Tame Impala

In Amsterdam er net door om te zien hoe de laatste 2 zitplekken werden weggesnitcht. Morgen nieuwe kans

In Antwerpen om 10:05 via artist presale maar 368 wachtenden voor me.

5 staanplaatsen op de eerste ring bemachtigd, hopend op een mooi overzicht van dit visuele spektakel

Ik zit erin bij Mastercard. Alles is bij mij nog beschikbaar. Staanplaatsen, zitplaatsen eerste en tweede ring. Zitplaatsen wel veel gangpad, dus iets duurder

Mocht iemand er per ongeluk één of twee teveel gekocht hebben voor Amsterdam vandaag: ik help je er graag vanaf.

Tickets voor Amsterdam binnen. Staanplaatsen kon ik zonet nog selecteren, dus er lijkt nog wel wat te zijn.

Voor ieder met een Mastercard: Priceless heeft nog voldoende tickets en praktisch 0 wachtrij.

Via Mastercard niet echt wat ik wil, dus ik kijk morgen wel weer. Prijzen lijken duurder en niet de vakken waar ik op mikte. Dus liever nu niet snel toehappen voor iets waarbij ik twijfel

Via Mastercard niet echt wat ik wil, dus ik kijk morgen wel weer. Prijzen lijken duurder en niet de vakken waar ik op mikte. Dus liever nu niet snel toehappen voor iets waarbij ik twijfel
Hou het een beetje in de gaten. Bij Raye werden er later op de ochtend weer vakken bijgegooid.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Tickets binnen voor Amsterdam en Berlijn. Hotelkamertje geboekt, als ik dat planningtechnisch rondkrijg doe ik die voor Amsterdam weer van de hand...

Users who are viewing this thread