Sport algemeen

Waar moet je bang voor zijn? Die hun enige kans viel uit een imaginaire fout. Verder zijn de niet aanwezig in de eerste helft. Rustig blijven verder doen met wat ze bezig zijn.
Geen schrik, maar ik vind het spijtig dat we enkel in de eerste 15 minuten sturm und drang tonen. Zoveel volk in de baklijn van de tegenstander hadden we nog niet gezien op dit WK.

De rest van de eerste helft en de tweede helft was het weer zo tam vond ik.

Als je de eerste 15 minuten een hele match kan brengen, dan kan je iets betekenen tegen Spanje. Nu zie ik Spanje ons eindstation worden. Gezien onze kern is dat niet onlogisch, maar met de juiste instelling bereik je meer.

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Het was toch een onverwacht sterke totaalprestatie. "USA-USA-USA" vanop de tribunes is het enige wat ik me herinner van Amerikaanse kant in deze match, verder konden ze niks klaarspelen en dat is toch grotendeels te danken aan de inzet en pressing van deze duivels.

Niet te vroeg juichen, misschien vindt Trump nog wat mazen in de voetbalwet.

Nee maar wel een lekkere voetbalavond, Portugal én de VS eruit🥳

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Dat interview van Trump😂😂😂

Het is toch niet te bevatten dat dit niet gewoon 1 grote grap is allemaal, het is echt te bizar voor woorden. De beste man heeft nog nooit een bal van dichtbij gezien en gaat nu even bepalen wat de regels moeten zijn. Maar nee, verder is het echt allemaal fair hoor😂 Ze doen niet eens meer de moeite om het achter de schermen te doen, en de hele (voetbal)wereld gaat het gewoon weer slikken.

En Frankrijk heeft nu ook bezwaar ingediend tegen een gele kaart van Olise, dus het spelt is op de wagen. Wat haal je jezelf op je hals Infantino...
En die mensen op de achtergrond allemaal maar meeknikken.
Aiaiai dat interview is gewoon onmogelijk!

• Leuk
Waarderingen: B0G5

Sorry, kwam hem tegen en kon het niet laten! Wij gaan er ongetwijfeld in de volgende ronde uit tegen Brazilië of Marokko en dan zul je zien dat België nog verder geraakt dan wij.
Toch een behoorlijk vooruitziende blik... :ROFLMAO:

Edit: maar wat heerlijk voor jullie, zuiderburen! En eigenlijk voor de gehele voetbalwereld. FIFA meteen schoonvegen na dit toernooi, wat een schande wat er de afgelopen dagen is gebeurd.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en AngieH

Users who are viewing this thread