Rock Werchter 2024

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Depeche Mode - Tool
Foo Fighters
System Of A Down - Rage Against The Machine
Portishead - U2
 
  • On fire
Waarderingen: elo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
True, maar TW Classic is wel wat makkelijker op te vullen met een Guns 'n Roses of Robbie Williams voor mijn gevoel.
De Guns die net ewer samenkwam nog net ja, in 2023 verkopen die never nooit nog een TWC uit. Robbie idem naar mijn gevoel.

Soit, zie ze wel iets met Metallica x2 pullen op de weide volgend jaar. Los of onder de TWC vlag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Metallica in de Arena verkoopt toch ook vrij slecht, is er niet een kans dat die gewoon weer op RW terecht komen ipv en los event?
Lijkt me een band die een festival wel een flinke boost in verkoop geeft maar betwijfel of ze 70k kaarten kunnen verkopen
Tegelijkertijd zit niemand te wachten op een dubbele set van Metallica hier denk ik, op een paar fans na.

Benieuwd of RATM en SOAD nou eens gaan touren, wordt wel tijd voor beide bands na jaren lang cancellations overal
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Metallica in de Arena verkoopt toch ook vrij slecht, is er niet een kans dat die gewoon weer op RW terecht komen ipv en los event?
Lijkt me een band die een festival wel een flinke boost in verkoop geeft maar betwijfel of ze 70k kaarten kunnen verkopen
Tegelijkertijd zit niemand te wachten op een dubbele set van Metallica hier denk ik, op een paar fans na.
Was daarnaast ook niet zo handig om dat op Koningsdag te organiseren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Metallica in de Arena verkoopt toch ook vrij slecht, is er niet een kans dat die gewoon weer op RW terecht komen ipv en los event?
Lijkt me een band die een festival wel een flinke boost in verkoop geeft maar betwijfel of ze 70k kaarten kunnen verkopen
Tegelijkertijd zit niemand te wachten op een dubbele set van Metallica hier denk ik, op een paar fans na.

Benieuwd of RATM en SOAD nou eens gaan touren, wordt wel tijd voor beide bands na jaren lang cancellations overal
Of ze staan niet in België natuurlijk. In principe is de tour van 2023/2024 helemaal gedeeld.

Best frustrerend voor de fans van die andere bands ja. RATM (Zach) kan niet touren en SOAD (Serj) wil niet touren...
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Wat denken we van Rammstein? Zullen die na die paar jaar stadions toch weer eens een festival tour gaan doen, of gaat dat nog wel een paar jaar duren?
Wellicht als ze nog wat met Livenation gaan doen dat ze eerder 1 of 2 losse shows doen in Werchter? aangezien ze dat gemakkelijk uitverkopen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Wat denken we van Rammstein? Zullen die na die paar jaar stadions toch weer eens een festival tour gaan doen, of gaat dat nog wel een paar jaar duren?
Wellicht als ze nog wat met Livenation gaan doen dat ze eerder 1 of 2 losse shows doen in Werchter? aangezien ze dat gemakkelijk uitverkopen
Rammstein verwacht ik niet op festivals.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Sza lijkt België alleszins te skippen dit jaar op haar arena tour. Lijkt me een mooie nieuwe headliner voor Rock Werchter 2024 😉. Samen op een dagje met Dua Lipa ofzo als ze haar nieuw album dit jaar nog dropt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Sza lijkt België alleszins te skippen dit jaar op haar arena tour. Lijkt me een mooie nieuwe headliner voor Rock Werchter 2024 😉. Samen op een dagje met Dua Lipa ofzo als ze haar nieuw album dit jaar nog dropt.
Is die zo groot hier? Op dat vlak is België niet met Nederland te vergelijken.

On topic… Joost doet een Lotto Arena, show georganiseerd door Live Nation.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Joost als dansafsluiter na een popheadliner?

Dat lijkt me een heel geinige stunt maar het zou wel werken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Joost als dansafsluiter na een popheadliner?

Dat lijkt me een heel geinige stunt maar het zou wel werken.
We kunnen lachen maar ik ben best pro Joost. Die gast verkent toch nog eens wat nieuwe dingen binnen de popmuziek en bereikt er een groot publiek mee. Verdient altijd lof. En die laatste plaat (debuut?) is eigenlijk echt niet slecht. There I said it.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Joost Klub C afsluiter. Ik begrijp dat die op de mainstage steeds maar weer terecht komt (ook nu weer, tweede keer op Pukkelpop), maar ergens verdient ie wel een avond spot. En Stikstof deed het ook al eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
We kunnen lachen maar ik ben best pro Joost. Die gast verkent toch nog eens wat nieuwe dingen binnen de popmuziek en bereikt er een groot publiek mee. Verdient altijd lof. En die laatste plaat (debuut?) is eigenlijk echt niet slecht. There I said it.
Ik was ook helemaal niet sarcastisch! Ik vind zijn stijlen echt heel tof en het is gewoon een eigen vorm van kunst wat hij doet. Allerlei stijlen door elkaar, het is raar, aanstekelijk maar het is ook telkens raak door ofwel leuke anekdotes of gewoon snoeiharde verhalen die op humoristische wijze vertolkt worden.

Joost is een artiest die zijn plek in de popmuziek verdient, hij heeft er keihard voor gewerkt.

Een KlubC spot zou ook niet misstaan inderdaad.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Is die zo groot hier? Op dat vlak is België niet met Nederland te vergelijken.
Een serieus verschil dan want de tweede Ziggo Dome voor SZA gaat al in verkoop nog voor de werkelijke ticketsale.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken