Slowchat

weet je zeker dat jouw bonus niet met je salaris is mee gestort?

zo niet, dan zou ik t met mn directe baas opnemen

weet je zeker dat jouw bonus niet met je salaris is mee gestort?

zo niet, dan zou ik t met mn directe baas opnemen
de gewone bonus is meegestort.

de bonus waarover ik spreek is een reis cheque uitgedeeld aan iedereen aanwezig die dag.

mijn leidinggevende is tevens de baas van ons klein kantoor.
en is ook degene die het niet in dank afnam dat ik 20 dagen vaderschapsverlof op nam en dan een maand halftijds ouderschapsverlof op nam aansluitend.
en degene die de envelopjes persoonlijk is gaan afgeven aan alle collega's op het kantooruitje.

1 + 1 =

Maar zonder gesprek kom je ook niet echt verder, dus ik raad het wel aan. Anders moet je andere instanties inschakelen zoals vakbond of rechtsbijstand, maar dan is er geen weg meer terug.
Wellicht zou je het voorzichtig kunnen vragen, iets in de trant van "Ik begreep dat een aantal collega's een reis cheque hebben ontvangen toen ik verlof had, kan het kloppen dat ik het gemist heb?"

In Nederland is benadeling wegens (ouderschaps)verlof in strijd met het goed werkgeverschap. Ik zou, in een persoonlijk gesprek met je leidinggevende, vertellen dat je graag gelijk behandeld wil worden en de bon net als alle andere werknemers daarom ook graag wil ontvangen.

Maar zonder gesprek kom je ook niet echt verder, dus ik raad het wel aan. Anders moet je andere instanties inschakelen zoals vakbond of rechtsbijstand, maar dan is er geen weg meer terug.
Wellicht zou je het voorzichtig kunnen vragen, iets in de trant van "Ik begreep dat een aantal collega's een reis cheque hebben ontvangen toen ik verlof had, kan het kloppen dat ik het gemist heb?"
ja sowieso dat ik het zal aankaarten.
dont worry :), maar om mijn huidige situatie (lees deze week) optimaal te houden til ik dat over naar volgende week.

ik weet sowieso wat het gaat zijn (3 mogelijke antwoorden) en met beide antwoorden kan ik leven.
maar communiceer gewoon even als een volwassen persoon.

1) je kreeg er geen wegens die en die reden qua werkdoelstellingen
of
2) je kreeg die niet want geste 1 in september en nu deze week geste 2 (nota deze geste wordt gaan voor alle collega's in het kantoor indien deze plaatsvinden en normaal nooit een invloed hebben op de extra bonus)

en de meest onwaarschijnlijke:
3) ik ben het vergeten, mijn excuses, want we hebben al gesprekken gehad over dat etentje, in het verleden. Dat ik het jammer vond dat ik er niet bij kon zijn enzo.

maar ja communiceren is tegenwoordig niet echt een ding meer;
net zoals ik reeds schriftelijk aangevraagd heb om terug van maar 9/10de gaan werken in kader van oudste dochter, maar ook dat gaat enorm traag en in totale stilte.

swat, tijd om effectief na 14 jaar de deur toe te trekken hier.

Om het even af te ronden, Hertme ligt niet ver van Enschede ongeveer 20 minuten rijden. Het ligt een eindje boven Hengelo. Enschede en Hengelo liggen nogal vlak naast elkaar. Het kan zijn dat je bij Enschede de snelweg hebt verlaten om er uiteindelijk uit te komen, al heb je dan wel een stukje om gereden.
Loop het maar eens, zul je zien hoe ver het is ;)

Iemand zin om spontaan in de wachtrij voor Snoop Dogg te staan voor 2 kaartjes?

https://queue.ticketmaster.nl/?c=ticketmastereu&e=nlsnoop424gen&cid=nl-nl&t=https%3A%2F%2Fwww.ticketmaster.nl%2Fevent%2Fsnoop-dogg-tickets%2F285492424%3Firgwc%3D1%26afsrc%3D1%26clickid%3D1BQzLMShfxycWf5yXWQW7SfOUkuxjqTnrymdxc0%26camefrom%3DCFC_BUYAT_1961416%26impradid%3D1961416%26REFERRAL_ID%3Dtmfeedbuyat1961416%26wt.mc_id%3Daff_BUYAT_1961416%26utm_source%3D1961416-Festileaks%26impradname%3DFestileaks%26utm_medium%3Daffiliate%26ircid%3D4272%26referrer%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.ticketmaster.nl%252Fevent%252Fsnoop-dogg-tickets%252F285492424%253Firgwc%253D1%2526afsrc%253D1%2526clickid%253D1BQzLMShfxycWf5yXWQW7SfOUkuxjqTnrymdxc0%2526camefrom%253DCFC_BUYAT_1961416%2526impradid%253D1961416%2526REFERRAL_ID%253Dtmfeedbuyat1961416%2526wt.mc_id%253Daff_BUYAT_1961416%2526utm_source%253D1961416-Festileaks%2526impradname%253DFestileaks%2526utm_medium%253Daffiliate%2526ircid%253D4272&qet=eyJ0eXAiOiJRVDEiLCJlbmMiOiJBRVMyNTYiLCJpc3MiOjE3NzA5NzI2MzYyNDgsImV4cCI6MTc3MDk3NjIzNjI0OCwidGkiOiI5NjAyMmZkMy1jNzZkLTQ2ODctOTdiMS1hYzQ2MzhkYjVmNDEiLCJjIjoidGlja2V0bWFzdGVyZXUiLCJlIjoibmxzbm9vcDQyNGdlbiIsImlwIjoiODAuNjEuMTg0LjEzNSJ9.nb3zDlYfVtpZ4-jWauiUtBa-hp7eaRNBsFk3RwSEXRInn7imSZo6e01bO1kHeqfFP5L8uPXDReO68gYGFyETeP-FrllTyvviqjw0u86WrXY0-6WRTU46ogpC0nRmwmcUOO0X00qu6nnJakBoTE4k90I9woJnhjeJAdsWFaj2HWGoqKSP-AwSUZMClvIIbxSiskloabqaWK5txm7pUb8BLNNCBmVJFmjbS0Yrz5r9CkQ4K1hjg-gZ_hnSC3y_dJQA.AGENlyrH9ziygYV5OK4HqL9x_Z3UWH2nLPW_Ej7Pafo&l=gateway-ui-22321a

Naja, kansloos uitverkocht natuurlijk. Dus was sws niks geworden

Soms heb je van die dagen dat je rare krantenkoppen tegenkomt. Vandaag was zo'n dag:

• Haha
Waarderingen: NoLifeIzegem en luluasas
Ik weet nog, vroeger weet je wel, toen ik studeerde de metrokrantjes in de trein lagen. Er waren altijd een paar woorden die ik al-tijd verkeerd las en dacht wtf is dat!? 1 daar van was bommelding

Wilde ik even kwijt

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Even een zijstraatje.
Ik heb een go to bij karaoke en ben heel benieuwd naar die van jullie!?

Ik kom hierop want in De Filipijnen is het zowat op elke straathoek

Even een zijstraatje.
Ik heb een go to bij karaoke en ben heel benieuwd naar die van jullie!?

Ik kom hierop want in De Filipijnen is het zowat op elke straathoek
Ik hoorde laatst iemand Underworld - Born Slippy zei en vind dat een geweldige keuze

Maar eigenlijk is het gewoon Roxy Dekker of Tino Martin

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB
Dat zijn al mooie beginners!
Heus wel meer hebben er eentje, niet zo bescheiden...

Users who are viewing this thread