Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
Ik heb het idee dat ze de laatste jaren daar qua programmering vooral zoeken in de Belgische en Nederlandse acts. Een echte grote internationale naam is er niet meer of het is wat je noemt al beetje vergane glorie...

In 2019 er wel Interpol gezien...voor een bizar lege tent.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ik ben er ooit naartoe geweest voor The Hives.
Toen was het Elvis Costello & The Imposters, The Hives en Skunk Anansie.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.603
851
🆕
NN North Sea Jazz Festival maakt nieuwe namen bekend! Janelle Monáe, Seal, Snarky Puppy, Typhoon en meer zijn bevestigd voor het festival in Rotterdam Ahoy op 7, 8 en 9 juli 2023. Ook de Artist in Residence is onthuld: de Amerikaanse bassiste en zangeres Esperanza Spalding treedt alle festivaldagen op.

Zouden we Monae nog in België ergens kunnen verwachten?
Gent Jazz een mogelijkheid?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
Uhhhhhh. Nee?
Uhhhh, Goldband al vaker aan het werk gezien? Na een keer of drie kan ik je zeggen dat het publiek dat ze aantrekken toch voor een groot deel uit jonge vrouwen bestaat die los gaan op witte was en ik haat je. Daar is ook niks mis mee, maar dat zorgt voor een erg rare match met Soulfly en Wolfmother.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Voor een groot deel wel, hoor. En wat dertigers met een chronisch gebrek aan smaak.
Eh, twee keer gezien en dat was telkens voor een zeer gemengd publiek. Gezien het profiel van het festival zal dat nu ook wel zijn.

En on-topic, er staan wel vaker rare combinaties op festivals. Als je veel volk wilt trekken, moet je van alles een beetje boeken. Arsenal past nu ook niet meteen bij Bastille.
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
43
25
Roméo Elvis, Fireboy DML, SOJA, FLOHIO, Innoss' B, Jazz Brak, ISHA, Yendry, Iration Steppas, Mortimer en Neue Grafik Ensemble naar Couleur Café, Tiwa Savage zegt af
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Soulfly en Wolfmother, dat kittelt mijn nostalgisch gevoel.
Doe daar nog 1 of 2 leuke namen bij en ik sta weer in Zottegem. Laat Goldband dan maar afsluiten, kunnen we vroeger vertrekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken