Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Lion

Support act
7 mrt 2017
795
1.643

Er staan al een paar mooie slowcore acts op de line-up, en hiermee komt er nog een mooie bij:

Horse Jumper of Love



Ze pasten helaas niet in mijn Left Of The Dial loopschema afgelopen jaar! Hun debuut was in ieder geval erg sterk:

Tapir!


en dit is ook erg goed:

Lael Neale

@theblackmadness
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
865
2.534
Wegens een begrafenis vandaag hierbij wat later mijn 3 namen:


1715201742530.jpeg
Om te beginnen voegt Suotana zich bij de melodeath line-up! De Finnen brengen een smaakvolle mix van melodeath met power metal invloeden naar Apeldoorn.


1715201791185.jpeg
Toch kan de melodeath line-up die al onder andere drie Göthfathers van de melodeath rijk is, nóg meer melodeath gebruiken. En dat komt er, van Wolfheart.
Geweldige band waar ik dagelijks aan denk: hij het optreden twee jaar geleden in Tivoli speelden de heren een geweldige intense set. Een geweldige set die nóg mooier werd toen de drummer het enige item het publiek in gooide: een door de hele band gesigneerd drumvel. Normaal gesproken vang ik nooit wat. (Wel denk ik soms dat ik wat gevangen heb, bij Gojira in de 013 had ik bijvoorbeeld iemand zijn vinger vast, en niet de drumstick van Mario.) Maar dit gesigneerd drumvel hangt trots op de muur! (Naast een gesigneerd drumvel van Mario Duplantier). Goed ik wijd uit, vette band, komt dat zien.


b05da29b-542f-42f5-b902-e7eb41bd85a4.jpeg
Na twee prachtboekingen is het zijn van de derde naam een uitdaging. Speciaal hiervoor heb ik dan ook een hele bijzondere act bewaard: All Killer No Filler. Onder die naam draaien @Royke en ik de lekkerste metal. Hier geldt één regel: all killer NO FILLER. Verwacht de hele set dus bangers van de hoogste plank. Uiteraard inclusief de dagelijks aanbevolen hoeveelheid Sum 41.
Het optreden in Apeldoorn wordt pas het derde optreden, na twee eerdere sets op interne Festileaks feestjes, inclusief moshpits. Bereid je dus goed voor…
Als ultieme kers op deze taart kunnen we namelijk alvast verklappen dat sets van Roy en mij vaker te horen zullen zijn tijdens het festival..
 
Laatst bewerkt:

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
765
1.280
Als ultieme kers op deze taart kunnen we namelijk alvast verklappen dat sets van Roy en mij vaker te horen zullen zijn tijdens het festival..
Je weet wel dat ik een vergoeding vraag he? ;)

Nee grapje! Heel veel zin in!
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken