Sport algemeen

En hopelijk de PL titel!
2004 en 2006, respectievelijk de laatste landstitel en de laatste CL-finale (die ze toen verloren)

Wat zou het ze gegund zijn. Arsenal is volgens mij toch de brenger van het wonderschone voetbal in de tot dan toe vooral fysieke Premier League...

2004 en 2006, respectievelijk de laatste landstitel en de laatste CL-finale (die ze toen verloren)

Wat zou het ze gegund zijn. Arsenal is volgens mij toch de brenger van het wonderschone voetbal in de tot dan toe vooral fysieke Premier League...
Die Henry en Bergkamp jaren vond ik legendarisch met oogstrelend voetbal. Ook dat prachtige Highbury stadium middenin in een woonwijk.

Die Henry en Bergkamp jaren vond ik legendarisch met oogstrelend voetbal. Ook dat prachtige Highbury stadium middenin in een woonwijk.

En toch ook nog eens een van de clubs die het meest financieel gezond is in Europa volgens mij. Geen grote schulden a la City, Chelsea, Barcelona

Je zou kunnen zeggen dat met het Emirates Stadium toch wel de glans van de club is verloren. Vind het de laatste jaren niet de meest sympathieke club, maarja dat vind ik ook zeker niet van City. Het zou voor het verhaal wel heel grappig zijn als ze het nog verpesten.

Ik heb heeeuuull veeeuulll voetbalshirts. Ook een hele hoop nepperts die we vroeger in Kroatie kochten toen ik kind was, daarna alleen echte.
Onderstaande is wel 1 van mijn favorieten

images-7.jpeg

Helemaal eens met wonderschoon voetbal destijds. Maar dat is met het pensioen en vertrek van Bergkamp en Henry ook wel wat vertrokken he..

De CL knock-out fase is wel echt afbraakvoetbal van Arteta. Als je in de finale staat natuurlijk gerechtvaardigd, maar voor de neutralen niet om aan te gluren.

Die invincible ploeg doet me ook nu nog watertanden trouwens. Voor mijn gevoel was dat zo 2002 tot 2012 sowieso wel peak voetbal; ook de Italiaanse ploegen in die tijd waren weergaloos. Er waren Milanese derby's of potten van Juventus tegen die Milanese clubs waar we nog alleen maar van kunnen dromen.

Het sentimentele loslatend; heel veel zin in vanavond. Als het maar 30% van vorige week heeft, is het al top.

Arsenal die de PL wint en de Spurs die degraderen is wel een droomscenario voor velen in Islington en lijkt niet eens onmogelijk dit jaar.

Arsenal die de PL wint en de Spurs die degraderen is wel een droomscenario voor velen in Islington en lijkt niet eens onmogelijk dit jaar.
Gelukkig lijkt Spurs net optijd weer wat vorm te krijgen om dat niet te doen maar ze zijn er nog niet

Ik zit al meer dan 15 jaar op NN. Is te doen hoor , een hele wedstrijd zitten.

Nauwelijks etters op de tribune, behalve soms wanneer X of S gesloten is vanwege vuurwerk want dan verdwaalt er nog wel eens een bij ons. Wel af en toe een gezin dat het nodig vindt om mee te doen met 'wie niet springt die is een etc'. Mijn kinderen hoeven dat niet te flikken. Dan mogen ze niet meer mee.
NN, OO, N, O staan ook op ons lijstje als eventueel toekomstig vak. Alleen jammer dat de prijzen daar zo ontiegelijk duur zijn. Maar fijn om te horen , dat dat prima vakken zijn.

Gelukkig lijkt Spurs net optijd weer wat vorm te krijgen om dat niet te doen maar ze zijn er nog niet
Arsenal kan ervoor kiezen om te verliezen van West Ham haha
Maar zo onsportief zijn ze ook weer niet, en het kampioenschap lijkt me toch wat belangrijker dan het degraderen van je rivaal ^^

Helemaal eens met wonderschoon voetbal destijds. Maar dat is met het pensioen en vertrek van Bergkamp en Henry ook wel wat vertrokken he..

Oh ja zeker mee eens. Ik bedoelde met 'brenger van' ook specifiek dat zij het destijds introduceerden. Dat is na de jaren 00, laten we zeggen na het vertrek van Wenger, inderdaad langzaamaan verdwenen. Maar ja, het leverde uiteindelijk dus ook niet (genoeg) prijzen op. En waarmee wordt de verdeling de pegels bepaald? Resultaten...

Oh ja zeker mee eens. Ik bedoelde met 'brenger van' ook specifiek dat zij het destijds introduceerden. Dat is na de jaren 00, laten we zeggen na het vertrek van Wenger, inderdaad langzaamaan verdwenen. Maar ja, het leverde uiteindelijk dus ook niet (genoeg) prijzen op. En waarmee wordt de verdeling de pegels bepaald? Resultaten...
Zeker, de finaleplek en een kampioenschap rechtvaardigen dat uiteraard. Ajax mag van mij volgend jaar lelijk kampioen worden ;)

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
NN, OO, N, O staan ook op ons lijstje als eventueel toekomstig vak. Alleen jammer dat de prijzen daar zo ontiegelijk duur zijn. Maar fijn om te horen , dat dat prima vakken zijn.
Ja, die prijs is elk jaar inderdaad weer slikken. Ik reken het dan altijd ook maar snel om naar een bedrag per wedstrijd en dan is het enigszins te overzien. Kan me voorstellen dat je daar tegenaan hikt...

ik snap nooit waarom je zou willen dat je "concurent" degradeert :unsure::unsure:

ten 1e is er dan een kans dat ze t jaar erna kampioen worden, dat gun je ze niet.
en ten 2e speel je dan niet tegen elkaar, en dat zijn toch net de wedstrijden die het er toe doen.

ik snap nooit waarom je zou willen dat je "concurent" degradeert :unsure::unsure:

ten 1e is er dan een kans dat ze t jaar erna kampioen worden, dat gun je ze niet.
en ten 2e speel je dan niet tegen elkaar, en dat zijn toch net de wedstrijden die het er toe doen.
Ik ben als Twentesuppoter totaal niet rouwig om de degradatie van Heracles. De derby kan mij echt gestolen worden, het is altijd gedoe in Almelo en ze nemen het 10x zo serieus als wij het doen.

Dan ga je ze toch uit principe nooit meer kopen na 2030.... Vroeger echt een ding, het wk voetbal zelf was minder belangrijk als die verdomde plaatjes
Ik koop ze na 2006 al niet meer uit principe (nouja niet uit principe, maar ik koop ze niet meer)

Met de huidige tussenstand zou de volgende speelronde ook wel weer leuk worden!

Een soort herhaling van dat jaar met AZ, Ajax en PSV op de laatste speelronde in 2000-hoeveel?

Nog mooier als Feyenoord verliest en NEC het nog weet om te draaien, Ajax en Twente winnen. 4 clubs voor plek 2 en 3!

Users who are viewing this thread