Underworld

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Tijdschema voor Vorst Nationaal:

18.30 Doors Open - Playlist - Chilled Underworld inventions and reinventions
19.30 Underworld 1st Set
20.30 Transition Playlist Underworld
21.10 Underworld 2nd Set
23.00 End
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Net terug van Underworld in de gashouder. Fantastisch! Sterke setlist in twee delen, er worden ook twee nog nooit eerder gehoorde nummers gespeeld in set 1. Ook bestaande liederen zijn wat aangepast, en op het podium staat nu ook een lichtnet wat 3d effecten maakt. De gashouder ondersteund ook 3d geluid, en dat wordt hier ingezet. Hoge tonen worden vanuit alle hoeken gespeeld met een geweldig effect bij liederen als King of Snake en Skyscraper I love you.

De gashouder zit ook niet tot de nok gevuld, veel ruimte om te dansen.

Wat wel erg slecht is zijn de kluisjes. Je wordt daar echt verdrukt, was erg link aan het einde. Ook zijn er maar aan een kant WCs, dus de pauze van een half uur heb je ook nodig.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
107
133
Bij de kluisjes viel het wel mee vond ik, de instroom en uitstroom van de toiletten in de pauze was wel echt een drama. Ging maar net goed volgens mij. Hopelijk kunnen ze daar nog wat aan doen
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Bij de kluisjes viel het wel mee vond ik, de instroom en uitstroom van de toiletten in de pauze was wel echt een drama. Ging maar net goed volgens mij. Hopelijk kunnen ze daar nog wat aan doen
Tja, als 80-90% ervoor kiest om in de pauze allemaal tegelijk naar het toilet te gaan, kun je daar an sich weinig aan doen natuurlijk.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Tja, als 80-90% ervoor kiest om in de pauze allemaal tegelijk naar het toilet te gaan, kun je daar an sich weinig aan doen natuurlijk.

Bij veel evenementen in de Gashouder doen ze dat je via de WC uitgang er alleen uit kan , en dan via de rokersplek alleen naar binnen mag. Dit keer moest iedereen door een kleine funnel naar binnen en naar buiten, en dat werkte niet.

Ze hadden ook het WC blok aan twee kanten kunnen splitsen, dan had je spreiding van je mensen gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: mees

wil

Campingartiest
20 jan 2015
82
58
Gisteravond heerlijk genoten bij Underworld. Lekker geluid en prima sfeer.
Tja… over de toiletten is al genoeg gezegd😎
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken