The Rolling Stones

Wordt wel een mooi voorjaar zo! 6 Bruce shows op de planning, en afhankelijk van definitieve schema vast wat Stones shows! Nu al zin in!

Zo te zien wel behoorlijk wat overlap met Bruce qua datums.
AC/DC komt ook nog voorbij. Verwachte tourdata tussen eind juni en eind augustus.... 💰

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw
Wordt wel een mooi voorjaar zo! 6 Bruce shows op de planning, en afhankelijk van definitieve schema vast wat Stones shows! Nu al zin in!

Zo te zien wel behoorlijk wat overlap met Bruce qua datums.
Het is bij mij nu zo erg, dat als de datum voor Amsterdam klopt, ik de dag ervoor terugkom uit Liverpool, voor Bruce, stad van The Beatles dus, en de dag erna de Rolling Stones

Is er nog plek qua vergunningen ?

Wellicht slaan ze belgie over dit keer.
Heeft werchter niet soms nog een vergunning voor een extra dag evenement? Er zullen wel mensen op dit forum zijn dat de details weten hierover. Het zou me vreemd lijken als ze Belgie zouden overslaan.

Heeft werchter niet soms nog een vergunning voor een extra dag evenement? Er zullen wel mensen op dit forum zijn dat de details weten hierover. Het zou me vreemd lijken als ze Belgie zouden overslaan.
Ik weet het niet hoor. De Stones spelen de laatste tours vaak op dezelfde plaatsen. Als KBS echt niet beschikbaar is en met het gedoe van de kaartverkoop/ticketprijzen van de laatste keer in het achterhoofd zie ik ze België wel overslaan. Men meld op het forum ook ook dat er vermoedelijk 4 steden zijn die 2 concerten hebben. Dan blijven er ongeveer nog 12 over voor de rest van UK Europa want veel meer dan 20 shows doen ze niet....

Ik weet het niet hoor. De Stones spelen de laatste tours vaak op dezelfde plaatsen. Als KBS echt niet beschikbaar is en met het gedoe van de kaartverkoop/ticketprijzen van de laatste keer in het achterhoofd zie ik ze België wel overslaan. Men meld op het forum ook ook dat er vermoedelijk 4 steden zijn die 2 concerten hebben. Dan blijven er ongeveer nog 12 over voor de rest van UK Europa want veel meer dan 20 shows doen ze niet....
Ze hebben in het verleden ook al meermaals in Werchter gespeeld, dus als die nog een extra dag evenement mogen organiseren lijkt me dat wel haalbaar, maar dat weet ik zelf ook niet. Afwachten dus.

Amsterdam krijgt mogelijk een 2e concert. 5 juni. Wat dan misschien ook wel verklaart dat België er geen krijgt?

Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: jaydee76
We worden wel verwend met mogelijke tweede show.

Ze zullen het dan van buitenlandse fans moeten hebben want vorige keer was net aan uitverkocht.

Hoop niet zelfde scenario als Robbie Williams. Tweede concert bij lange na niet uitverkocht in Amsterdam.

We worden wel verwend met mogelijke tweede show.

Ze zullen het dan van buitenlandse fans moeten hebben want vorige keer was net aan uitverkocht.

Hoop niet zelfde scenario als Robbie Williams. Tweede concert bij lange na niet uitverkocht in Amsterdam.
Gezien de hoge prijzen die het gaan zijn zou me dat niet verbazen eerlijk gezegd.

Denk dat de casual 'fan' in 2022 ook geweest is, en er is nogal wat keuze deze zomer.

En laten we eerlijk zijn, je gaat niet meer voor de kwaliteit. En dat zeg ik als 'die-hard' fan.

De kwaliteit valt wel mee hoor. Afgelopen zomer nog in New York gezien en zoals altijd fenomenaal.

Wellicht door het perfecte geluid wat je in Nederland niet hebt in stadions.

Jammer van Parijs in juli want erg heet dan en Rome staat bovenaan maar schijnt ontzettend druk te zijn dit jaar ivm festiviteiten/jubillea.

De kwaliteit valt wel mee hoor. Afgelopen zomer nog in New York gezien en zoals altijd fenomenaal.

Wellicht door het perfecte geluid wat je in Nederland niet hebt in stadions.

Jammer van Parijs in juli want erg heet dan en Rome staat bovenaan maar schijnt ontzettend druk te zijn dit jaar ivm festiviteiten/jubillea.
Ik heb de US leg ook gedaan, en ik vind ze nog altijd schitterend. Ik vind de Stones ook gewoon fantastisch en ga de tour zeker weer een keer of 6 (en zoals altijd in de pit van Ronnie). Maar ik snap ook dat de casual bezoeker niet meer zou gaan.

• Leuk
Waarderingen: PP1980
Dan gaan we zwaaien want ik sta altijd bij Keith 😉.

Ga allebei Amsterdam, Parijs en misschien Barcelona

• On fire
Waarderingen: ycagwyw
Dan gaan we zwaaien want ik sta altijd bij Keith 😉.

Ga allebei Amsterdam, Parijs en misschien Barcelona
Ik zou de 1e 6 willen meepakken.
Ligt wel een beetje aan de data, want zit ook in UK en Frankrijk (en Duitsland) voor Bruce....

En nog een geplande zomervakantie die reeds geboekt is (niet in de buurt van concerten).

Gezien de hoge prijzen die het gaan zijn zou me dat niet verbazen eerlijk gezegd.

Denk dat de casual 'fan' in 2022 ook geweest is, en er is nogal wat keuze deze zomer.

En laten we eerlijk zijn, je gaat niet meer voor de kwaliteit. En dat zeg ik als 'die-hard' fan.
Maar het kan iedere keer de laatste keer zijn.... Dat speelt ook al 10 jaar mee 😂

Het aantal shows van 20 lijkt sterk te zijn gereduceerd (naar circa 14 shows deze zomer). Een show in België of net over de grens in Duitsland lijkt met de tweede datum in Amsterdam te worden uitgesloten.

Het aantal shows van 20 lijkt sterk te zijn gereduceerd (naar circa 14 shows deze zomer). Een show in België of net over de grens in Duitsland lijkt met de tweede datum in Amsterdam te worden uitgesloten.
De lijst is verre van compleet. Er komen nog meer data bij.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
De lijst is verre van compleet. Er komen nog meer data bij.
Dat klopt, maar op het forum wordt door de vaak goed ingelichte BV vermeld dat het aantal shows flink is gereduceerd (voor wat betreft de stand van zaken zoals deze nu zijn). Dit kan echter natuurlijk weer veranderen.

Ooh en hij heeft het nu ook aangepast op de website met de lijst van de geruchten voor de tour van 2025:

"They are expected to perform 14 shows, with some breaks during the tour. Limited venue availability may change dates; the below list is the best estimate at all times."

Users who are viewing this thread