Slowchat

small life update but make it positive

Tussen amenra alweer veel gebeurd, maar deze keer meer focus op het positieve

mijn appartement te koop gezet en verkocht
dus tegen eind september zet ik officieel mijn adres bij mijn huidige partner en dat met een mooi potje spaarcenten en plannen om een samen een grotere woning aan te kopen.

na 2,5 jaar voelt de stap goed aan, zeker omdat ik al een jaar woon bij de vriendin :)

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: RickHuissen en visdave34
zo dat was even een pittig gesprek en duidelijkheid
als je werkgever na bijna 13 jaar zo dwars gaat liggen op geboorteverlof en ouderschapsverlof.

dat was het laatste zetje,

tijd voor een ander kantoor
Jeetje, in 2025 ffs. Ik ben dan toch gezegend met een fijne werkgever, iets dat zeker niet voor lief genomen moet worden.

zo dat was even een pittig gesprek en duidelijkheid
als je werkgever na bijna 13 jaar zo dwars gaat liggen op geboorteverlof en ouderschapsverlof.

dat was het laatste zetje,

tijd voor een ander kantoor
Zijn verlies reaper. Een vaste kracht met 13 jaar bedrijfservaring heb je niet maarzo vervangen. Ik hoop dat je volgende job een mooie sprong vooruit is (y)

als het gesprek vlotter ging had ik maar bv gevraagd tot eind december.
nu had ik zo iets van, ik wil tot eind januari als je zo doet.

het is er door halftijds werken. maar het ging dus niet zonder slag of stoot.
heb ondertussen mijn diploma's afgestoft en we gaan de arbeidsmarkt op.
dus we nemen nog wat we kunnen en zien dan wel wat er op ons pad komt in de tussentijd!

Nog eens een slow chat live update
Na een eerste bezichtiging van een herenhuis in antwerpen midden juni waarin we voelde dit voelt als een thuis voor ons. Er werd nog 5 keer een huisbezoek ingepland. Heel wat onderhandelingen die traag gingen, afsprongen, terug opgestart werden, afsprongen en enz..

Kunnen we nu eindelijk bevestigen dat ons bod aanvaard werd en de aankoopbelofte gisteren ondertekend werd. We moeten enkel nog de laatste details afkloppen bij de bank maar ten laatste eind Februari zitten we in ons nieuwe stek!

Nog eens een slow chat live update
Na een eerste bezichtiging van een herenhuis in antwerpen midden juni waarin we voelde dit voelt als een thuis voor ons. Er werd nog 5 keer een huisbezoek ingepland. Heel wat onderhandelingen die traag gingen, afsprongen, terug opgestart werden, afsprongen en enz..

Kunnen we nu eindelijk bevestigen dat ons bod aanvaard werd en de aankoopbelofte gisteren ondertekend werd. We moeten enkel nog de laatste details afkloppen bij de bank maar ten laatste eind Februari zitten we in ons nieuwe stek!
Een gratis ticket voor Live /s Live en een overnachting bij reaper, meer vraag ik niet voor de volgende zomer.

• Haha
Waarderingen: Wonderpaard en Royke
kleine update

ondertussen met het armgeworstel op kantoor over thuis zijn na geboorte ben ik toch 4 weken volledig thuis op 2 voormiddagen van 3 uur per keer na.
week 5 nog 3,5 dag thuis en 1,5 dag werken

dan 1 week werken
en dan maand december halftijds werken.
dus we hebben wat we wouden op die 2 x 3 uur na.

maar we zijn nog steeds van plan te vertrekken.

het gebrek aan respect blijft me echt tegen zitten

en de bank is het voorstel aan het bekijken.
volgende week de handtekening onder de lening en we zijn volledig in orde voor een verhuis ten laatste eind februari,
dan is het met de fiets naar sportpaleis, trix en LiL :)

Gefeliciteerd Jefferke, ik hoop dat alles goed gaat met je gezin. Ik heb sinds mijn kindjes zijn geboren 3 jaar geleden wel een stuk minder headliners gezien op de wijde moet ik zeggen ;)

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Gefeliciteerd Jefferke, ik hoop dat alles goed gaat met je gezin. Ik heb sinds mijn kindjes zijn geboren 3 jaar geleden wel een stuk minder headliners gezien op de wijde moet ik zeggen ;)
Merk ook dat naar concerten gaan zwaar naar de achtergrond is verdwenen, sinds de geboorte van mijn zoon in juni. Waar ik voorheen wel om de paar weken in de Muziekgieterij en een een paar keer per jaar in de Randstad of Keulen te vinden was voor concerten, zijn de prioriteiten wel veranderd.

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Merk ook dat naar concerten gaan zwaar naar de achtergrond is verdwenen, sinds de geboorte van mijn zoon in juni. Waar ik voorheen wel om de paar weken in de Muziekgieterij en een een paar keer per jaar in de Randstad of Keulen te vinden was voor concerten, zijn de prioriteiten wel veranderd.
Ja dat is hier ook al serieus veranderd. We hebben namelijk samen een huis gebouwd en dan moet je prioriteiten stellen, zeker met de stijgende ticketprijzen. En nu dit klein wondertje erbij, maar het is het allemaal waard.
Uiteindelijk komen die concerten wel terug.

• Leuk
Waarderingen: reaper

Users who are viewing this thread