The National

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.300
Hele live album komt 13 december uit

Side A

  1. Runaway
  2. Eucalyptus
  3. Tropic Morning News
  4. New Order T-Shirt
  5. Don't Swallow The Cap
Side B

  1. Bloodbuzz Ohio
  2. The System Only Dreams In Total Darkness
  3. I Need My Girl
  4. Lemonworld
  5. The Geese of Beverly Road
  6. Lit Up
Side C

  1. Alien
  2. Humiliation
  3. Murder Me Rachael
  4. England
  5. Graceless
Side D

  1. Fake Empire
  2. Smoke Detector
  3. Mr November
  4. Terrible Love
  5. Vanderlyle Crybaby Geeks
 

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
42
17
Standaard 2xLP editie krijgt 21 nummers …
De volledige live show met 26 nummers (3xLP) is alleen verkrijgbaar als je een Cherry Tree member zijt …

Dit zijn de 5 exclusieve nummers 😫😫

Conversation 16
Deep End
Day I Die
Space Invader
About Today
 

JKGB

Randprogramma
6 dec 2021
114
62
Standaard 2xLP editie krijgt 21 nummers …
De volledige live show met 26 nummers (3xLP) is alleen verkrijgbaar als je een Cherry Tree member zijt …

Dit zijn de 5 exclusieve nummers 😫😫

Conversation 16
Deep End
Day I Die
Space Invader
About Today
je kunt gewoon lid worden toch?
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Standaard 2xLP editie krijgt 21 nummers …
De volledige live show met 26 nummers (3xLP) is alleen verkrijgbaar als je een Cherry Tree member zijt …

Dit zijn de 5 exclusieve nummers 😫😫

Conversation 16
Deep End
Day I Die
Space Invader
About Today
Ik heb echt meteen de Cherry Tree versie besteld!

Nu alleen hopen dat ze niet weer mn pakketje kwijt raken, want de EU store van Cherry Tree heeft een bijzonder track record van welgeteld 0/3 keer zonder fouten leveren....
 

ElHaasio

Playlistbediener
19 jul 2022
12
5
Ik heb echt meteen de Cherry Tree versie besteld!

Nu alleen hopen dat ze niet weer mn pakketje kwijt raken, want de EU store van Cherry Tree heeft een bijzonder track record van welgeteld 0/3 keer zonder fouten leveren....

Ja klinkt fantastisch! Hoe werkt dat Cherry Tree? Kan ik nu lid worden en dan direct de LP bestellen of had ik dan al lid moeten zijn? Wat waren de extra kosten voor de 3LP versie? Thanks!
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Ja klinkt fantastisch! Hoe werkt dat Cherry Tree? Kan ik nu lid worden en dan direct de LP bestellen of had ik dan al lid moeten zijn? Wat waren de extra kosten voor de 3LP versie? Thanks!
Je betaalt iets van 60€ per jaar, daarvoor krijg je een exclusieve live LP met een goodiepakket (ook niet verkrijgbaar in de winkels/merch stands). De LP duurt altijd wel godallemachtig lang voordat ie er is, dus als je nu lid wordt krijg je m waarschijnlijk pas in midden 2025. De merch die erbij zit is altijd wel lache maar niet mindblowing. Dit jaar was het een slipmat voor je vinyl speler en de magneten die ze gebruiken om setlist mee te maken.

Je krijgt ook toegang tot alle presales van The National en dus access tot de member store voor unieke vinyl pressings, preorder, en exclusieve merch. Deze LP kostte 66€ voor de 3LP versie in de kleuren van de Italiaanse vlag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken