228 reacties, 48 voices Last updated by Profielfoto van Uncle G Uncle G 1 jaar, 7 maanden geleden
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 229)
  • Auteur
    Profielfoto van Thijs

Thijs

Festileaks Redactie

@thijsjacobss

Bam!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van Ron .
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Jos. Jos..

Rock Werchter '12, '13, '14, '15, '17 // Pukkelpop '12, '13, '14, '15, '16 // Pinkpop '14 // We Are Electric '15, '16 // Woo Hah '15 // Pitch '15, '16 // Zwarte Cross '15 //

0
    Profielfoto van Stijn Bergen

Stijn Bergen

@elstinopacino

Rond de hoeveel euro ligt de prijs van het ticket gemiddeld voor Sziget?

0
    Profielfoto van mynoseknows

mynoseknows

@mynoseknows

Er zijn verschillende stadia. Hoe eerder je het ticket koopt, hoe goedkoper. afgelopen jaar was early bird 180, en de laatste prijs was volgens mij 220 of 230. Ik heb ze gekocht voor 210.

Edit: voor een 7-day pass met camping welteverstaan. Een 5-day pass(met camping) is natuurlijk goedkoper(prijs weet ik niet)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van mynoseknows mynoseknows.
    0
    Profielfoto van Stijn Bergen

Stijn Bergen

@elstinopacino

Oké mooi, bedankt! Dan nog even wachten tot de ticket verkoop begint en dan ga ik niet te lang wachten om er eentje te kopen.

0

mynoseknows

@mynoseknows

De facebookpagina Sziget Festival Nederland post net dit: https://www.facebook.com/SzigetNL?fref=nf
    Prijzen zijn dus verhoogd. De early bird tickets zijn (bijna) even duur als de tickets in het laatste stadium vorig. Scheelt toch 40 euro.

0
    Profielfoto van Luud

Luud

@LuudGoossens

Benieuwd of hier al mensen zijn die een ticket gekocht hebben?

0
    Profielfoto van Inne

Inne

@inne

Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden.. 😉

Gr Inne

0
    Profielfoto van DefisDre

DefisDre

@DefisDre

Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden.. :wink:

Gr Inne

Ik wil ook heel erg graag gaan, maar ik zit ook nog even af te wachten hoe het met mijn cashflow zit. Denk dat ik ook waarschijnlijk weinig of geen vrienden meekrijg…dus wie weet kunnen me meeten. Ik laat nog van me horen. 😉

0
    Profielfoto van jesse

jesse

@jessezh1991

Ik ga alleen naar Sziget!!

0
    Profielfoto van gguuss

gguuss

@gguuss

wanneer zullen de eerste namen bekend gemaakt worden?

Hoop op Muse en Chemical Brothers!

Rock Werchter 2011 - 2013 - 2014 - 2015 | Pukkelpop 2013 - 2014 | Sziget 2015 | Lowlands 2016 - 2017 | Down the Rabbit Hole 2016 - 2017 | Colours of Ostrava 2017

0
    Profielfoto van Gloeilamp

Gloeilamp

Festileaks Redactie

@Gloeilamp

Leuk zeg! Ik ben in 2013 voor het eerst naar Sziget gegaan, ook met allemaal mensen die ik niet echt kende. Een meisje had een oproep geplaatst op Festivalinfo en daar reageerden wat mensen (waaronder ik) op. Daar is toen een groepje uit ontstaan met wie ik Sziget 2013 bezocht heb. Vervolgens zijn we dit jaar weer gegaan met de harde kern en wat nieuwe gezichten. Geweldig dat je die mensen zo goed leert kennen op zo’n festival, nu zijn we allemaal bevriend met elkaar. Tof als er op dit forum ook zoiets onstaat!

0
    Profielfoto van JB.

JB.

Moderator

@JB7x

Vraag me af welke headliners er nog in Europa zullen zijn in Augustus.

