TW Classic 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
888
Dit... zijn band speelde uitstekend, maar hij maakte zich belachelijk
In welke mate houdt Werchter hiermee rekening?
Stel: een artiest doet een volledige grote Europese tournee, maar de vorige passage in België was barslecht.
Zou Werchter dan een band weren en zoja, waarom?
Schrik dat het publiek niet meer komt opdagen misschien?
(algemene vraag, nu niet specifiek over Bon Jovi)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
In welke mate houdt Werchter hiermee rekening?
Stel: een artiest doet een volledige grote Europese tournee, maar de vorige passage in België was barslecht.
Zou Werchter dan een band weren en zoja, waarom?
Schrik dat het publiek niet meer komt opdagen misschien?
(algemene vraag, nu niet specifiek over Bon Jovi)
Goede vraag.. Als de verkoop al niet al te best was de laatste keer in combinatie met een slecht optreden denk ik dat ze gewoon niet meer geboekt worden.... En anders zet de promoter ze neer op een andere locatie. Allemaal vermoedens van mijn kant. Misschien dat iemand hier anders over denkt??
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Deze week nieuws? eerst was Springsteen een zekerheid, nu niet meer zo te horen. ( Tour ingekort?) Hoewel, zolang zijn data van de Europese tour er niet komt, is het nog mogelijk. Wie zijn de andere kanshebbers? Ed Sheeran? Paul Mccartney?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Pearl Jam werd ook geopperd in het RW topic. Vond ik zo'n slechte gedachte nog niet.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Zouden The Stones niet touren?

Alternatieven die ik graag zie komen:

Billy Joel (in 30 jaar niet in België geweest)
The Who (voor het laatst in België in 2007)
Pearl Jam
 
Laatst bewerkt:

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
hoop dat ze binnenkort de eerste naam of op zijn minst de datum voor TWC 24 bekend maken. dat laatste vind ik raar dat die nog niet bekend is meestal maken ze een datum voor een volgende editie direct na de huidige bekend of ben ik mis?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
hoop dat ze binnenkort de eerste naam of op zijn minst de datum voor TWC 24 bekend maken. dat laatste vind ik raar dat die nog niet bekend is meestal maken ze een datum voor een volgende editie direct na de huidige bekend of ben ik mis?
Datum wordt normaal gezien gelijk met de headliner bekend gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Ben ik de enige die een half uur geleden een artikel heeft voorbij zien komen van festileaks dat Bruce Springsteen naar TW Classic komt in 2024? Ik kan het nergens meer terugvinden..
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken