Slowchat

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Hey guys, what's up? Ik weet niet zeker of dit hier mag maarja zo niet dan word dit weggejorist en dan is het ook goed.

Ik maak sinds een jaartje een eigen radioprogramma met allerlei soorten muziek, alt rock, trance, film soundtracks maar vooral een hele hoop hip-hop van eigen bodem.

Daarnaast lul ik dom, soms slim, deel ik toffe filmtips en persoonlijke anekdotes met je en ik maak zelfs zo nu en dan een grapje. Er zijn nu 11 afleveringen live, en er komen nog heel veel leuke dingen aan maar heel eerlijk? Er luistert nog bijna geen hond naar.

Je kan me volgen op insta (www.radiokletskoek.nl) en checken op soundcloud: Dus slinger m aan, laat me weten wat je ervan vind, en if you like it: Comment en share. Love <3
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik weet niet of dit de plek is, maar goed...

Soms word je wakker en denk je: yess! Zo veel zin in vandaag.

Vandaag is zo'n dag!
Vanavond naar Damien Rice!

Voor anderen die ook gaan: de setlist van de eerste twee optredens van de tour staan online😉
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Daarmee gaat inderdaad een zeer getalenteerd muzikant veel te vroeg van ons heen...
DK_Bongo2.png
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Oke, dat bericht in het topic "zoeken" ging nergens over, maar er kwam wel een vraag terug in mij naar boven.
Zou het aangepast kunnen worden dat je ook woorden van 3 letters kan zoeken?
Bijvoorbeeld PUP dat op Rock Werchter komt vind ik interessant en wil dan graag weten wat anderen hier al over gezegd hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Heerlijk 1-2tje de laatste dag 🤣
 

Bijlagen

  • Edwinkooistrafest.png
    Edwinkooistrafest.png
    545 KB · Weergaven: 20

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Net ook nog even mijn 4 weken versie gemaakt, tegenover de 6 maanden versie die ik in het Graspop topic postte als antwoord op de vraag: wat luistert een Ghost fan verder? Nou, van alles en nog wat dus:

1683724944606.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
(Ik zit mezelf overigens af te vragen waarom ik al zo lang niet meer naar Tool geluisterd heb, ze staan niet eens meer tussen mijn Spotify plays. Tijd voor een nieuwe profielfoto denk ik.)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
1683725518160.png

Mark Knopfler staat er nog om ergens een zijpodium te openen, ik mag mijn profielfoto behouden!
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken