Slowchat

Hier een 10-jarige dochter. Intussen is ze al meegeweest naar Muse, White Lies, Editors, Coldplay, Keane, Queen, Nothing but Thieves, Simply Red,... en festivals (Pinkpop: Muse, The Warning,...), Crammerock (Noel Gallagher, Haunted Youth, White Lies,...), Low Fest (Editors, White Lies),...
Het is wel een wisselwerking want af en toe zit daar ook een Camille of Milk inc bij :)
Hopelijk ooit samen eens op de wei van Werchter!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: reaper en jefferke
Zo na meer dan 3 jaar wachten.

Mijn aflevering van first dates belgie is uit gekomen.
Zou ik het opnieuw doen?
Waarschijnlijk niet.
Zeker niet als er zo lang tussen opname en uitzending zit (wegens beslissingen van de zender).

Vooral na zo lang te wachten voelt het als een andere tijd.

En vooral niet weten hoe ze het gaan knippen en uitzenden.

Maar tot dusver alleen maar positieve reacties en de stukjes die ik heb gezien zijn representatief voor wie ik zelf ben in het echt.

Dus wel content uiteindelijk.

Te vinden op de vaste kanalen;)

Hier is de kleine prinses/draak iets meer dan 4 maanden. Ik probeer er nu al wat Disney in te krijgen voor we Radiohead introduceren.
Hier gaan we van Bassie en Adriaan naar carnavalsmuziek.
Maar sinds zijn geboorte vooral heel veel The National, Bon Iver, Fleetwood Mac en Elton John 😅

Zo ben ik een wilde beer in het Yellowstone national park die tegelijk een gitaar vasthoudt.

Al die lijstje invullen over een heel jaar is toch altijd een leuke terugblik op het jaar.
Maar het bezorgt ook kopzorgen, wat zie je veel leuke dingen in een jaar zeg!

Ik heb nu de volgende topics ingevuld:

Mis ik nog een topic of heb ik nu alle lijstjes gehad? 🤣

Al die lijstje invullen over een heel jaar is toch altijd een leuke terugblik op het jaar.
Maar het bezorgt ook kopzorgen, wat zie je veel leuke dingen in een jaar zeg!

Ik heb nu de volgende topics ingevuld:

Mis ik nog een topic of heb ik nu alle lijstjes gehad? 🤣

Vanaf morgen de top100 muziek van vrouwen

• Haha
Waarderingen: Royke
Beste wensen allemaal! Op een mooi muzikaal jaar vol mooie concerten, festivals en leuke gesprekken en discussies op dit fijne forum!

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Beste wensen inderdaad allemaal. Ik hoop dat 2026 een vele beter jaar gaat zijn dan 2025 als ik voor mijzelf mag spreken. Een dochter die kantje boord heeft gelegen, en een plotseling overlijden van mijn moeder in november (inclusief het zelf moeten aantreffen) heeft er behoorlijk in gehakt. Was wel lekker rustig voor jullie, maar in 2026 hoop ik weer iets actiever te zijn ook hier. Love!

oh indiaantje dat wist ik niet van je moeder, alsnog gecondoleerd.

iedereen een heel gelukkig 2026

laten we wat liever zijn voor elkaar, en wat minder klagen.
dan wordt t komende jaar voor iedereen wat fijner.

Users who are viewing this thread