Tame Impala

emilejol

Support act
1 sep 2020
776
531
Net even kort gezocht, maar ik kon nergens een “Tame Impala” of “Kevin Parker”-topic vinden.. hopelijk heb ik hem niet over het hoofd gezien, dus bij deze er een aangemaakt!
Dit omdat de website is veranderd.. ik verwacht aankomende week wel een officiële aankondiging van dat langverwachte nieuwe album van hem!

Benieuwd of het weer 3x Afas gaat worden of dat hij nu voor Ziggo gaat. Nu al zin in. En dan volgend jaar maar festivals!

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Zal wel formaatje Ziggo worden nu gok ik. Hopen op een iets kleinere venue ergens over de grens.

Zal wel formaatje Ziggo worden nu gok ik. Hopen op een iets kleinere venue ergens over de grens.
Denk dat de muziek (en show) van Tame Impala net in een grote venue goed tot zijn recht komt.

Denk dat de muziek (en show) van Tame Impala net in een grote venue goed tot zijn recht komt.
net of niet?

Het kan beide wel denk ik. Bon Iver en The National hadden mij ook vanaf de tribune ziggodome ingepakt en dat wat op voorhand ook niet een 'ziggo-act'. Ik hoop ook heel erg op een afas show, maar dat zal wel gewoon ziggodome worden ja. Destijds in 2016(?) ook in AFAS gezien, was echt fantastisch. Maar de Alpha op Lowlands voor het hele grote publiek werkte ook wel heel goed.

Ziggo of AFAS, ik wil sowieso gaan! Ik vind zelf tickets bestellen wel veel chiller voor AFAS, omdat je maar 1 soort ticket hebt en je daar kan kiezen of je wil staan of zitten. Bij Ziggo moet je gelijk een rang kiezen en dat geeft me echt stress bij de kaartverkoop.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ziggo beter geluid, bij de AFAS moet je de ene keer wel en de andere keer niet betalen voor de tribune en de logistiek in de AFAS is ruk. Waarom plaats je nou kluisjes in het gangpad!?

Users who are viewing this thread