Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 13 dec 2023 #41 Oasiss zei: Fontaines DC (staat er kennelijk opnieuw?), Big Thief, Aurora, Four Tet, L'impératrice, Warhaus, Blondshell, Nia Archives kan mij meer bekoren ja. Klik om te vergroten... Omdat je zei beter dan wat er de laatste jaren stond . En Fountaines DC stond er de laatste jaren ook gewoon.
Oasiss zei: Fontaines DC (staat er kennelijk opnieuw?), Big Thief, Aurora, Four Tet, L'impératrice, Warhaus, Blondshell, Nia Archives kan mij meer bekoren ja. Klik om te vergroten... Omdat je zei beter dan wat er de laatste jaren stond . En Fountaines DC stond er de laatste jaren ook gewoon.
Oasiss Headliner 4 okt 2016 5.779 6.925 13 dec 2023 #42 Nikfestilover zei: Omdat je zei beter dan wat er de laatste jaren stond . En Fountaines DC stond er de laatste jaren ook gewoon. Klik om te vergroten... Nou ja, voor mij persoonlijk bevalt de undercard beter dan de jaren ervoor. Dat er overlap zit in de namen, bij Sziget sowieso niet heul ongebruikelijk, sluit ik niet uit.
Nikfestilover zei: Omdat je zei beter dan wat er de laatste jaren stond . En Fountaines DC stond er de laatste jaren ook gewoon. Klik om te vergroten... Nou ja, voor mij persoonlijk bevalt de undercard beter dan de jaren ervoor. Dat er overlap zit in de namen, bij Sziget sowieso niet heul ongebruikelijk, sluit ik niet uit.
Joszwa Support act Access All Areas 13 nov 2012 824 1.115 12 jan 2024 #43 Veel prijzen te winnen deze week, vooral de hoofdprijs wel flink en kleine moeite van meedoen: Sziget 2024 komt met speciale tool om je ideale festivaldag samen te stellen Niet alleen leuk, maar er zijn ook nog eens talloze prijzen te winnen, waaronder een complete VIP experience tijdens Sziget 2024! festileaks.com Waarderingen: festirock
Veel prijzen te winnen deze week, vooral de hoofdprijs wel flink en kleine moeite van meedoen: Sziget 2024 komt met speciale tool om je ideale festivaldag samen te stellen Niet alleen leuk, maar er zijn ook nog eens talloze prijzen te winnen, waaronder een complete VIP experience tijdens Sziget 2024! festileaks.com
Demi Playlistbediener 27 nov 2022 32 34 26 mrt 2024 #45 emilejol zei: Bekijk bijlage 8438 Klik om te vergroten... Eerste rij: Editors en Tom Odel Tweede rij: Skrillex, Modeselektor en Raye Derde rij: oprecht geen idee
emilejol zei: Bekijk bijlage 8438 Klik om te vergroten... Eerste rij: Editors en Tom Odel Tweede rij: Skrillex, Modeselektor en Raye Derde rij: oprecht geen idee
mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 16.310 11.830 27 mrt 2024 #47 wenteldave zei: Dus... Klik om te vergroten... Janelle Monae / Sam Smith en Stormzy / Liam Gallagher aangekondigs als co-heads. Meteen ook de enige headliners die mij ook wat zouden interesseren.
wenteldave zei: Dus... Klik om te vergroten... Janelle Monae / Sam Smith en Stormzy / Liam Gallagher aangekondigs als co-heads. Meteen ook de enige headliners die mij ook wat zouden interesseren.
I Indiaantje89 Droomheadliner 13 nov 2012 11.466 7.085 27 mrt 2024 #48 En toch voelt het allemaal behordelijk in the middle of the road. Een line-up die je 4 jaar geleden ook had neer kunnen zetten en niemand die het door had.
En toch voelt het allemaal behordelijk in the middle of the road. Een line-up die je 4 jaar geleden ook had neer kunnen zetten en niemand die het door had.
V Vinco998 Nieuw lid 4 dec 2023 1 0 25 jun 2024 #49 EdsjeFCB zei: Calvin Harris, Maneskin, Sam Smith, Ed Sheeran zouden wel typische namen zijn voor Sziget Klik om te vergroten... Mooi pinkpop voorspeld!
EdsjeFCB zei: Calvin Harris, Maneskin, Sam Smith, Ed Sheeran zouden wel typische namen zijn voor Sziget Klik om te vergroten... Mooi pinkpop voorspeld!
EdsjeFCB Sunset slot 24 jan 2016 3.065 4.155 25 jun 2024 #50 Vinco998 zei: Mooi pinkpop voorspeld! Klik om te vergroten... Hah wat toevallig! Pinkpop gaat de Sziget kant op dus
Vinco998 zei: Mooi pinkpop voorspeld! Klik om te vergroten... Hah wat toevallig! Pinkpop gaat de Sziget kant op dus
Joris Headliner 7 feb 2016 5.060 4.802 13 jul 2024 #51 Fred Again schijnt Sziget van zn website te hebben gehaald. Benieuwd of daar iets speelt of dat het een fout is Waarderingen: Dante
Fred Again schijnt Sziget van zn website te hebben gehaald. Benieuwd of daar iets speelt of dat het een fout is
Timmetje Droomheadliner 4 mrt 2015 14.958 9.501 13 jul 2024 #52 Joris zei: Fred Again schijnt Sziget van zn website te hebben gehaald. Benieuwd of daar iets speelt of dat het een fout is Klik om te vergroten... Lowlands en Pukkelpop staan ook niet op z'n site. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Joris zei: Fred Again schijnt Sziget van zn website te hebben gehaald. Benieuwd of daar iets speelt of dat het een fout is Klik om te vergroten... Lowlands en Pukkelpop staan ook niet op z'n site. Ik zou er niet teveel achter zoeken.