The National

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wajoo, één van de koplopers in mijn lijstje van bands die ik nog niet heb gezien en wil zien. En dan ook nog eens niet-achterlijke prijzen!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Denken jullie dat het snel zal gaan met de tickets? Hier zijn veel fans, maar ze zullen die ziggo toch niet heel snel uitverkopen denk ik?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.200
Denken jullie dat het snel zal gaan met de tickets? Hier zijn veel fans, maar ze zullen die ziggo toch niet heel snel uitverkopen denk ik?
Lijkt mij dus ook niet, maar mocht je je zorgen maken: voorverkopen zijn gedeeld!
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
Als iemand een voorverkoop linkje voor het concert in Porto weet te vinden mag hij dat altijd delen. :D
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Vind dat nieuwe liedje wel erg binnen de gebaande the National paden blijven, maar wel zin om ze weer eens live te zien dus het kaartje het is gekocht.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Ik hoop dat het niet uitverkoopt zeg. Weet nog niet of ik dan in NL ben ivm vakantie.
ticket kopen en dan op Ticketswap zetten als je niet blijkt te kunnen is wel een stuk gemakkelijker dan een ticket proberen te bemachtigen voor een uitverkochte show
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Nou na laatste tijd wat meer geluisterd te hebben maar eens checken of ik dit live heel goed ga vinden. Eerste keer The National.
The National staat nog steeds bovenaan mijn lijstje van beste live optredens die ik ooit op Lowlands heb mogen zien, vandaar zonder twijfel nu weer kaarten gekocht!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
ticket kopen en dan op Ticketswap zetten als je niet blijkt te kunnen is wel een stuk gemakkelijker dan een ticket proberen te bemachtigen voor een uitverkochte show
Ticketswap verkopen is dankzij al die handelaren ook een stuk lastiger geworden. Die gaan zo ver onder een normale prijs zitten dat er een grote kans is dat je verliest draait.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken