Slowchat

Merk ook dat naar concerten gaan zwaar naar de achtergrond is verdwenen, sinds de geboorte van mijn zoon in juni. Waar ik voorheen wel om de paar weken in de Muziekgieterij en een een paar keer per jaar in de Randstad of Keulen te vinden was voor concerten, zijn de prioriteiten wel veranderd.
Heel herkenbaar. Vroeger toch wel minstens twee keer per maand naar een concert en twee weekend festivals in een jaar, maar sinds de geboorte van mijn dochter anderhalf jaar geleden, maximaal 1x in de twee maanden een concert en één weekend festival per jaar.

Maar heb nu een nog veel leukere tijdsbesteding erbij gekregen als dan naar concerten en festivals gaan en dat is met mijn dochter op pad gaan, dus het is het helemaal meer dan waard.

• Geweldig
Waarderingen: Sjakie de Wit
Dit was mijn eerste reactie toen ik vorig jaar bij de geboorte erachter kwam dat ik een dochter had. 'Jeeej foute boybands!'
Nu de tweede op komst, ben benieuwd of die ook mee zal gaan (jongen of meisje maakt niet uit). We zien het in april.
Mijn eerste dochter is nu 10
En het is van Benson boone tot prins s en de geit tot Brutus. En van pommelien thijs naar Katy perry en electric callboy en the weekend
Geen lijn in te krijgen:)

Komt helemaal goed, go with the flow

• Leuk
Waarderingen: musicislife en jefferke
Mijn eerste dochter is nu 10
En het is van Benson boone tot prins s en de geit tot Brutus. En van pommelien thijs naar Katy perry en electric callboy en the weekend
Geen lijn in te krijgen:)

Komt helemaal goed, go with the flow
Kan niet wachten!
Op dit moment gaat ze goed op de muziek van mijn man. (Kraftklub, Turbostaat, Clutch, PUP...) Juf Roos doet het hem gelukkig nog niet.

Bij die van mij moet nu elke dag Baila de Gasolina aan s'ochtends bij in het ontbijt...
Hoop toch dat ik dat er snel uit krijg.

Proficiat @jefferke en @Lion met de gezinsuitbreiding, @InsaniTiny en @Koekdoos ook mijn beste wensen voor het geluk dat eraan komt! Oliver hier is intussen al 2.5maand en gaat voorlopig het best op Arctic Monkeys. Maar zowel Joey Valence & Brae als (uiteraard) Bring Me The Horizon kan ie ook wel pruimen. Lekker meedoen met de gevarieerde muzieksmaak van zijn vader 🤭

Users who are viewing this thread