Wat heb je als laatste gekocht?

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Als laatste gekocht:

Hertog-jan.png

Wel goede smaak :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
< van die dure sandwiches uit een kiosk op het station...

Maar ze waren wel tering lekker, kaas, sla, tomaten, compleet genotsvoer.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Een banaan. Nee, maar serieus: dempers voor onder mijn platenspeler en een nieuwe naald.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Lekker hoor, Wessel.

Op deze manier wordt dit topic trouwens kwalitatief net zo laag als het Pinkpoptopic hehh.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
< van die dure sandwiches op in een kiosk op het station…
Zo een had ik deze week ook. Iets met een soort ham waarvan in de naam niet meer weet, het klonk wel heel duur, en iets van rucola. Heel lekker.. tot ik een tweede hap nam en bleek dat er nog mosterdsaus op zat.

En gister maar eens kaarten voor Mikal Cronin gehaald voor in Bitterzoet. En gelijk mijn avatar er maar op aangepast. Al kan het ook wel eens Ty Segall zijn die onder het haai masker zit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
The Preatures – Blue Planet Eyes
Hozier - Hozier
The Who - Who's next ( Deluxe Edition digitally-remastered )
Kensington - Rivals
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Eindelijk weer eens wat geld over voor vinyl.

51tBkpaLAjL.jpg

III_(BadBadNotGood_album).jpg


James Blake - James Blake is overigens in de aanbieding bij Concerto/Plato op het moment, €15.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Netjes, die tweede is Squarepusher?

Ik had gister ook nog wat gekocht;
Death Cab For Cutie - Transatlanticism
MGMT - Oracular Spectacular
Arcade Fire - Arcade Fire EP

Alles bij elkaar nog geen 20 euro.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Netjes, die tweede is Squarepusher?

Ik had gister ook nog wat gekocht;
Death Cab For Cutie – Transatlanticism
MGMT – Oracular Spectacular
Arcade Fire – Arcade Fire EP

Alles bij elkaar nog geen 20 euro.

Badbadnotgood - III ;), cover lijkt inderdaad wel een beetje op Damogen Furies.

Dat is CD neem ik aan? Anders heb je de deal van de eeuw gescoord :p.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Dat is CD neem ik aan? Anders heb je de deal van de eeuw gescoord :p.

Dat dacht ik dus ook, anders willen we graag jouw koopadresjes jeroen.

Het waren natuurlijk CD'tjes. Vinyl is veel te duur en CD's zijn gewoon veel makkelijker. Ik weet niet wat dat voor hipster shit is tegenwoordig dat iedereen ineens met vinyl loopt enzo.

Maar mijn koopadresje mag je toch wel weten hoor :a. Waaghals in Nijmegen, heel fijn winkeltje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
platenkast uitgebreid met een paar Best of/Greatest hits cd's:
Time Flies 1994-2009 - Oasis
My Way-The Hits - Herman Brood
Greatest Hits - Joe Cocker
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het waren natuurlijk CD’tjes. Vinyl is veel te duur en CD’s zijn gewoon veel makkelijker. Ik weet niet wat dat voor hipster shit is tegenwoordig dat iedereen ineens met vinyl loopt enzo.

Ik vind CD's tegenwoordig gewoon totaal nutteloos als je het mij vraagt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Het waren natuurlijk CD’tjes. Vinyl is veel te duur en CD’s zijn gewoon veel makkelijker. Ik weet niet wat dat voor hipster shit is tegenwoordig dat iedereen ineens met vinyl loopt enzo.

Ik vind CD’s tegenwoordig gewoon totaal nutteloos als je het mij vraagt.

Neuh. Ik heb nooit echt muziek op mijn mobiel staat, dus als ik in de auto zit of thuisthuis beneden ben is CD/radio alle muziek die aanwezig is. En radio is kut.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik koop eigenlijk alleen vinyl omdat ik óf de artiest wil supporten, of een kopie van een album fysiek wil hebben. In beide gevallen is voor mij vinyl de betere optie. Vinyl(met name de hoes) ziet er veel mooier uit, plus er gaat weinig boven het gevoel van een lp op de platenspeler leggen en de tijd nemen voor de muziek. Stukken persoonlijker dan een CD in een gleufje douwen als je het mij vraagt. Ik heb een kleine verzameling CD's en wat LP's, maar de CD's draai ik eigenlijk nooit meer.

Maarja misschien ben ik dan wel een hipster, en typ ik dit terwijl ik van mijn quinoa/avocado sandwich en latte macchiato 'geniet'.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Maarja misschien ben ik dan wel een hipster, en typ ik dit terwijl ik van mijn quinoa/avocado sandwich en latte macchiato ‘geniet’.

Noem je je dochter later ook Quinoa?? :lol:

Ik koop vooral CD's als ik iets koop, maar dat is vooral omdat ik en geen platenspeler heb en het wel chill is in de auto aangezien ik het niet zoek om naar al die slechte radiozenders te luisteren. CD's zijn inderdaad een stuk minder persoonlijk, ik probeer vaak een middenweg te zoeken door geen CD's met plastic hoesje te kopen, maar dat lukt helaas niet altijd
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik koop eigenlijk alleen vinyl omdat ik óf de artiest wil supporten, of een kopie van een album fysiek wil hebben. In beide gevallen is voor mij vinyl de betere optie. Vinyl(met name de hoes) ziet er veel mooier uit, plus er gaat weinig boven het gevoel van een lp op de platenspeler leggen en de tijd nemen voor de muziek. Stukken persoonlijker dan een CD in een gleufje douwen als je het mij vraagt. Ik heb een kleine verzameling CD’s en wat LP’s, maar de CD’s draai ik eigenlijk nooit meer.
Maarja misschien ben ik dan wel een hipster, en typ ik dit terwijl ik van mijn quinoa/avocado sandwich en latte macchiato ‘geniet’.

Yep, ik koop ook soms een LP'tje om deze reden. het is gewoon een stuk toffer om een LP in je bezit te hebben van een goed album. Je bent zoals Kos al zegt een stuk meer bezig met de muziek en het artwork moet zeker niet onderschat worden. Ook is het fijn om nu en dan eens gewoon in die schappen te graaien in plaats van achter je pc weer een nieuw album streamen op spotify. CD's heb ik ook nog liggen maar denk niet dat ik die nog ooit aanraak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken