Ja, afgelopen week heb ik dan ook zeker als fijn ervaren. Radiohead (en zeker OK Computer) is ook wel een beetje nostalgie voor me. Toen ik jong was toen waren mijn ouders ooit hun CD mapje vergeten mee te nemen op vakantie en moesten we het doen met de CD die toevallig nog in de speler zat, en dat was OK Computer. 3 weken lang door Frankrijk gereden met nummers als Paranoid Android, Airbag en Karma Police als soundtrack. Toch de dingen die je bijblijven. Als kind waardeer je muziek toch op een andere manier, maar dit album was me altijd bijgebleven toen en zal dus ook mijn favoriet zijn van Radiohead.
Afgelopen jaren sowieso vrij vaak Radiohead geluisterd, maar nog nooit zo intensief als nu. Maar wat zijn ze goed. Zeker geen ramp om. Jammer dat ik net op een verkeerde plek stond bij het optreden op Rock Werchter (naast mensen die dachten dat mospits een goed idee waren, nog steeds spijt van dat ik toen niet gewoon ergens anders ben gestaan, maar was mijn eerste festival en dacht dat dat "erbij hoorde" ofzo)