Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het speelt zich af in Portugal, waar het ooit begon, en er is verder nog niks bekend gemaakt.
Rik heeft wel gezegd dat er verwijzingen naar eerdere seizoenen zitten.
Ik vermaak me altijd heel goed met de Nederlandse versie, maar ik heb de afgelopen twee edities van België ook gevolgd en ik vond die toch echt wel een stuk leuker. Dus ja, kijk ik zeker naar uit. Al bekend wanneer die is?
Ik vermaak me altijd heel goed met de Nederlandse versie, maar ik heb de afgelopen twee edities van België ook gevolgd en ik vond die toch echt wel een stuk leuker. Dus ja, kijk ik zeker naar uit. Al bekend wanneer die is?
Die opdracht vorig jaar dat één deelnemer in bad ging met de moeder van een andere deelnemer en één deelnemer een balletje ging trappen met Lukaku (terwijl ze in Italië waren) was echt hilarisch.
Die opdracht vorig jaar dat één deelnemer in bad ging met de moeder van een andere deelnemer en één deelnemer een balletje ging trappen met Lukaku (terwijl ze in Italië waren) was echt hilarisch.
Echt genoten van de eerste aflevering van De Mol België. Heerlijk hoe die al vol zit met plottwisten in de opdrachten. Moet ook altijd er zo erg erom lachen. Nu al benieuwd naar de volgende aflevering!