Slowchat

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Heel erg gaaf dit. Staat me nog goed bij dat hij hier rondhing, was een leuke bijdrager. Ook een erg leuk stuk, complimenten hiervoor!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
wenteldave wrote:

Jos. wrote:
Mooi stuk op onze internationale site:


Staat me iets van bij, maar is dat niet die kerel die hier ook op het forum zat?

Yep, @chuckofalltrades

Misschien moeten we eens een “English speaking” sectie toevoegen voor internationals die vragen hebben over de festivals in de Benelux?
Mag altijd. Aan de andere kant, misschien weten ze de topics over de festivals zelf al te vinden. Dan is het alleen een kwestie van een vraag in het Engels stellen. Kan natuurlijk wel als je denkt dat de taalbarrière mensen tegen houdt om zo'n vraag te stellen.
 

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
Hello everyone, glad you liked that piece I wrote :)
Thank you so much for all the memories from last year - I see some familiar names here.

I don't think you should worry too much about the English section - Google Translate works very well, and I've always got a reply from you friendly folks when I've asked for it in English.

Thoroughly enjoyed my 2019 festival experience - and hopefully will be back soon and hang out with you guys here and in real life at the gigs too.
If anyone's ever headed to India, you know whom to ping now.

I'll leave with one last plug... My favourite shows from 2019. Several from Benelux are here, of course.
Read here

Cheers everyone, and see you soon.
Chuck

PS: Golden. Fucking. Earring!
Sleepwalkin'! Don't panic, we're on the Titanic!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Hello everyone, glad you liked that piece I wrote ?
Thank you so much for all the memories from last year – I see some familiar names here.

I don’t think you should worry too much about the English section – Google Translate works very well, and I’ve always got a reply from you friendly folks when I’ve asked for it in English.

Thoroughly enjoyed my 2019 festival experience – and hopefully will be back soon and hang out with you guys here and in real life at the gigs too.
If anyone’s ever headed to India, you know whom to ping now.

I’ll leave with one last plug… My favourite shows from 2019. Several from Benelux are here, of course.
Read here

Cheers everyone, and see you soon.
Chuck

PS: Golden. Fucking. Earring!
Sleepwalkin’! Don’t panic, we’re on the Titanic!
And thank you for that post of you. Some phenomenal bands I haven't heard before, such as The Great Harry Hillman. And indeed, that Ne Obliviscaris show was fantastic. Even Blackstratblues (but in your case, of course) sounds good.
अलविदा (I hope/think)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Bassie & Adriaan all day every day.

Leuke fun fact, Aad is tegenwoordig vlogger:


Inclusief kekke edits en muziekjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Dit zou nog geen eens een vraag moeten zijn. Bassie & Adriaan for life!
Mijn moeder haat Bassie voor het leven. Ooit kwamen ze in de plaatselijk buurthuis bij ons optreden, en mochten de kinderen daarna met ze op de foto. Blijkbaar heeft Bassie een tering hekel aan kinderen, en was hij lekker iedereen aan het uitkafferen en was hem weggepeerd. Sinds dien ben ik nog meer fan van die verdomde clown en die acrobaat.

Ernie is wel tof, maar Bert... man man man man.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Mijn moeder haat Bassie voor het leven. Ooit kwamen ze in de plaatselijk buurthuis bij ons optreden, en mochten de kinderen daarna met ze op de foto. Blijkbaar heeft Bassie een tering hekel aan kinderen, en was hij lekker iedereen aan het uitkafferen en was hem weggepeerd. Sinds dien ben ik nog meer fan van die verdomde clown en die acrobaat.

Ernie is wel tof, maar Bert... man man man man.

Voor jou zou Ernie & Adriaan dus het beste alternatief zijn?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
staring sesame street GIF
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Mijn moeder haat Bassie voor het leven. Ooit kwamen ze in de plaatselijk buurthuis bij ons optreden, en mochten de kinderen daarna met ze op de foto. Blijkbaar heeft Bassie een tering hekel aan kinderen, en was hij lekker iedereen aan het uitkafferen en was hem weggepeerd. Sinds dien ben ik nog meer fan van die verdomde clown en die acrobaat.

Ernie is wel tof, maar Bert... man man man man.
Een goede vriend van me en tevens ook buur is als kind ooit helemaal verrot gescholden door Bassie. Kreeg zelfs bijna een tik van hem. Bij iedere verjaardag zit er wel een Bassie cadeau tussen voor hem (hij is inmiddels 40).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Heeft iemand nog een lekker recept wat makkelijk te bereiden is?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Heeft iemand nog een lekker recept wat makkelijk te bereiden is?
2 vorige week gemaakt die me wel bevielen. Waren beiden in ongeveer 20 minuten klaar.

Rijstgerecht met peultjes en witvis
(2 personen)
- 160 gr rijst - 2 stuks wit vis (ik had koolvis) - 200 gram peultjes - 200 gram Sugar snaps - Chilisaus - Broodkruimels - Tarwemeel - Chilipoeder - paprikapoeder - komijnzaad - 1 ei

Kook de rijst.
Snijd peultjes en Sugar snaps in vierkantjes en wok deze ong. 5 min in de chilisaus.
Meng de broodkruimels, meel en specerijen door elkaar. klop in een apart bakje het ei los. Snijd de vis in blokjes. Doe de vis door het ei en wentel vervolgens door het meelmengsel. Bak de vis tot gaar (ong. 5 min)
Voeg de vis en de rijst toe aan de peultjes en hussel door elkaar.

Romige courgette-garnalen gnocchi
(2 personen)
- 250 gr gnocchi - 1 courgette - 1 rode ui - halve citroen - 100ml Crème Fraîche - 200gr garnalen - 2 teentjes knoflook - peterselie

Halveer de gnocchi en kook tot gaar.
Snijd de ui in stukjes. Halveer de courgette 2x in de lengte en snijd er dunne plakjes van (dus je krijgt kwartjes).
Bak de ui is een hapjespan en pers de knoflook hierboven uit. Voeg als het glazig is geworden de courgette toe.
Voeg na 5 min de garnalen toe. Rasp de schil van de citroen boven de pan en knijp daarna de citroen uit (pas op voor de pitten, die wil je er niet in).
Voeg de crème fraîche toe. Als het mooi romig is voeg dan de gnocchi toe. Aftoppen met wat peterselie.
Eventueel garneren met geraspte kaas.

Laat maar weten of je het hebt geprobeerd en wat je ervan vond.

Eet smakelijk!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JB. en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken