TW Classic 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.165
5.498
Ik weet nog goed dat Blur toen panne had met hun busje. En te laat arriveerden. Denk dat hun set dik halfuur later is gestart.
Chemical Brothers hebben dan maar tot later doorgespeeld. Dat kon toen allemaal nog.
Fatboy Slim heeft toen ook nachtje doorgedaan. Curfew? Welke curfew?
 

Bjorn121

Nieuw lid
7 mrt 2024
2
1
Werchter 99 was mijn eerste Werchter (16 jaar oud toen). Geloof dat een weekend-ticket toen 1700 BEF was. Dijk van een affiche alleszins, blijft nog altijd 1 van de beste line-ups van alle jaren voor mij. Ideale mix van verschillende genres.
 

Sjaekie

Playlistbediener
25 jan 2024
14
3
Zalige line-up.
Die "volle" dagen op zaterdag en zondag zijn ook heel letterlijk te nemen. Negen namen op de main stage (tegenover zeven nu) en ze begonnen er toen al om 11u aan geloof ik.

Toen Placebo voor de eerste en voorlopig laatste keer gezien. Vanavond volgt de tweede keer. :)
Geniet ervan vanavond. Hopeloos om een ticketje te bemachtigen voor Placebo.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.099
924
Zalige line-up.
Die "volle" dagen op zaterdag en zondag zijn ook heel letterlijk te nemen. Negen namen op de main stage (tegenover zeven nu) en ze begonnen er toen al om 11u aan geloof ik.

Toen Placebo voor de eerste en voorlopig laatste keer gezien. Vanavond volgt de tweede keer. :)
kleine shows van placebo zijn de beste
laatste keer was in de botanique voor mij (2 jaar geleden?) met voorstelling van hun laatste plaat.

geniet er van
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
431196029_911493474101928_7151732436634777761_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
De eerste keer dat beide festivals tegelijkertijd NIET doorgaan, een teken des tijds. Waarom zou Werchter veel tijd
steken in een extra dagfestival als ze voor andere concerten gemakkelijk gemiddeld 120 tot 200 Euro per bezoeker
vangen. Twee keer Sportpaleis uitverkopen aan astronomische ticketprijzen voor Justin Timberlake is voor hen veel
aantrekkelijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Vraag me dan wel af waar Keane nog terecht komt in België deze zomer?
Live /s live lijkt me bijna enige mogelijkheid en zelfs dan, lijkt me wat groot voor de openstaande spot...
 
  • Thinking
Waarderingen: Bwoite

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
De eerste keer dat beide festivals tegelijkertijd NIET doorgaan, een teken des tijds. Waarom zou Werchter veel tijd
steken in een extra dagfestival als ze voor andere concerten gemakkelijk gemiddeld 120 tot 200 Euro per bezoeker
vangen. Twee keer Sportpaleis uitverkopen aan astronomische ticketprijzen voor Justin Timberlake is voor hen veel
aantrekkelijker.
Is helemaal geen teken des tijds. Volgend jaar staan ze er gewoon weer. Gewoon een samenloop van omstandigheden
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
105
80
En beter geen editie dan een halve editie waar ze vooraf al van weten dat ze maar 20k trekken, de ervaring met Encore wellicht ook nog in het achterhoofd. Ik kan me ook geen tourende naam bedenken die hier kon staan. AC/DC zal ongetwijfeld een grote optie geweest zijn, maar dan om tal van redenen afgeketst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken