Taylor Swift

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Wat een mazzel zeg... Ik ben met name aan het proberen voor een vriend die niet naar Edinburgh mee gaat. En nu al 3x helemaal achteraan ergens in de rij gekomen. Wat is de kans....
wees blij dat je al tickets hebt ..........
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Waarom om 12 uur al in de queue phusebox. heeft geen enkele toegevoegde waarde?

Mensen die boven de 50k zitten wees gerust. Mensen die in zweden 80k hadden vonden zelfs nog tickets dus...

TM NL wel echt met langzaamste queue management. Kan zo 4-5 uur duren in dit tempo.
 

Verwijderd lid 44865

Playlistbediener
11 jul 2023
16
11
Wat een mazzel zeg... Ik ben met name aan het proberen voor een vriend die niet naar Edinburgh mee gaat. En nu al 3x helemaal achteraan ergens in de rij gekomen. Wat is de kans....
vind dat je beetje zuur bent voor iemand die al ticket heeft, de rij werd bepaald op het moment dat je die random code moest invoeren. vanaf toen werden de ID's verzameld en random uitgegeven dus het is een kwestie van geluk niet met hoeveel schermen je open hebt
 
  • Leuk
Waarderingen: jahallo

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
vind dat je beetje zuur bent voor iemand die al ticket heeft, de rij werd bepaald op het moment dat je die random code moest invoeren. vanaf toen werden de ID's verzameld en random uitgegeven dus het is een kwestie van geluk niet met hoeveel schermen je open hebt
Ik ben zeker blij met mijn kaartjes, maar vind het wel vrij uitzonderlijk dat ik van de 6 pogingen nu maar 1x niet vrij achteraan in de rij stond.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Ik ben zeker blij met mijn kaartjes, maar vind het wel vrij uitzonderlijk dat ik van de 6 pogingen nu maar 1x niet vrij achteraan in de rij stond.
Net een zeer goed systeem. Iedereen die al tickets heeft zou helemaal achteraan geplaatst moeten worden zodat anderen ook een kans krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: kevindg

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.458
1.604
Net een zeer goed systeem. Iedereen die al tickets heeft zou helemaal achteraan geplaatst moeten worden zodat anderen ook een kans krijgen.
Het is alleen nu toeval, dus ik snap zijn frustratie ergens wel hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken