Slowchat

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zit trouwens vol met Nick Cave, PJ Harvey en Arctic Monkeys.
In The Leftovers werd ook erg goede muziek gebruikt. (Ty Segall!!111!een!!1). Verder vond ik het een onwijs vage serie waarbij ik seizoen 1 niet af heb gekeken. Maar de muziek viel mij wel positief op.

Ben nu bezig met Lost, classic. Halverwege seizoen 2 van de 6. Dus daar ben ik nog wel even mee bezig
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben nu bezig met Lost, classic. Halverwege seizoen 2 van de 6. Dus daar ben ik nog wel even mee bezig

Oeh, ja die seizoenen van 20 afleveringen tellen wel lekker aan. Wel een leuke serie, al is niet elk seizoen even sterk.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ah Ex Machina is tof!

Sterke film inderdaad, afgezien van het enigszins achterhaalde concept 'AI neemt de wereld over'. Oscar Isaac zet z'n rol zo ongelofelijk goed neer zeg. Lekkere keuze in muziek en beeldende kunst ook :p.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Ik zag gisteravond een commercial van Mr. Robot op NPO 3 en het lijkt me wel behoorlijk interessant dus dat wil ik nog gaan volgen haha. Overigens zijn er eigenlijk te veel series/films die ik nog wil zien, oeps.

Zelf ben ik laatst begonnen met Breaking Bad en Making A Murderer, bevallen me beide best goed.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
MRMantel wrote:
Ah Ex Machina is tof!
Sterke film inderdaad, afgezien van het enigszins achterhaalde concept ‘AI neemt de wereld over’. Oscar Isaac zet z’n rol zo ongelofelijk goed neer zeg. Lekkere keuze in muziek en beeldende kunst ook :p.

Ook Alicia Vikander als robotmeisje is erg goed, denk dat we die nog in veel grote films gaan terugzien. Mooie soundtrack inderdaad. Is trouwens mede mogelijk gemaakt door Geoff Barrow van Portishead.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Dat zou ik even na gaan checken
1f609.png

Luud wrote:
Donna Summer overleden, ook aan kanker.

Wat is dat toch dit jaar…


Mei 17,2012 overleden. Bron?

Hahahaha lol, ik lach mezelf kei hard uit nu. Ik dacht ook al van huh wtf die is toch al jaren door. Maar een cafe hier in de buurt poste een bericht op facebook met R.I.P. en dan een bericht van nu.nl erbij dat er overleden was. Vervolgens het bericht gelezen maar niet naar het jaartal gekeken, 2012 dus. Vervolgens namen twee andere Facebook vrienden het ook over van dat cafe met een post over Donna Summer dat ze dood was.

Heb ik ook meteen mijn grootste domme actie gehad op dit forum.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Yooo ik heb het niet zo met facebook, maar thanks voor de felicitaties jullie zijn toffe gasten @mynoseknows @wessel @tooomash
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik ook niet, ik heb zelfs helemaal geen facebook. Dan maar via deze weg, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken