Top 2000

Spinvis is voor mij juist een heerlijke afwisseling tussen de soms toch wel echt verschrikkelijke nummers die in de top2000 staan. Even een moment waarop het geluid weer iets harder gaat.

Vind het ook wel een leuke afwisseling (al heb ik ze nu gemist en weet ik ook niet of ik het als Spinvis zou herkennen).

Dan sta je 8 punten achter, weet je het gat te dichten tot 4 punten met nummers van Rolling Stones, Springsteen en Jimi Hendrix, maar eindig je de dag alsnog weer terug op die 8 punten achterstand, omdat je de nummers van Coldplay, One Direction en de individuele leden niet kent...

129-137

Dan sta je 8 punten achter, weet je het gat te dichten tot 4 punten met nummers van Rolling Stones, Springsteen en Jimi Hendrix, maar eindig je de dag alsnog weer terug op die 8 punten achterstand, omdat je de nummers van Coldplay, One Direction en de individuele leden niet kent...

129-137
Hoeveel uren luisteren jullie per dag ongeveer?

Dat roep je al jaren, bijzonder dat je er dan toch weer verbaast over bent. Ik ben blij met Spinvis in de Top 2000. 1 van de beste muzikanten die we in Nederland hebben, die hoort vaak in die lijst te staan. :)
Beste muzikanten? Ik snap serieus niet dat je deze zaaddodende muziek echt iets vindt.

129-137
Hahahahahaha. Helaas...oude ziel.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
De eerste keer ingeschakeld bij Emmely net, na veel te lange uren in de keuken en aan de eettafel de afgelopen dagen. Zit er meteen weer in met wat fijne concertherinneringen (Temper Trap en HAIM in Groningen, in 2012/2013, HAIM connectie via Oh Well van Fleetwood Mac) en, ik durf het bijna niet te zeggen, maar tóch leuk; K3. Maar dat komt vast omdat ik mijn zusje, die dit weekend weer moeder wordt - zelf nog als kleintje - dit nummer uitbundig playbackend in een toiletrolletje voor me zag.

Laatst bewerkt:
Het gaat de verkeerde kant op: 188-198. Maar vandaag is het een dag lang alleen maar Top2000, alleen keertje boodschappen doen of iets dergelijks. Dus dat wordt inhalen!

Het is jammer dat ze 24 uur per dag uitzenden. Mag van mij wel tussen bv 7 uur in de ochtend en middernacht. Dan mis ik niet zo veel......😬

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Koekdoos
Het is jammer dat ze 24 uur per dag uitzenden. Mag van mij wel tussen bv 7 uur in de ochtend en middernacht. Dan mis ik niet zo veel......😬
Volgens mij deed Veronica (of een andere radiozender dat) bij een top 1000: van 6:00 tot 18:00 uur aftellen en dan tussen 18:00 en 6:00 uur dezelfde nummers nog een keer.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Volgens mij deed Veronica (of een andere radiozender dat) bij een top 1000: van 6:00 tot 18:00 uur aftellen en dan tussen 18:00 en 6:00 uur dezelfde nummers nog een keer.
Volgens mij doet KINK dat ook met de meeste lijsten.

Maar van 08:00 tot 23:00, zou voor mij ideaal zijn. Aan de andere kant heeft het natuurlijk ook wel charme dat je om 4 uur snachts de tv kan aanzetten en live radio en een vol cafe ziet met weer nieuwe nummers uit de top2000.

• Leuk
Waarderingen: gerrie
Het gaat de verkeerde kant op: 188-198. Maar vandaag is het een dag lang alleen maar Top2000, alleen keertje boodschappen doen of iets dergelijks. Dus dat wordt inhalen!

Toch een puntje ingehaald met 268-277! (maar vandaag alweer terug op 10 punten achterstand...)

Vanmiddag ook in het top2000 cafe geweest. Iets minder uurtje qua nummers, maar wel weer leuk om ergens bij te zijn geweest waar je de hele de dag op de tv naar kijkt. Geluid mag wel echt veel harder in het café, hij staat hier thuis harder.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Joslittel

Users who are viewing this thread