Rosalía

Netjes! Mooi hoor, middenplein ook gewoon.

Ik blijf proberen, maar zonder geluk. Haast niet te doen om aan een ticket te geraken merk, dus zie dit niet meer gebeuren.

Hoop echt dat ze het niet bij deze shows houdt voor dit album, en nog een rondje doet volgend jaar.
Er komen voor de concerten in Ziggo wel steeds meer tickets online de laatste dagen, dus ik denk dat er echt wel een goede kans is dat je last minute een ticket kunt scoren 🙂

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Morgen is het dan eindelijk zover. Ik weet nu al dat ik waarschijnlijk een traantje zal gaan laten.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Mooi artikel over de muzikale wortels van Rosalia.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en AngieH
Ik heb echt ouderwets veel zin in een concert, heerlijk gevoel altijd. Ik krijg oprecht al kippenvel bij het idee dat we straks Berghain gaan zien live.

Heb enkele beelden van de tour gezien en die voorpret is echt meer dan terecht. Ik moest mijn tickets voor vanavond een tijd terug helaas verkopen wegens andere verplichtingen, maar heb gister een staplaats voor morgen gekocht dus ik mag alsnog. Veel zin in! Aan de mensen die straks gaan: heeeel veel plezier 🔥

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en piep
Het was in alles de overtreffende trap: zang, muziek, dans, choreografie. Ik ga heerlijk slapen.

Ja superlatieven schieten te kort. Alles klopt - op de restricted view na, waardoor we een kwart niet zagen vanuit ons vak.

Maar erg genoten. Eerste wat ik dacht toen ik weg liep, is dat ik vandaag weer wil.

En leuk om @Martijn te ontmoeten.

Ja superlatieven schieten te kort. Alles klopt - op de restricted view na, waardoor we een kwart niet zagen vanuit ons vak.

Maar erg genoten. Eerste wat ik dacht toen ik weg liep, is dat ik vandaag weer wil.

En leuk om @Martijn te ontmoeten.
Ik heb voor vanavond ook deze kaarten (vak 202) en moet zeggen dat ik na wat horrorbeelden heb overwogen ze te verkopen. Maar goed om te weten dat je in ieder geval driekwart mee krijgt, je vond het dus alsnog wel de moeite?

Ik heb voor vanavond ook deze kaarten (vak 202) en moet zeggen dat ik na wat horrorbeelden heb overwogen ze te verkopen. Maar goed om te weten dat je in ieder geval driekwart mee krijgt, je vond het dus alsnog wel de moeite?
Of deze verkopen en andere kopen op ticketmaster/swap? Ik heb eergister nog een staplaats voor de normale prijs kunnen kopen op ticketmaster :) en zag de afgelopen dagen ook best veel op swap staan

Bij een paar nummers krijg je niet alles goed mee omdat ze dan te diep in het podium staat. Als je het ook belangrijk vind om alle details van de choreographie mee te krijgen, dan zou ik nog overwegen om vandaag een kaartje te kopen voor 107/107/206/208.

Users who are viewing this thread