TW Classic 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
AC/DC lijkt me inderdaad wel het meest logische, de insiders hier op het forum gaven duidelijk aan dat het eerst de bedoeling was dat ze in Werchter zouden spelen maar dat de band uiteindelijk graag naar Dessel wilde.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
AC/DC lijkt me inderdaad wel het meest logische, de insiders hier op het forum gaven duidelijk aan dat het eerst de bedoeling was dat ze in Werchter zouden spelen maar dat de band uiteindelijk graag naar Dessel wilde.
Sterker op het tourshirt van AC/DC stond Werchter en niet Dessel.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
Of dit is gewoon blabla en er was niks.
Jawel, deadline aanvraag was vandaag en klopt wat Nele zegt ivm headliner die deze week heeft afgezegd...
(en nee AC/DC was het niet, dat was op 9 Aug)

Dat het maar 1 van de 2 ging zijn, was al lang geweten.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
858
Als het deze week effectief pas is afgesprongen, moet het een act zijn die intussen nergens anders geboekt stond.
Ze gaan toch niet bijvoorbeeld Timberlake in het Sportpaleis zetten en ook nog eens op Boutique?

Dus volgens mij geen Timberlake, AC/DC of Rammstein...

Een wispelturige boeking past dan wel weer voor Lana, maar zouden ze die ook als explosief omschrijven?
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Katy Perry lijkt me wel typische Boutique naam en stond al op Werchter ooit. Bij typische rock act zoals PJ, die al lang uitgesloten was, zouden ze eerder TW Classic doen. Of iets in die aard.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Die kan je toch overal wegzetten, à la Suikerrock, Lokerse, Beachfestival, ...?
Daarvoor heb je écht geen grote stage nodig als Werchter.
Zelfs op de Lokerse zouden die geen headliner zijn...
Zouden zeker headliner op Lokerse of Suikerrock zijn denk k
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
34
36
Het is toch wel raar dat Ed Sheeran België overslaat in zijn tour; ik had hem op Boutique verwacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken