Sport algemeen

Ik baal er toch onredelijk van dat Tadic naar NEC gaat, had het wel heel fijn gevonden hem terug te zien bij Ajax.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik laat de NOS ook al jaren links liggen, maar kijk op Eurosport/HBO Max. Elke etappe vanaf de start erbij. Goeie mensen ter plaatse. En dit jaar met Karsten en Jeroen zelfs mijn favoriete commentaarduo.

Ik ben deze zomer ook overgestapt naar voetbal en wielrennen kijken bij Sporza en ik begrijp nu helemaal waarom zoveel mensen daar bij zweren. Bezuinig die hele NOS sport redactie maar weg en laat Sporza het volledige Nederlandse taalgebied bedienen zou ik zeggen 😅
sporza is ook al jaren aan het besparen maar ze blijven tot dusver zoveel mogelijk af van de koers

Ik laat de NOS ook al jaren links liggen, maar kijk op Eurosport/HBO Max. Elke etappe vanaf de start erbij. Goeie mensen ter plaatse. En dit jaar met Karsten en Jeroen zelfs mijn favoriete commentaarduo.
Dit ^

Ik neem al jaren elke Giro een maandje HBO, nu Karsten en Jeroen de Tour deden ook deze maand gedaan, geen spijt van.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik trek die twee dus helemaal niet. Vind het helemaal prima bij de NOS en zelfs De Avondetappe kijkt nog prima weg. Wel eens dat het ietwat minder is geworden sindsdat het niet meer in Frankrijk wordt gehouden.

Hoorde ik Dione nou gisteren zeggen dat De Avondetappe bij TDF Femmes in Lausanne werd gehouden of was dat iets dat ik graag wilde horen?

Dit ^

Ik neem al jaren elke Giro een maandje HBO, nu Karsten en Jeroen de Tour deden ook deze maand gedaan, geen spijt van.
Hun hele sportaanbod is zeer goed, ze coveren alle belangrijke wielerwedstrijden plus nog talloze andere sporten. En omdat het internationaal is, kun je ook switchen naar Engels commentaar. Wat zeker fijn is als dat de enige optie is, bijvoorbeeld. Je moet wel echt sportliefhebber zijn uiteraard en wat voor mensen een nadeel kan zijn is dat de sport een add-on van 5 euro per maand bovenop het reguliere abonnement is. Maar goed, voor mij geen probleem want ik kijk ook graag series, zoals House of the Dragon. En ze hebben ook een enorm aanbod aan Discovery Channel content, waar ik ook graag naar kijk. Bovendien profiteer ik nog van een oude deal die me levenslang 50% korting geeft. Dus ik haal het er al met al makkelijk uit.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Hun hele sportaanbod is zeer goed, ze coveren alle belangrijke wielerwedstrijden plus nog talloze andere sporten. En omdat het internationaal is, kun je ook switchen naar Engels commentaar. Wat zeker fijn is als dat de enige optie is, bijvoorbeeld. Je moet wel echt sportliefhebber zijn uiteraard en wat voor mensen een nadeel kan zijn is dat de sport een add-on van 5 euro per maand bovenop het reguliere abonnement is. Maar goed, voor mij geen probleem want ik kijk ook graag series, zoals House of the Dragon. En ze hebben ook een enorm aanbod aan Discovery Channel content, waar ik ook graag naar kijk. Bovendien profiteer ik nog van een oude deal die me levenslang 50% korting geeft. Dus ik haal het er al met al makkelijk uit.

Was zeer fijn ook met de Olympische Spelen de afgelopen twee edities!

• 100
Waarderingen: Jamel
Was zeer fijn ook met de Olympische Spelen de afgelopen twee edities!
Exact. Zo ben ik er jaren geleden aan begonnen, omdat zij (toen nog Eurosport) als enige letterlijk alles coverden bij een Olympische Spelen. Was daar zo tevreden over, dat ik het abonnement altijd behouden heb en daarom ook kon profiteren van die deal toen het ondergebracht werd bij HBO Max.

Ja ik vind het gewoon te duur om constant aan te houden, aangezien ik voornamelijk ben geïntresseerd in grote ronden + Olympische spelen. Veel eendagsklassiekers kijk ik op Sporza.

Als ze veldrijden zouden uitzenden had ik het wellicht overwogen, dat is vanuit Nederland af en toe wel een crime om te kijken (veel wedstrijden op Belgische zenders worden geregionblocked voor NL)

Ik vond de Avondetappe een aantal jaar geleden al niet meer interessant; gesprekken bleven vaak erg oppervlakig en wanneer het een beetje de diepte in ging werd het vaak afgekapt. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik kijk liever naar Vive le Velo op de Belg.
Ik vind Dionne wel leuk, maar voor de Avondetappe is het idd echt veel de vlak. Dan kan je nog zulke leuke tafelgasten hebben, maar ze slaat echt alles dood.

Bobby is voor mij de reden om direct weg te zappen. Die kraamt zoooooveel onzin uit.

Moet zeggen dat het koppel bij NOS best prima was dit jaar. Boogert en die nieuwe gast hebben misschien (nog) niet de vonk met elkaar, maar het ik heb mij in ieder geval geen enkele keer geërgerd haha.

Ik trek die constante commercials op Eurosport niet. Dat is nog een voordeel van VRT, minder commercials zelfs dan op onze NPO.

Als hier Eurosport gekeken wordt (voornamelijk snooker), dan altijd per direct Engelstalige commentaar.

Ja ik vind het gewoon te duur om constant aan te houden, aangezien ik voornamelijk ben geïntresseerd in grote ronden + Olympische spelen. Veel eendagsklassiekers kijk ik op Sporza.

Als ze veldrijden zouden uitzenden had ik het wellicht overwogen, dat is vanuit Nederland af en toe wel een crime om te kijken (veel wedstrijden op Belgische zenders worden geregionblocked voor NL)
Ze zenden juist ook het veldrijden uit van start tot finish. Zowel de dames als de heren.

Ik trek die constante commercials op Eurosport niet. Dat is nog een voordeel van VRT, minder commercials zelfs dan op onze NPO.
Ik heb een reclamevrij abonnement. :)

Uit mn hoofd alleen wereldbeker en niet de superprestige, x20 en exact crossen. Maar zal er tzt weer even naar kijken
Alle wedstrijden zijn te zien, inclusief de competities die jij noemt. Daardoor in de kerstvakantie bijna elke dag veldrijden op HBO Max, wat natuurlijk heel relaxed is!

Commentaar trouwens van weeral Jeroen van Belleghem en dan met oud-prof Thijs van Amerongen erbij, die ik ook heel prettig vind.

(Lijkt intussen wel alsof ik aandelen heb bij HBO Max)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Ja heel tof! Ik vind Tadic in het veld helaas een beetje een engerd, maar voor NEC is dit wel echt ongelooflijk vet natuurlijk.

Users who are viewing this thread