Ik wou dit topic net eens aan gaan maken haha
Maar dan ga ik me er eens goed voor zitten:
1.
Kanye West ~ al zowat mijn hele leven fan van. Weinig artiesten zijn talentvoller dan deze man, ook al denken vele anders haha. Ik blij dat hij ook onder het festival-publiek steeds meer gewaardeerd wordt!
2.
The XX ~ ik was al fan, maar na RW12, WOW
3.
Disclosure - brilliant, meer kan ik niet zeggen!
4.
John Legend ~ eerste artiest waar ik een muziek-dvd van kocht, tegenwoordig een hele collectie
5.
Justin Timberlake ~ jeugdidool haha
6.
Chase & Status ~ Is de hele vriendengroep fan, altijd een feestje als die langskomt in de afspeellijst!
7.
The Fray ~ In het vliegtuig richting Turkije hoorde ik, als klein jochie, die mannen voor het eerst. Zwakken alleen een beetje af ):
8.
Linkin Park ~ Luister ik de laatste maanden weer belachelijk veel. Enige band waarbij ik grunten toelaat! haha
9.
Fall Out Boy ~ Hoe gay ze wellicht ook zijn, briljante zanger
10.
Frank Ocean ~ Over gay gesproken, wel een top-muzikant. Beste op het gebied van R&B de laatste paar jaren.
11.
Michael Jackson ~ LEGENDE!
12.
SBTRKT ~ Debuut-album is magisch
13.
The Prodigy ~ Hier wordt ik godverdomme agressief van!! heerlijk
14.
The Rolling Stones ~ Zo vader, zo zoon. Ook ik ben fan van Jagger & Friends (fuck the beatles btw)
15.
Netsky ~ Cult-held, ook al ben ik Nederlander
16.
London Grammar ~ Ik ben benieuwd of ze in Maart (Optreden in Melkweg) een paar plekjes gaan stijgen
17.
Young The Giant ~ Stonden zo hoog, maar wat een teleurstellend tweede album ):
18.
Gotye ~ Somebody That I Used To Know overschaduwd zijn verschrikkelijk goede platen..
19.
HAIM ~ topbandje, jammer dat ze niet zo knap zijn
20.
Kings Of Leon ~ Godverdomme, alweer op Werchter! Ik hoef ze niet meer per se te zien, maar het blijft een topband
21.
Vintage Trouble ~ Briljante live-performance en op cd ook zeker niet mis
22.
Beirut ~ wegdromen bij 10.000 instrumenten en gejengel van een communist?!
23.
The Band ~ Ik stopte de verkeerde dvd in de dvd-speler; The Band - The Last Waltz van mijn vader. Heb met open mond staan kijken en heb hem de volgende dag zelf gekocht
24.
The Black Keys ~ Ik vind niet alles goed, maar wat ik goed vind is heel goed
25.
John Mayer ~ Ooit een koning, nu een tieneridool..
Een best wel excentrieke muzieksmaak lijkt me zo haha