Ik zit ook nog elk jaar na te denken over Sziget, dus wie weet 😀
    BTW, ik heet ook Jesse, en je raad het niet. wilde vorig jaar gaan met een vriend van mij genaamd Jesse. (ook present op dit forum) 😉

0
    Profielfoto van jesse

jesse

@jessezh1991

Wie weet zien we elkaar wel daar!! Haha toevallig 🙂

0
    Profielfoto van jesse

jesse

@jessezh1991

Ik denk dat Faithless en Radiohead wel een naam zou kunnen zijn op Sziget!!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van jesse jesse.
    0
    Profielfoto van jesse

jesse

@jessezh1991

Altijd leuk nieuwe mensen leren kennen op festivals zoals Sziget!!

0

mynoseknows

@mynoseknows

Faithless is een perfecte band voor Sziget. Radiohead zou geweldig zijn, maar die zullen wellicht volgend jaar pas touren. Sting staat eind juli ergens in Zweden en Kasabian staat eind juli ook ergens in Europa. Toch wel artiesten waar ik stiekem op hoop. Afgelopen jaar voor het eerst gegaan, en ik ben er dit jaar(afhankelijk van hoe ik zit met school) zeker weer bij. Laat je trouwens ook niet weerhouden om alleen te gaan mocht je niemand anders meekrijgen. Het is misschien een grote stap, maar er zijn daar zoveel onwijs chille mensen. De sfeer is met geen ander festival vergelijkbaar als je het mij vraagt. Afgelopen jaar ook misschien wel de helft van de optredens alleen gezien, terwijl ik toch heel goed met mijn vrienden overweg kan ;).

0
    Profielfoto van Charlotte

Charlotte

@Charlotte

Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden.. :wink:

Gr Inne

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Inne wrote:</div>
    Hallo,

Gr Inne

Ik wil ook heel erg graag gaan, maar ik zit ook nog even af te wachten hoe het met mijn cashflow zit. Denk dat ik ook waarschijnlijk weinig of geen vrienden meekrijg…dus wie weet kunnen me meeten. Ik laat nog van me horen. ;)

Ik wil ook graag naar Sziget en zit ook met vrienden die niet kunnen/willen. Wil het liefst niet alleen gaan dus vroeg me af of hier mensen waren die mee wilden? Heb nog geen ticket gekocht omdat ik echt niet alleen wil en zeker wil zijn dat er mensen mee willen..

0
    Profielfoto van jesse

jesse

@jessezh1991

Yes ik heb de ticket voor Sziget!!!

0
    Profielfoto van JB.

JB.

Moderator

@JB7x

Nu nog namen 😛

0
    Profielfoto van gguuss

gguuss

@gguuss

Enig idee wanneer de eerste namen gedropt gaan worden?

Rock Werchter 2011 - 2013 - 2014 - 2015 | Pukkelpop 2013 - 2014 | Sziget 2015 | Lowlands 2016 - 2017 | Down the Rabbit Hole 2016 - 2017 | Colours of Ostrava 2017

0
    Profielfoto van Gloeilamp

Gloeilamp

Festileaks Redactie

@Gloeilamp

Kan nog wel even duren hoor. Sziget is daar nooit zo vroeg mee.

0
    Profielfoto van neontiger8

neontiger8

Festileaks Redactie

@neontiger8

Florence + The Machine en Caribou zou trouwens wel verschrikkelijk vet zijn!

Now who'd have thought that after all,
    Something as simple as rock 'n' roll would save us all.

*everything on personal account*

0
    Profielfoto van gguuss

gguuss

@gguuss

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>gguuss wrote:</div>

Kan nog wel even duren hoor. Sziget is daar nooit zo vroeg mee.

Jammer, ben benieuwd naar kanshebbers en bevestigingen. Mijn vrienden hebben een voorkeur voor Sziget, terwijl ik een line up nog altijd het belangrijkst vind in een festival. RW is wat mijn smaak betreft wel lekker bezig met Muse en Chemical Brothers..

0

mynoseknows

@mynoseknows

Volgens mij morgen de eerste namen:

Sziget Festival Nederland bij szigetfestival
    Als altijd wordt ook het programma van ‪#‎Sziget2015‬ weer zeer kleurrijk! Morgen krijgen jullie een voorproefje en volgend jaar volgt er nog veel meer!

0
    Profielfoto van jesse

jesse

@jessezh1991

Ben heel erg benieuwd wie der komen!! 🙂

0
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 229)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.