat overdreven natuurlijk) vertelde hoe hij naar dit festival geleid werd.
Setlist is nog steeds wel relatief rustig, maar dat past dus wel bij dat festival, begrijp ik. Op Coachella maar Impossible Soul doen dan denk ik :+.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Timvank wrote:
Op Coachella maar Impossible Soul doen dan denk ik :+.

Dat is toch veel te ingewikkeld voor al die bloemenkransmeisjes
Het is toch algemeen bekend dat die meisjes een voortreffelijke kennis van muziek hebben?
[video]https://www.youtube.com/watch?v=W_IzYUJANfk[/video]
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
"Are you guys as excited as i am about the obesity epidemic?" hahaha prachtig.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Niels Aalbers vertrekt bij Friendly Fire en meldt het volgende: 'Maar eerst lossen we nog mooie rondes namen voor Indian Summer Festival en Best Kept Secret Festival 2016 de komende weken!'

Is de wensput open? okee... Graag Last Shadow Puppets, Father John Misty, DIIV, Holy Holy, Tool, Goat, Thee oh Sees, Ought, Bear in Heaven, Spoon, Follakzöid (maar dan nu om twee uur in de nacht), Chromatics, And so I Watch you from afar, Japandroids, Hickey Underworld en Richard Hawley . Hoor je me nergens meer over.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Mijn wenslijstje voor komende editie is:
The Slow Show, DIIV, Protomartyr, Savages, Foals, Together Pangea, Deerhunter, I Am Oak, Kurt Vile, The Last Shadow Puppets, The Notwist.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Ah! En de What's app-service wordt weer nieuw leven ingeblazen.Morgen wakker worden met stapel verse namen? Ben zeer benieuwd hoe ze PJ Harvey gaan counteren.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Denk wel deze week nog een lichting namen, en dan nog een keer aan het begin van februari, dan kunnen ze met een flink aantal namen de verkoop van dagtickets in.
Ik verwacht net zoals andere jaren weer een sterk programma! Ben zeer tevreden met de eerste namen en mijn kaartje is dan ook al binnen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik hoorde via via (3voor12 collega's) dat DTRH als derde headliner Tame Impala heeft gestrikt. Hoe serieus ik het bericht moet nemen weet ik nog niet, maar ik denk dat DTRH dan toch echt de lineup van BKS de grond in stampt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken