Sport algemeen

Wat ontzettend gaaf dat je daar was!

Hoewel de Italiaanse competitie wat in verval is geraakt, is mijn wat meer serieuze vorming als voetballiefhebber rond de eeuwwisseling toch wel heel erg beïnvloed door wat Italië toen allemaal te bieden had; die ploegen van Milan, Inter en Juve, maar ook grootheden als Totti, rond die tijd doen me nu nog watertanden.
Ja eens. Ooit een magische voetbalcompetitie. Voor mij de eerste keer dat ik bij een wedstrijd was. Paar jaar geleden wel San Siro bezocht; dat was ook een mooie doop in de voetbalgeschiedenis.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik had Valente en Read misschien wel meegenomen, maar misschien kijk ik teveel door een rood witte bril.
Blij dat Weghorst en Depay in ieder geval niet meer bij de selectie zitten. PSV zo te zien hofleverancier vanuit de eredivisie (twee spelers), Feyenoord één speler en voor de rest geen spelers uit de eredivisie.
Read gewoon de pech dat Dumfries en Frimpong op dezelfde plek spelen. Valente of Taylor is voor allebei wat te zeggen, maar kan me voorstellen dat Taylor net stapje verder is.

Overigens is selectie van Bommel ook wel opvallend omdat er met Gakpo en Lang toch twee andere linksbuitens ook geselecteerd zijn. Verder vind ik het wel verdiend dat hij er bij zit; doet het geweldig. Voetballend althans.

Users who are viewing this thread