Wie is de mol?

Oh, of gemist of alweer vergeten dan. Wordt het weer zo’n allstar seizoen met oud deelnemers? Of gewoon een normaal seizoen?
Het speelt zich af in Portugal, waar het ooit begon, en er is verder nog niks bekend gemaakt.
Rik heeft wel gezegd dat er verwijzingen naar eerdere seizoenen zitten.

Nu het Nederlandse seizoen voor nu is afgelopen. Wie kijkt er nog meer uit naar De Mol België?
Ik vermaak me altijd heel goed met de Nederlandse versie, maar ik heb de afgelopen twee edities van België ook gevolgd en ik vond die toch echt wel een stuk leuker. Dus ja, kijk ik zeker naar uit. Al bekend wanneer die is?

Ik vermaak me altijd heel goed met de Nederlandse versie, maar ik heb de afgelopen twee edities van België ook gevolgd en ik vond die toch echt wel een stuk leuker. Dus ja, kijk ik zeker naar uit. Al bekend wanneer die is?
Volgende zondag worden de kandidaten voorgesteld maar het begint effectief op zondag 23 maart.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Oasiss
Die opdracht vorig jaar dat één deelnemer in bad ging met de moeder van een andere deelnemer en één deelnemer een balletje ging trappen met Lukaku (terwijl ze in Italië waren) was echt hilarisch.
was geniaal

Gisteren deden bij mij alle streams het niet. Nu wordt het pas morgen, vanavond eerst genieten van een concert!

Echt genoten van de eerste aflevering van De Mol België. Heerlijk hoe die al vol zit met plottwisten in de opdrachten. Moet ook altijd er zo erg erom lachen. Nu al benieuwd naar de volgende aflevering!

Users who are viewing this thread