TW Classic 2026

Al meerdere malen zelfs, eerste jaren was die meermaals headliner op te classic
Ik vond het vorig jaar al vreemd om hem als sub te zien.
Ikzelf heb hem nog nooit bezig gezien. Als de rest van het programma mij wat aanstaat kan het wel is zijn dat ik een 3e tripje doe richting Werchter volgende zomer.

Opzich wel blij met bryan, die is live altijd heel sterk. Al hoop ik dan wel op nog een sterke naam ernaast zoals vorig jaar. Spannend!

Goh, toen ik het hoorde dacht ik ook eerst oei. Maar als je profiel tw classic bezoeker wat kent weet je wel dat die content zijn.
Inderdaad, en ze smijten er nog wat relatief goedkope bands bij die wat hitjes hadden in de jaren 80 en/of 90 en dat zal wel weer goed verkopen.

Nog altijd een goede artiest met een heerlijke show hoor. Was uitstekend in Tilburg dit jaar, maar of het zoveel man op de been gaat brengen…

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Nog altijd een goede artiest met een heerlijke show hoor. Was uitstekend in Tilburg dit jaar, maar of het zoveel man op de been gaat brengen…
Tw classic heeft wel een vast publiek, als er wat andere bands bij staan die hetzelfde publiek aanspreekt zal dat wel goed verkopen.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Niet vergeten dat die dag dit jaar al uitverkocht was voordat Bryan Adams aangekondigd werd. Dus in principe zijn er nog genoeg fans die er vorig jaar niet bij waren.
Bryan Adams was wel al aangekondigd. Op maandag was er Robbie, op dinsdag kwam Bryan erbij.

En 2manydjs maar teasen naar Metallica op 'classic'.

Dit is wel echt scraping the barrel.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl
Ze hebben tot nu toe de eerste show van hem in Europa dus dat kan ook nog wel eens voor een ticketsboost zorgen. Wil Adams zelf nog heel graag een keer zien en ik ga vaak met kameraden in Juli op actief vriendenweekend in de Ardennen, hopelijk zien ze een festival dag ook als actief......

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Als ik had gekund zou ik dit zeker wel hebben overwogen (dit jaar kon ik helaas ook niet, net als de data in Tilburg). Zeker als er nog een leuke sub bij komt (John fogerty?).

Als ik had gekund zou ik dit zeker wel hebben overwogen (dit jaar kon ik helaas ook niet, net als de data in Tilburg). Zeker als er nog een leuke sub bij komt (John fogerty?).
In Tilburg maar een 12.000 man voor Bryan Adams. Geen publiekslieveling zoals robbie williams die vnl op zijn eentje TW classic uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Ik heb geeeeeeeen idee hoeveel tickets onze Bryan verkoopt. Maar ze kennen het al te goed daar bij Classic gezien al zijn verschijningen daar. Het is niet op niets gebaseerd in ieder geval.
Wat tourt er wat niet meer op Werchter kan? Kings of Leon zou in 1 dag van Spanje moeten overkomen, gaat niet gebeuren lijkt me. The War on Drugs zou goed passen als er op RW geen ruimte is voor ze.
Jack White ervoor??? Die zou volgens forumgebruikers hier niet op RW staan.

Users who are viewing this thread